Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lien
voorbereidingen 2011
Hallo bruidjes van 2011!   Hoever staan jullie al in jullie voorbereidingen? Hebben julllie al veel gepland? Wat staat er allemaal al vast bij jullie??   Ik merk dat je voor veel zaken toch vroeg aan moet zijn ook al lijkt het nog zo l...
Voorbereiding Reacties: 18 12-5-2010 16:31:26

Mieke
Fantastisch nieuws!!
Hoi hoi, dit wordt waarschijnlijk één van mijn laatste berichtjes hier op het forum.  Ik heb mij hier bijna 2 jaar lekker kunnen uitleven. (eerst ter voorbereiding van onze trouw en het laatste half jaar om de nieuwe bruidjes raad te...
Voorbereiding Reacties: 17 12-5-2010 13:35:41

Mieke
Mijn droomhuwelijk versus mijn budget...
Hoi iedereen!   Ik begin stilletjes aan met de handen in mijn haar te zitten. Hoe verder ik vorder met de voorbereidingen, hoe minder ik het zie zitten om met ons budget onze trouwdag echt zie gebeuren! Alles is zo duur!!   Ik heb een ...
Voorbereiding Reacties: 11 12-5-2010 13:35:24

Ines
Gastenboek
Hallo allemaal, Ik ben eens benieuwd wat julli vooraan in jullie gastenboek schrijven, ik weet het zelf nog niet zo goed mss kan ik wat ideetjes opdoen. alvast bedankt.   Groetjes Ines
Voorbereiding Reacties: 3 12-5-2010 12:49:14

sarah
eten dj/fotograaf
Hallo,   Moet je de DJ en fotograaf ook op de gastenlijst zetten om mee te eten? Ik veronderstel dat zij ook wel n hapje willen eten, maar weet niet goed hoe dit officiëel werkt. Hoe pakken jullie dit aan?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2010 11:59:16

Sofie
Filmticket of concertticket! Kan iemand dit doorsturen a.u.b.?
  Hallo,   Wij zouden als thema liedjes of  liedjes uit films laten horen met getal 7.  Hiervoor zouden we graag een soort filmticket of concerticket willen aanbieden aan onze genodigden.  Ook affiches zijn welkom :-) N...
Voorbereiding Reacties: 0 12-5-2010 10:49:49

Kim
bruidjes van 14 mei al zenuwachtig?
Hey,   Hoe is het met de andere bruidjes van 14 mei (of in ieder geval dit weekend)? Al aan het stressen? Bij mij begint het nu toch echt te komen. Terwijl eigenlijk alles al geregeld is, dus nu is het wachten  .. Gelukkig lijkt het weer me...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2010 10:13:53

julie
To do lijst
Heeft iemand een volledige to do lijst? Ik  heb die wel zelf opgesteld, maar ben bang dat ik belangrijke zaken vergeet. Wij huwen voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag. 's avonds eerste een  grote receptie en dan avondfeest.  ...
Voorbereiding Reacties: 3 12-5-2010 8:48:46

shanna
Cadeau ouders en getuigen?
Hallo, ik heb al super veel aan het denken geweest wat we voor onze ouders en getuigen als cadeau gaan geven op ons feest?? Wat gaan jullie geven, ik hou namelijk niet zo van de klassieke dingen zoals spiegels,balpennen......
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2010 20:53:50

Dorien
09|07|2010
Hoi dames!   Uit nieuwschierigheid?   Wie trouwt er nog 09|07|2010?   Het begint nu echt wel af te korten he? Super spannend!   Groetjes D.
Voorbereiding Reacties: 4 11-5-2010 20:45:32

Tess
Welke formule kiezen jullie voor het avondfeest?
Hallo   Ik trouw volgend jaar in juli.  Volgende week hebben we een afspraak met een traiteur. Nu twijfelen we over de formule voor het avondfeest.  Ofwel kiezen we een menu en duiden wij de dranken aan die er geserveerd mogen worde...
Voorbereiding Reacties: 14 11-5-2010 19:40:46

Ruth
10 dagen...
Hoi iedereen,   nog 10 daagjes en onze droom gaat in vervulling. ik zit hier al elke dag te kijken naar het weer en zoals het er nu naar uitziet gaan we niet mogen klagen. Afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen gehad, was echt de max! Tot 6u ...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2010 12:26:11

tine
op schema?? voor 9-10-10
  wie huwt er allemaal op 9 oktober 2010? wat moeten jullie nog doen? alles staat bijna vast , enkel nog wachten op de gastenlijst van beide ouders, autos huren,feestmaal kiezen,trouwkleed kiezen,drukwerk bestellen (bloemen doet familie,mis...
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2010 9:16:04

Ellen
@Joke die trouwt op 31/07/2010 ivm filmtickets
Hey Joke, Ik had hier een tijdje geleden een berichtje gepost over die filmtickets en muziek om de gasten hun plaats aan te duiden. Nu zou ik ook zo een filmticketjes zelf willen maken zoals jij, maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Heb j...
Voorbereiding Reacties: 8 10-5-2010 22:31:41

Anika
programma om kaartjes te maken
Hallo,   ik heb van onze feestzaal een opdrachtje gekregen. We werken met een thema, en moeten nu voor elke tafel een kaart maken met daarop de tafelnaam. En voor de gasten moeten we dan kleinere kaartjes maken met daarop die tafelnaam,...
Voorbereiding Reacties: 3 10-5-2010 22:11:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...