Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

natacha
bruidstaarten
wij zijn van rummen/geetbets en zouden een bruidstaart willen maar weten eigenlijk waar er een bakker is die da doet en een lekkere in ieder geval,weet ter iemend een adres???
Voorbereiding Reacties: 5 9-4-2010 12:22:07

Joke
mooie tekst om ouders te bedanken
Beste bruidjes, ik ben nog op zoek naar een mooie tekst om de ouders te bedanken. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt! Vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 9-4-2010 12:09:59

Lynn
Nog iets na het eten?
Hallo allemaal,, Wij gaan voor onze trouw op 24juli een frietkraam inhuren voor 3 uur. Nu zijn we aan het twijfelen of we nog iets achteraf moeten voorzien zoals ijs of vlaai? Of zou dat nietmeer nodig zijn? Groetjes Lynn
Voorbereiding Reacties: 6 8-4-2010 21:53:15

kitty
waterkristallen???
hoi medebruidjes bij mij is het binnen 9 dagen zover en ga mijn tafeldecoratie zelf maken maar weet iemand waar ik ergens waterkristallen kan vinden?aan al diegene die zoals mij ah aftellen zijn en hun beurt snel zal zijn doe dat goed he!!!!!   ...
Voorbereiding Reacties: 0 8-4-2010 19:46:34

Kim
eindelijk zo ver!
nog een nachtje slapen en tis zover! morgen eindelijk de grote dag!   en ze voorspellen goed weer, mijn buik is nog ni te hard gegroeid  (morgen 9 weken zwanger en nog geen een keer misselijk geweest) dus ik zie het volledig zitten &nbs...
Voorbereiding Reacties: 11 8-4-2010 17:39:00

Elin
enveloppendoos
Hey iedereen   Ik zou graag een enveloppendoos hebben die een oud klein leren valiesje is (dat op slot kan) , en waar we dan een kleine gleuf in maken. dit past in ons thema van "samen op levensreis". Heeft er iemand een idee waar ik goedkoop...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2010 16:14:23

tamara
nog 1 dag ... gastenboek
Hallo allemaal,   De stress begint hier duidelijk parten te spelen zaterdag trouwen we. Wie kan me helpen: schrijven jullie ook een tekst in jullie gastenboek of leggen jullie hem leeg op de tafel? En als er iets in moet wat schrijven jullie d...
Voorbereiding Reacties: 9 8-4-2010 11:22:18

Nathalie
nog 155 dagen
Nog 155 dagen op de teller... Onze grote dag zal er snel zijn! Heb wel het gevoel dat er nog ontzettend veel moet gebeuren. Wat hebben jullie al gedaan en wat moeten jullie nog doen? Ben bang om de kleinigheden te vergeten. 
Voorbereiding Reacties: 7 8-4-2010 9:02:37

Ina
vraagje
nu heb ik min of meer de tafelschikking maar hoe wordt dat nu duidelijk gemaakt aan de gasten waar ze moeten zitten? met naamkaartjes op de borden, tafelnummers,... hoe doen jullie het???   alvast bedankt voor de tips!!   Ina
Voorbereiding Reacties: 11 7-4-2010 22:45:12

Chantal
Nog 100 Daagjes Op De Teller...
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Vandaag de laatste dag met 3 cijfers :-) Nog 100 daagjes en tis zover,onze grote dag! Nooit gedacht dat het zo vlug ging gaan...een jaar geleden was het net of het nog een eeuwigheid ging duren ma kijk we zijn...
Voorbereiding Reacties: 10 7-4-2010 14:47:03

natacha
hulp op trouwfeest
wij trouwen op 14/08/2010 en zoeken een 5tal pers om te helpen!2tal om op te dienen,1 voor de afwas endergelijke en 2 voor het vlees te bakken want we geven een bbq,indien mogelijk tegen een normale prijs !!je mag kiezen waar je wilt staan ,we zijn v...
Voorbereiding Reacties: 2 7-4-2010 13:31:56

Tamara
de centjes!
hellow brides to be! :)   op elke planning die je vindt op het internet staat BUDGETPLANNING. maar dat vind ik wel heel moeilijk om in te schatten, het is niet dat ik al eens getrouwd ben geweest.. :) weet ik veel hoeveel alles kost.. tips z...
Voorbereiding Reacties: 19 7-4-2010 12:45:44

dominique
Vandaag nog exact een maand!
Amai amai, vandaag is het exact een maand van onze trouwdatum. Het was precies gisteren dat mijn ventje mij ten huwelijk heeft gevraagd maar het is toch al 1.5jaar geleden. Wat vliegt de tijd toch!!!   Maar veel stress is er nog niet, ik heb...
Voorbereiding Reacties: 2 7-4-2010 11:47:01

Nathalie
Nog 100 dagen te gaan!
Help ik verschiet net, nog maar 100 dagen meer te gaan! Wat vliegt de tijd snel. Bruiden van juli, wat hebben jullie al geregeld en moeten jullie nog regelen. Ik vrees dat ik kleine dingen ga vergeten.   Ik heb al: - bruidjurk + juwelen + ...
Voorbereiding Reacties: 6 7-4-2010 11:01:31

Marieke
Hoe een goede getuige zijn :) ??
Hallo bruidjes, Onze dag van 18/04/09 is bijna al een jaartje geleden, 354 dagen om precies te zijn. Gisteren  kreeg ik van een vriendin de onverwachte vraag om haar getuige te zijn. Ik ben superblij! Ik zal dat met veel plezier waarmaken. N...
Voorbereiding Reacties: 3 7-4-2010 10:15:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...