Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Wendy
De ene tegenslag na de andere :'(
Op zich hebben mijn tegenslagen niets te maken met de trouw, maar het moet me toch even van het hart! Er loopt de laatste tijd van alles mis en ik heb echt een ***gevoel!! Terwijl dit (met nog 101 dagen op de teller) een hele leuke periode zou moete...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2010 20:04:16

Deborah
Mini-sandwiches voor avondgasten
Hoi allemaal ! Aangezien ons feest niet in een feestzaal zal doorgaan en wij dus praktisch alles zelf moeten regelen (tot de stoelen en tafels zelfs...) begin ik nu te zoeken naar een slager of traiteur die belegde mini-sandwiches kan leveren om 's ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-4-2010 15:42:40

Emiline
Iemand inschakelen voor jouw feest?
Onderwerp: Iemand inschakelen voor jouw feesten?! Een vraag die mij al lang bezig hield: Als je een feestje organiseert, dit kan gaan van een doopsel, vrijgezellenfeest, verrassingsfeest, communie, trouw, verjaardag, ... maakt niet uit welk feest dan...
Voorbereiding Reacties: 9 27-4-2010 12:55:53

Rommy
Inspiratie misboekje - alle hulp is welkomen
Hi allemaal   Op 10 juli stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Wij zijn er helemaal klaar voor, op één ding na: het misboekje. Zouden jullie me een voorbeeldje van jullie trouwboekje kunnen doorsturen? We weten namelijk n...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2010 10:39:48

Anke
graveren van glazen enz voor getuigen
Beste bruidjes,   ik ben van plan om voor mijn getuigen een champagne-emmer te kopen met een fles champagne en twee glazen erbij. Nu had ik graag op de emmer of op de glazen iets laten graveren à la 'bedankt om onze getuige te zijn'. Ke...
Voorbereiding Reacties: 2 27-4-2010 7:36:26

Delphine
Prijs drukwerk misboekje
Hallo mede-bruidjes in spe!   Volgende week zaterdag is het voor ons zover.  Vrijwel alles is geregeld, behalve de misboekjes.  We hadden een copycenter gecontacteerd om deze te drukken, doch die mensen zitten nog vast op hun vakanti...
Voorbereiding Reacties: 9 26-4-2010 19:30:44

hilke
Aan Mila
Beste Mila   Vindt u het echt noodzakelijk om op verschillende onderwerpen steeds negatieve en ongepaste opmerkingen te maken?   Verschillende bruidjes in spe vinden dit echt niet kunnen, dus stop er gewoon liever mee.   vriendel...
Voorbereiding Reacties: 16 26-4-2010 19:21:14

Gwen
Vrijgezellenavond
Hallo dames,     Ook ik heb mijn vrijgezellen avond achter de rug, SPIJTIG !!!!!   Om 19.15 kwam de eerste er aan en die moest me dan sminken heel opvallend. Rond half acht kwamen er nog een paar vriendinnen met mijn kledij. &nb...
Voorbereiding Reacties: 6 26-4-2010 13:02:57

Valerie
Snoepjes als tafelnamen
Beste bruidjes   Wij zouden voor onze tafelnamen snoepjes nemen en dan die snoepjes op tafel zetten.   Ik heb al gehoord van andere mensen dat zij dat ook al gedaan hadden en blijkbaar was er dan een hele handel aan de gang om de snoepjes t...
Voorbereiding Reacties: 6 26-4-2010 11:43:26

Lien
zaterdag vrijgezellen gehad :-)
zaterdag had ik mijn vrijgezellefeestje, en het was kei plezant Ik ben opgehaald met een Hummer-limo, die ons naar Antwerpen heeft gebracht. Daar zijn we gaan salsa-dansen in 't Karveel, en daar hebben we ook gegeten. Verder gewoon wat gedronken, te...
Voorbereiding Reacties: 5 26-4-2010 10:44:21

christel
bruidstaart limburg
Met nog 39 dagen op de teller en nog geen bruidstaart begint t zweet me uit te breken. Weet er iemand in limburg een goede maar betaalbare bakker of patissier die dit maakt? Of is er iemand onder jullie die dit als hobby doet? heeeeeeeeeeeeelp
Voorbereiding Reacties: 2 26-4-2010 9:18:37

Graziella
DRINGEND mooie zwarte Cabrio Gezocht Regio Limburg (B)
Hey hey iedereen !!! Omdat mijn baas op het werk ons zijn Bently Cabrio ging lenen voor ons huwelijk, hebben wij nooit verder gezocht !!! Nu kwam hij afgelopen vrijdag echter met de mededeling dat hij zijn wagen verkocht had !!!! Waardoor wij dus ge...
Voorbereiding Reacties: 0 25-4-2010 20:51:15

lindsey
Het komt dichterbij..
8 Mei is het zover..de grote dag! Stilletjesaan begint er wat stress de kop op te steken.... De tafelschikking zorgt voor kopzorgen... Hoe worden bij jullie de mensen afgeroepen om naar tafel te gaan? Voor en achternamen? Of per koppel? Met een mu...
Voorbereiding Reacties: 6 25-4-2010 18:04:18

Jennifer
website
dag iedereen,   mijn nonkel heeft voor ons een website in elkaar gebokst  www.jenniferengeert.dsegent.be    je moet maar eens kijken, ze wordt regelmatig geupdate. groetjes  Jennifer en Geert
Voorbereiding Reacties: 2 25-4-2010 13:40:33

NELE
muziek receptie
hallo iedereen   omdat een dj meestal enkel op het avondfeest speelt vroeg ik me af hoe het dan gaat op de receptie??? spelen jullie een cd'tje of huren jullie een bandje of is er helemaal geen muziek dan?   bedankt voor jullie re...
Voorbereiding Reacties: 7 25-4-2010 4:36:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...