Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
schoonzus
Hallo dames!   Ik zit met een groot ei. Mijn toekomstig ventje heeft 3 broers, waarvan er 2 getrouwd zijn. Een van die vrouwen is niet van de sympathiekste en we kunnen haar beiden niet luchten. Ze is jaloers op alles en iedereen. Zo mochten ...
Voorbereiding Reacties: 17 16-4-2010 14:28:14

annabel
vrijgezellen!
zijn er hier nog die de mensen vanop de vrijgezellenavond een poets gaan lappen???zo ja...wat hadden jullie in gedachten, grts
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2010 12:51:10

roxanna
weddingplanner
Hey,   Heeft er iemand van jullie advies gezocht van een weddingplanner? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen hierover en waar hebben jullie hem/haar gevonden?   groetjes   Roxanna
Voorbereiding Reacties: 5 16-4-2010 12:04:28

katty
Alternatieve Viering, tekstboekjes
Beste trouwertjes,   Wie van jullie kiest nog voor een alternatieve viering met Rent a Priest of de goede Herder en  wil zijn tekstboekjes met ons delen. We hebben reeds onze eigen teksten en muziek maar weten niet goed in welke vorm we z...
Voorbereiding Reacties: 1 16-4-2010 7:59:48

Liselotte
Trouwsite
Dag bruidjes (en gommetjes)   Ik vroeg me af of enkele onder jullie een trouwsite hebben gemaakt...   zoja, enkele vraagjes:) : * via welke site hebben jullie dat gedaan? * hebben jullie er leuke reacties over gehad * hoe lang op voo...
Voorbereiding Reacties: 16 15-4-2010 15:14:06

Charlotte
Praktisch vraagje over het forum
Hey bruiden en bruidegommen,   ik heb al wat zitten rondsnuisteren op het forum en heb hier en daar al een reactie geplaatst. Nu vroeg ik me af waar ik al mijn reacties ergens samen kan zien, zodat ik het gemakkelijk kan opvolgen? Ik zie dit n...
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2010 10:50:22

Sabine
Vanaf nu minder dan 100 dagen aftellen
Hoi Bruidjes,   Vanaf nu nog 99 dagen tot de grote dag :-):-):-)  De tijd mag vanaf nu heel snel beginnen gaan dat onze dag er heel rappekes is.   Groetjes Sabine 
Voorbereiding Reacties: 6 15-4-2010 9:43:18

kristel
prijs van kerkelijk huwelijk
vanmorgen bij de pastoor langs geweest en we hadden goede ontvangst en vrij goed gesprek. ons grootste zorg was ons huwelijksboekje voor in de kerk gaat hij het goed keuren of afkeuren ==> WAS GOED GEKEURD <== van de 1ste keer, was me...
Voorbereiding Reacties: 18 14-4-2010 23:51:35

chaelle
Graag jullie opmerkingen
Hallo hallo,   Het is nog maar sinds vandaag dat ik deze forum heb leren kennen. Wil dat mijn ganse dag perfect wordt, maar ben nogal onzeker over bepaalde zaken en hoor graag jullie ervaringen en meningen. Ik kan hier blijven aparte bericht...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2010 22:30:33

chaelle
Thema avondfeest
Hallo,   Heeft iemand goed idee om de tafels een naam te geven?   Suggesties? Steeds welkom.   Groetjes Chaèlle
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2010 22:03:59

Lien
snoepwinkel regio Geel-Herentals
Hallokes :)   Met nog 22 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch wel boven te komen. Zal alles wel goed gaan, ben ik niks vergeten,...jullie kennen het wel he ;-)   nu moet ik nog snoepjes voor de kids regelen voor na het stadhuis/vieri...
Voorbereiding Reacties: 7 14-4-2010 21:06:08

Anika
vervoer met busje
Hallo,   ik ben mijn zoektocht begonnen naar het vervoer voor onze dag. En ik zou graag zo'n busje nemen, zo kan iedereen samen naar het stadhuis. Kunnen jullie me iemand aanraden, regio oost-vlaanderen?   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 3 14-4-2010 20:44:29

chaelle
dankviering ipv eucharistie
Hallo hallo,   Wij hebben gekozen om een dankviering te houden ipv een eucharistie. Onze pastoor stelde dit voor. Helaas helpt hij ons niet echt meer verder, ik kreeg enkel de indeling van de mis zonder enige uitleg wat die dankviering nu ei...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2010 20:00:02

Carmen
Winterhuwelijk
Wie heeft er al zo iets gepland?   Ik heb geen idee van wat de mogelijkheden zijn en wat de kosten hiervan zijn.   Wij wonen in Rumst, tussen Antwerpen en Mechelen. Misschien dat er iemand in de buurt al eens een huwelijksdansfeest geda...
Voorbereiding Reacties: 5 14-4-2010 15:37:57

Graziella
Een klein vreugdekreetje !! En toch weer niet...
Oufffffff... De uitnodigingen zijn dan eindelijk toch afgeraakt !!! (nog 58 dagen op de teller !!) Aangezien het bij ons traditie is de uitnodigingen nog één voor één aan huis te brengen zijn we dan ook onmiddellijk begonnen... ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-4-2010 14:52:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...