Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Priscilla
Piepz Bruidjes!
Ik ben net verloofd en ik weet er geen beginnen aan  Ik zoek een leuke feestzaal waar wij ons feest 's avonds kunnen geven waar we zelf ons feestmaal (Afrikaans) kunnen serveren, graag met een keukentje waar alles kan koelen enzo, met ruimte om ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2010 18:16:24

Debra
Papieren hartjes bij het buiten komen
Hallo bruidjes,   Ik heb een leuke foto gezien van een koppeltje dat bij het buiten komen bedolven werd onder de papieren hartjes Het waren witte en rode en kwam heel mooi uit op de foto! Nu willen wij dit ook doen, maar mijn vraag was of er nog...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2010 17:37:13

gina
Alleen trouwen voor de wet
Hoi!   Nog 59 daagjes op de teller! Wie trouwt er nog alleen voor de wet? Hoe ziet jullie dagplanning eruit?   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 7 10-5-2010 17:18:58

jessie
trouwjurk cosmobella
hey, volgende week maandag 17/05/2010 mag ik mijn kleed gaan passen voor de retouches! nu ben ik ook wel eens benieuwd geworden wie er ook nog een jurk heeft van cosmobella? en aan de andere bruidjes dit wordt mijn kleed  http://www.lesitedumari...
Voorbereiding Reacties: 9 10-5-2010 17:03:14

Valerie
Kaartjes met namen (tafels)
Dag lieve bruidjes   Ik heb mijn lijst met geadresseerden en mijn enveloppes al geschreven.   De uitnodigingen zullen binnen een weekje klaar zijn en eind juni gaan we deze dus versturen, omdat er veel mensen op verlof gaan in juli/augustus...
Voorbereiding Reacties: 2 10-5-2010 16:27:14

julie
28 05 2011
Hey,   Wie trouwt nog op 28 mei 2011? Is nog lang hé, maar hoor bij ceremoniemeester enz. dat dit een zeer populaire datum is (meimaand hé...) en daarom al druk bezig met alle nodige voorbereidingen.   Hoe ver staan jullie al?...
Voorbereiding Reacties: 7 10-5-2010 14:32:48

Eva
nog 2 maanden!
hej bruidjes,   Vandaag nog exact 2 maanden tegen onze trouwdag. Het komt dichter en dichter! De uitnodigingen zijn nu bijna allemaal de deur uit, nog enkele te gaan. Dit weekend mochten we onze ringen gaan passen, gelukkig, want bij mij was ...
Voorbereiding Reacties: 5 10-5-2010 14:03:24

Nathalie
Bruidjes van 17 juli... Hoe ver staan jullie?
Het begint te korten, nog een dikke 2 maanden en het is eindelijk aan ons. Hoe ver staan jullie en vooral wat moeten jullie nog allemaal regelen? Wij moeten nog zorgen voor: - bloemen - uitnodigingen gaan deze week verstuurd worden - cadeau's vo...
Voorbereiding Reacties: 1 10-5-2010 12:12:21

Sien
wie trouwt er ook in Leuven?
fiogf49gjkf0dDag iedereen,   ik ben nieuw op het forum en wens alle aanstaande bruidjes alvast een dikke proficiat. Ik trouw op 16 april 2011 in Leuven. Even nieuwsgierig zijn : wie trouwt er nog rond deze periode of in Leuven?   Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 9 9-5-2010 21:41:48

Lieve
logies voorzien?
fiogf49gjkf0dHey hey,   heb een vraagje:  is het normaal om logies te voorzien (hotel oid) voor mensen die van ver komen, en dat ook te betalen als bruidspaar? Mijn vriend komt nl vanuit Nederland (ver in NL), en 't is de bedoeling dat hij...
Voorbereiding Reacties: 13 9-5-2010 21:31:04

Annelies
Mauritius geboekt ! :o) - Ringen mee???
fiogf49gjkf0dHallo,   Dit weekend hebben we onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt!!! Ik ben supercontent en kijk er verschrikkelijk naar uit.   Een vraagje, nemen jullie de trouwringen mee op huwelijksreis? Oké, het is wel de...
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2010 19:45:11

Cindy
:-(
fiogf49gjkf0dNa maanden plannen en voorbereiden zal ons huwelijk nu toch niet doorgaan. Mijn vriend is letterlijk in de zak gezet op zijn werk! Nu zit hij zonder werk en moet een heeeeeeel hoge boete betalen!  Geen huwelijk, geen reis dit jaar e...
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2010 19:22:24

Debra
Oldtimer te huur gezocht
fiogf49gjkf0dHallo allemaal, Ik ben op zoek naar een Oldtimer voor onze trouw. Liefst een Mustang,Corvette, Jaguar,... We kunnen al gebruik maken van een Mazda Z3, maar ik weet dat het een fantastische verrassing zou zijn voor David moest ik een...
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2010 17:02:38

Els
graag jullie raad! crisis!
fiogf49gjkf0dDag iedereen   sinds gisteren zit ik in een dipje en ik weet het allemaal niet goed meer. Ik heb zeker geen plankenvrees of zo, probleem ligt bij mijn zus. Gisteren gingen we langs bij onze getuigen (vrienden van ons, geen f...
Voorbereiding Reacties: 17 9-5-2010 11:39:07

Laura
Witte paraplu's te koop
fiogf49gjkf0dHey,   Mijn trouwdag is in juli een jaar geleden, maar ik denk er nog vaak aan. Aangezien wij binnen 1 maand ons eerste kindje verwachten ben ik aan een opruim begonnen. Nestingsdrang noemen ze dat ook wel eens . Welnu, ik b...
Voorbereiding Reacties: 2 9-5-2010 10:32:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...