Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kristien & Karolien
taarttoppers
hallo,   wij waren van plan om taarttoppers te laten maken door Doriens Frutsels maar zij vertelde dat ze geen opdrachten meer aanneemt voor 2010. Bij deze moeten we dus terug op zoek naar leuke toppers. Vanwaar komen jullie toppers? En hebben...
Voorbereiding Reacties: 3 6-4-2010 20:26:11

Jennifer
nog 114 dagen op onze teller
met nog 114 dagen op de teller, begint het stilaan de naderen. het meeste is in orde, enkel het menu moet nog samengesteld worden, de versiering van de kerk, kostum van mijn aanstaande, huwelijkskaars en nog wat details.  Het belangrijkste, ja....
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2010 20:20:15

Katrien
Nog 38 dagen op de teller! Vergeet ik iets?
Hallo bruidjes in spé, Ik had nooit gedacht dat de tijd zo snel zou gaan! Nog 38 dagen en wij trouwen. Nu begin ik uiteraard te vrezen dat ik iets ga vergeten. Dit is al in orde: gemeentehuis jurk, schoenen en juwelen kostuum toekomstige ve...
Voorbereiding Reacties: 4 6-4-2010 19:51:24

cindy
Moet het even kwijt...
De zus van mijn aanstaande is al 10 maanden aan het doordrammen over het feit dat haar dochtertje(tegen dan 14 maanden)niet gaat kunnen slapen en dat ze om 20u in haar bedje moet, ze willen haar niet naar familie of naar een oppas brengen wat ik...
Voorbereiding Reacties: 3 6-4-2010 19:36:30

Kristelle
Help!! Last minute planning
Hallo   Vrijdag trouwen wij en we zitten met een klein 'probleem' waar ik nu pas aan denk.   De gasten worden bij ons thuis verwacht rond 10u30. We trouwen om 12u voor de wet en om 13u voor de kerk.   Nu, we dachten tegen 11u, 11...
Voorbereiding Reacties: 19 6-4-2010 18:48:20

Debra
Wat zetten jullie op de tafels id feestzaal?
Ik heb 10 tafels en wil op elke tafel wat versiering zetten. Heb al gekeken voor bloemstukjes, maar is toch redelijk duur... Wat nemen jullie?
Voorbereiding Reacties: 5 6-4-2010 17:43:08

Mandy
1ste stressmoment !!
Zucht!   Ik ben dus zo slim geweest om kapster en visagiste op het zelfde uur te plannen zaterdag... Ik had daar zelf niet meer bij stil gestaan tot ik daarnet in mijn agenda keek en het zag... Al naar de kapster gebeld, zij kan niet vroeger kom...
Voorbereiding Reacties: 5 6-4-2010 16:37:06

katty
Nog 155 dagen op de teller
wie trouwt er nog op 08-09-10, ik weet het dat is idd een woensdag maar toch kozen we voor die datum !!
Voorbereiding Reacties: 11 6-4-2010 13:30:59

shirley
auto's
hallo trouwertjes! de grote dag begint te naderen en we hebben nog steeds geen vervoer! we zijn opzoek naar oude peugeot's! wie kan ons helppen! groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2010 13:17:43

katty
Ringen en kapsel
Hallo trouwertjes, gewoon even meegeven dat we vrijdag onze ringen zijn gaan halen bij Yves Vanshoenwinkel in Hasselt en wij zijn er enorm tevreden mee, prachtig werk Yves, bedankt !! Donderdag ben ik de eerste keer langs geweest bij Hanrmony in Ril...
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2010 12:19:37

natacha
datum nadert!!!
hey bruidjes... ik begin zo nu toch wel zenuwen te krijgen... nog 65 dagen en het is zover! maar ik moet toch wel nog veel doen! moet nog onze schoenen halen, kleed gaan passen. tafel nummers halen... en donderdag verzenden we de uitnodigingen!!...
Voorbereiding Reacties: 6 6-4-2010 8:10:07

Mandy
10 april-bruidjes!
Nog 4 dagen te gaan dames en het is zover... Spannend hé! Hebben jullie nog veel te doen de laatste dagen? Wij zijn nog bezig met onze tafelschikking af te werken. In het gastenboek moet ik de tekst nog schrijven, nog een enveloppendoos maken, c...
Voorbereiding Reacties: 10 5-4-2010 14:45:14

Els
Zijn we nog iets vergeten?
Hey mede-bruidjes! Onze huwelijksdag komt steeds dichterbij ... Nog iets minder dan 3 maanden en het is zover! Natuurlijk krijg ik af en toe eens een paniekaanval en vraag ik mij af of ik niet vergeten ben. Hier even een lijstje van dingen die ik ...
Voorbereiding Reacties: 7 5-4-2010 14:37:47

carla
getuige
Met nog 46 dagen op de teller nadert onze grote dag maar ik zit met een groot dilemma. Hoe vertel je je getuige dat je die persoon er niet meer bij wilt? Ik heb al meer dan een maand niks van die persoon gehoord, geen sms, geen telefoontje niks zel...
Voorbereiding Reacties: 9 5-4-2010 13:32:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...