Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kim
Gedicht getuige vragen
Hey bruidjes,   Heeft iemand toevallig een leuk gedichtje om mijn getuige te vragen? Ben grafisch vormgever en heb wel leuke ideetjes om iets uit te werken maar qua tekst ben 'k echt geen held ..   Als iemand nog écht originele id...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2010 20:50:29

Kelly
Speech
Hey Iedereen,   Ik ben op zoek naar een speech om onze ouders te bedanken en getuigen. (je weet wel net voor het avondeten) Wil graag onze beste vrienden vermelden (ze zijn ook in suite en zullen aan de eretafel zitten) ze hebben echt met ons...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2010 20:36:17

Astrid
Menu ligt vast!
Hey!!!   ben echt blij vandaag! De menu ligt sinds 2 uurtjes volledig vast. Het wordt echt smullen! Soep, warm voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht, dessertsymphonie, koffie en dan laat in de nacht kaasbuffet... Ik zie er zo naar uit! En ohja... ...
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2010 20:14:53

Els
Cadeautje voor getuigen + ouders
Hey allemaal ... Met nog 38 dagen op de teller is het echte aftellen begonnen! Ik heb echter helemaal geen idee wat te geven aan de getuigen? Bij mij is dit mijn zus en mijn man zijn beste vriend ...   Iemand tips? Wat geven jullie/hebben j...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2010 19:41:16

Marouschka
Jullie mening gevraagd...
Hoi, hoi...  Ik wou even over iets jullie mening... Ons feest\fuif gaat door in een 'gewone' zaal waar we zelf voor de catering zorgen. We zijn van plan om onze receptie buiten te geven. Er is een groot stuk grond aan de feestzaal waar dat kan d...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2010 19:33:10

Riet
Koets
Hallo! Wij trouwen op zaterdag 04/09/2010 om 15u in de kerk van Olsene en zijn nog op zoek naar een koets. Deze zou ons enkel van bij mijn ma naar de kerk moeten brengen (+/- 7km). Naar de feestzaal zullen wij dan meerijden met de rest van de fami...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2010 15:35:48

ingeborg
zeep maken als bedanking?iemand andere leuke ideeen?
Lijkt jullie dat een leuk idee? Is dat te doen zelf maken en onze namen en datum in? Weet niet goed, gingen eerst niets geven, maar iedereen doet het precies....  
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2010 14:37:56

Valerie
Eretafel schikking
Dag bruidjes   Ik zit een beetje te twijfelen wie ik allemaal aan de eretafel zal plaatsen.   Wat is het meest gebruikelijke?   - Bruid en bruidegom - Ouders bruid en ouders bruidegom - Broer en zus met partner - Getuigen met partner...
Voorbereiding Reacties: 13 18-5-2010 13:27:08

kim
Nog maar twee dagen!!
Hey lieve bruidjes!   Ik moet even mijn 'opwinding' hier kwijt, na zo lang plannen en ernaar uitkijken is het vrijdag eindelijk zo ver!! En ze spreken van goed weer, wat het extra aangenaam maakt! Nu beginnen de zenuwen toch te komen ze, amai ...
Voorbereiding Reacties: 14 18-5-2010 11:58:51

annabel
filmtickets
hey, tijdje geleden was hier de vraag naar die filmtickets...kan er mij iemand aub ook een vb opsturen??? is megaleuk idee! mercikes!!!   annabel.coppy@skynet.be  
Voorbereiding Reacties: 0 18-5-2010 11:35:25

Aurelie
Datum!
Jaa wij hebben onze finale datum se!!!    vrijdag 13 mei 2011 is het onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen.   Bewust gekozen voor een vrijdag de 13de ... We hebben al samen heel wat tegenslagen meegemaakt en onze relatie ...
Voorbereiding Reacties: 10 18-5-2010 11:19:22

Sabine
Joepie!!!
Hello Ladies,   Ikke weeral supergelukkig....  We hebben mijn droomlocatie voor de foto's kunnen strikken!!  Ik weet niet of jullie de reclame van de Palm kennen met die Brabantse trekpaarden?  Wel, ik ben zot van paarden en nu ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-5-2010 10:42:51

gina
Trouwplannen voor 3 weken op non-active!
Dag bruidjes!   Oh wat wordt het een drukke tijd! Volgende week verhuizen we eindelijk naar ons huisje Daarbij komt nog eens dat ik een kinderopvang start, die ook tegen volgende week zondag klaar moet staan want dan is het opening! Door ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2010 10:10:02

tina
give-aways
Hallo, wij zouden aan de kerk snoepzakjes of snoepsaté's geven aan de kindjes maar hoeveel we er nodig hebbebn heb ik geen flauw benul van. Kan iemans mij daarbij helpen. En wordt er iets gegeven aan volwassen dan ook? Groetjes Tina
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2010 9:34:51

Delphine
Schieting..
Dag lieve bruidjes   Nog 30 dagen op de teller    tot en met woensdag mogen de mensen nog bevestigen.. dan begint het brainstormen over de tafelschikking en de alfabetische lijsten..   Onze openingsdans begint eindelijk vlot te lo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2010 0:18:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...