Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tania
hallo bruidjes ik heb even jullie hulp nodig
fiogf49gjkf0dhallo iedereen. mijn toekomstige schoonzusje is nu vier maand zwanger. nu zou ze een kleurtje willen hebben voor tegen onze trouw. ze woont in sint truiden en had iemand gevonden in het centrum zelf waar ze haar konden spuiten. maar d...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2010 19:06:48

Ellen
tafelschikking voor de gasten met filmmuziek? Hoe filmtickets namaken? iemand vb?
fiogf49gjkf0dHey bruidjes, Wij wilden graag voor de tafelschikking van onze gasten werken met filmmuziek. (bv you're the one that i want van de film greace). Daarom zouden wij graag de gasten bij aankomst een filmticket geven met de naam van een fil...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2010 13:47:07

KarinW
Spannend :)
fiogf49gjkf0dHallo allemaal, nog 14 keer slapen en morgen de vrijgezellen Best allemaal spannend Gelukkig is alles wel goed geregeld en morgen wordt één grote verrrassing. Grtjs
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2010 21:51:05

Marouschka
Geschept papier?
Hoi, hoi....   Ik ga mijn bedankjes zelf maken en ben daarvoor op zoek naar geschept papier. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? (Bij ava en De Banier ben ik al gaan zien)   Groetjes H&M
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2010 16:58:52

brigitte
garcons gezocht
hallo wij trouwen op 29 mei 2010 maar zijn nog op zoek naar garcons wie kan mij hierbij helpen wij zijn  van lommel
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2010 16:23:13

Ans
Mexico - Tips?
Dag bruidjes en bruidegommetjes :-)   Wij zouden graag eind september (meer begin oktober) naar Mexico willen gaan! Nu, ik ken daar uiteraard nog niks en graag had ik eens willen informeren in welke streek je best kan gaan. We zouden kiezen vo...
Voorbereiding Reacties: 6 7-5-2010 15:22:38

Gwen
Citytrip Londen
Hallo aanstaande bruidjes en gommetjes,     Wij gaan na onze trouw op citytrip naar Londen en binnen een paar jaar gaan wij op huwelijksreis! Misschien tips wat we zeker moet doen of zien?     Alvast bedankt! Een toch al w...
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2010 15:05:38

Sofie
stress
Dag bruidjes   Nog 8 dagen op de teller en nu begint de stress echt wel te komen, zeker omdat er vanalles lijkt tegen te gaan   1. de weervoorspelling: ziet er niet goed uit voor 15 mei, regen en wind en ik heb niks voor boven mn kleedj...
Voorbereiding Reacties: 13 7-5-2010 10:01:15

sofie
Morgen is het zover!
Zo lang naar uit gekeken, en nu is het er bijna! Morgen zal ik eindelijk Mevrouw zijn . Ik ben op van de zenuwen, en hoop dat het weer een klein beetje mee wil. Voor iedereen die de stap nog moet zetten heel veel succes, ik heb echt super leuke maan...
Voorbereiding Reacties: 12 6-5-2010 21:48:35

Ellen
@Heidi en anderen- hebben jullie misschien foto's van de versiering van jullie bruidsauto?
Hey Heidi en andere bruidjes, Ik had zopas een berichtje hier op het forum gepost over hoe ik best onze bruidsauto kan versieren. Heidi zei dat ze al een aantal auto's had versierd en wel foto's kon doorsturen naar mij. Dat zou ik echt sup...
Voorbereiding Reacties: 1 6-5-2010 21:10:51

Lynn
Trouwende studenten ???
Hallo lieve bruidjes   Mijn vraagje is eigenlijk heel simpel, zijn er hier nog bruiden of bruidegommen die nog studeren ? Ikzelf ben psychologie studente in Gent !! Hoe combineren jullie de voorbereidingen van de trouw met de studies ??   G...
Voorbereiding Reacties: 11 6-5-2010 20:16:57

jessie
wel kindjes op het avondfeest
hey, ik lees hier constant berichtjes waar in voorkomt liefst geen kindjes op het avondfeest! nu bij mij zijn er wel kindjes en nu vraag ik mij af bij wie er ook nog kindjes op het avondfeest zullen zijn? ik snap sommige mensen wel als je geen kindje...
Voorbereiding Reacties: 20 6-5-2010 17:52:58

Cindy
Oh nee :-(
Lieve bruidjes,   Men vriend en ik zijn al een paar weken bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk. Hij heeft mij geen aanzoek gedaan en voor mij hoeft dat niet echt! Nu ben ik via via te weten gekomen dat hij me wel zal vragen. En i...
Voorbereiding Reacties: 15 6-5-2010 15:38:28

Wendy
Vanalles
ik zoek nog een kapster/visagiste/ceremoniemeester/autoverhuur/bakkers e.d. in Heist-op-den-Berg of dichte omgeving ervan. Liefst die aan huis komen (behalve de bakkers/autoverhuurders).   Alvast bedankt! 
Voorbereiding Reacties: 6 6-5-2010 13:44:12

liesbeth
graag jullie mening over bedankjes idee
Hey!   Als bedankje voor onze gasten dacht ik aan een klein potje zelfgemaakte confituur. Op het potje zou dan een etiket komen met onze namen, de datum... Het deksel van het potje wil ik bedekken met een kleurrijk stofje. Ik vond dit ee...
Voorbereiding Reacties: 11 6-5-2010 12:16:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...