Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

vanessa
pffffffff (= een diepe zucht van opluchting)
Dag iedereen,   mijn toekomstige ventje is al is getrouwd geweest maar ik nog niet met als gevolg dat zijn ouders niets van de trouw betalen. Wij wilden allebei een feest waarbij er direct gedanst werd en niet uren aan een tafel zitten eten. W...
Voorbereiding Reacties: 11 19-4-2010 20:55:24

jessie
videograaf 24 juli 2010
hey, wij hebben al een fotograaf en zouden nu ook graag een videograaf hebben dat wij onze dag toch ook op band alle dvd kunnen laten vastleggen! kennen jullie soms iemand in de regio vlaams-brabant? grtjs jessie
Voorbereiding Reacties: 2 19-4-2010 19:51:57

tania
eventjes mn hartje luchten
hallo iedereen   ik zit in zak en as. als wij in het huwelijksbootje stappen op 19/06/10 zijn we juist tien jaar samen. ik heb van mijn ventje voor ons 1 jaar samen en parfum gehad van naomie campbell naomagic. nu had ik hem graag verrast m...
Voorbereiding Reacties: 7 19-4-2010 19:22:44

Astrid
Zorgen om meme
Hey,   Ik maak me zo een zorgen... En ik ben bang dat mijn meme mijn trouwdatum niet zal halen... Ze heeft ongeveer 12 jaar geleden een open hart operatie gehad en heeft nu terug last... Ik hoop dat het opgelost geraakt met een "simpele" ingre...
Voorbereiding Reacties: 5 19-4-2010 9:29:44

Kim
Hoeveel gasten avondfeest?
Hoi,   Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gasten hebben jullie op het avondfeest? (wat bij ons een trouwfuif gaat zijn). Voorlopig zijn wij met 144. Is dat een veel /weinig?   Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 19 19-4-2010 7:47:27

Kim
Vrijgezellen weekend Amsterdam?
Even niet voor onszelf maar om mijn toekomstige te helpen .. Hij moet een vrijgezellen weekend organiseren in Amsterdam voor een nogal vrij internationaal publiek .. Zijn er plaatsen, dingen die echt aan te raden zijn in Amsterdam?
Voorbereiding Reacties: 7 18-4-2010 20:24:41

liesbeth
Hoe verwijder je een account?
hallo allemaal hoe verwijder je je account op deze site? het lukt me precies niet.  
Voorbereiding Reacties: 0 18-4-2010 18:56:24

Melissa
Aswolk
Hey iedereen,   Kvraag me af of er geen koppels zijn die net getrouwd zijn en op huwelijksreis moesten vertrekken, maar dit niet kunnen door die aswolk.   Moet echt wel super ambetant zijn!   Hoop dat de vulkaan heel snel stopt met spu...
Voorbereiding Reacties: 4 18-4-2010 14:30:30

liesbeth
vrijgezellen!
dag dames,   Ik heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was me een feest !!! Om 7 u begonnen mijn vriendinnen aan te komen, met als laatste mijne getuige ( maar zij is altijd te laat :) ) Ik er werd gekleed in een roze tutu met een lint ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2010 13:43:11

Karmen
Bruidstaart: Hoeveel personen?
Hoi allemaal,   Binnen 6 weken stap ik in het huwelijksbootje, en ben volop bezig met de laatste loodjes, onder andere de menu. Nu voorzien wij zowel een bruidstaart als een dessertenbuffet, & vroeg ik me af voor hoeveel personen ik bruids...
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2010 13:00:17

bianca
vrijgezellen feest
hey, ik heb gisteren mijn vrijgezellen feest gehad en het is me zo tegen gevallen. . ze kwamen me normaal om 19 uur halen dat viel al tegen want om 19.30 was hier nog niemand ze waren te laat om dat er eentje haar haar nog moest doen.   toen...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2010 7:33:44

kristel
duiven gooien of niet , wat is er als alternatief tegenwoordig
bij ons huwelijk voor de wet 10jr geleden hebben we duifjes gegooid gehad nu kreeg ik de vraag deze week van men schoonmoeder of we terug duifjes wilden/gingen doen. ik zei weet niet das volgens mij uit de "mode"??   dus nu is de vraag want ...
Voorbereiding Reacties: 13 17-4-2010 21:59:28

Stéphanie
Ik denk dat ik gek word!!
hoi allemaal,   Sorry dat ik julie lastig val met mijn verhaal maar ik moet het even ventileren.  Volgende zaterdag stap ik in het huwelijksbootje en kijk er enorm naar uit MAAR ik word gek van mijn mama en zussen.  Om een heel lang ...
Voorbereiding Reacties: 6 17-4-2010 19:45:33

yentl
Overbrugging stadhuis en feest
Hallo, Aangezien wij op een zaterdag trouwen kunnen wij enkel in de voormiddag trouwen. Nu vraag ik mij af wat er dan wordt gedaan met de mensen die komen kijken. Want het feest begint maar om 18u. Je kan je volk toch niet naar huis sturen? De f...
Voorbereiding Reacties: 6 17-4-2010 13:44:44

Joke
vrijgezllen
Hey, weten jullie op voorhand wanneer jullie vrijgezellen is? Ik mag absoluut niks weten, zelfs de dag niet :-) Mijn aanstaande weet het wel en ik weet het van hem, maar that's is. Maakt het allemaal wel spannend, maar niet goed voor mij. Ik ben v...
Voorbereiding Reacties: 11 17-4-2010 9:33:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...