Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

ellen
Eerder gewerkt met...
Hoi iedereen,   ik wou eens informeren of iemand ervaringen heeft met - Natur-Natur als feestlocatie - traiteur Culinesse als catering - party DJ Wim uit Leuven     Heel erg bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 31-3-2010 16:18:00

Karin
bedankjes
Hoi allemaal,   wij zijn voor onze bedankjes nog aan het twijfelen tussen gepersonaliseerde snoep of mini flesjes champagne. Heeft iemand een idee waar je deze flesjes kan vinden en wat de prijs hier ongeveer van is?   Andere originele idee...
Voorbereiding Reacties: 3 31-3-2010 16:13:46

jolie
ouders bedanken
Een leuk origineel idee voor het bedanken van de ouders op ons huwelijk. Kheb er lang achter gezocht en eindelijk gevonden. Een krant van toen van hun huwelijksverjaardag of van de dag waarop zij getrouwd zijn!  
Voorbereiding Reacties: 5 31-3-2010 14:11:13

Annemie
Nog 37 dagen...
Nog 37 dagen te gaan! De zenuwen beginnen te komen. Kan het nog steeds niet geloven dat ik over een maand getrouwd ben. Heb ook het gevoel dat ik nog zoveel niet geregeld heb, terwijl alles natuurlijk wel op zijn pootjes terecht zal komen. Heb ee...
Voorbereiding Reacties: 5 31-3-2010 11:09:26

Tina
Nog 30 dagen ... maar grootvader haalt het niet meer
Hey allemaal,   Ik keek eigenlijk heel hard uit naar dit moment. Nog 30 dagen ! Binnen exact een maandje trouwen we.   Sinds enkele weken was mijn grootvader (vader moeder) niet zo goed. Hij had vrij veel pijn aan zijn buik en was ...
Voorbereiding Reacties: 23 31-3-2010 10:39:19

Eva
nog 100 dagen + programma om website te maken
hallo,   Nu er nog 100 dagen op de teller staan wil ik beginnen aan onze website, (hebben een gratis userwebsite van telenet), maar ben nog op zoek naar een makkelijk programma om deze ineen te steken.   Kan iemand mij helpen? Liefst z...
Voorbereiding Reacties: 9 31-3-2010 10:00:25

Monika
laatste voorbereidingen
hallo allemaal   nog 1.5 week te gaan. Mijn verloofde is me bijna gek aan het maken. Hij overloopt voortdurend wat we nog moeten doen.   wat zijn de laatste voorbereidingen die we nog over het hoofd zouden kunnen zien?   bedankt!...
Voorbereiding Reacties: 12 30-3-2010 21:02:19

Lien
Cadeautje voor je verloofde??
hallo   van mijn vriend kreeg ik uiteraard een verlovingsring maar ik zou hem graag ook nog eens verrassen met iets om onze verloving te vieren. Iemand ideetjes??? Hebben jullie iets gegeven aan jullie toekomstige man???   Groetjes Lie...
Voorbereiding Reacties: 12 30-3-2010 17:02:45

Dorien
Yes Yes nog 100 dagen!
Hoi allemaal,   Ik sla even een vreugde kreetje... Er staan vandaag nog 100 dagen op de teller, het begint echt af te korten nu!   Groetjes Dorien
Voorbereiding Reacties: 10 30-3-2010 8:19:34

Marouschka
Help!!!!!! (bis)
Hoi, Zijn er soms mensen die foto's hebben van hun gedecoreerde zaal en/of tafels? Dat kan mij misschien op weg helpen... ALLE tips zijn welkom! Jullie mogen mij mailen op: marouschka.dinnecourt@gmail.com   Groetjes, een gestresseerd bruidje.....
Voorbereiding Reacties: 3 29-3-2010 23:49:52

Marouschka
Help!!!!!!
Help!   Zijn hier nog bruidjes die hun zaal + tafels volledig zelf aankleden? We zouden graag tafellinnen huren maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik had gedacht dat die verhuurbedrijven een soort van showroom zouden hebben waar je alles...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2010 19:24:33

Kristelle
Ideetjes hapjes
Hallo   Volgende week vrijdag trouwen wij, omdat ons wettelijk huwelijk om 12u plaats vindt en ons kerkelijk huwelijk om 13u plaats vindt, gaan we onze gasten iets te eten aanbieden als zij hier thuis aankomen, dat ze tenminste iets in hun maa...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2010 19:20:57

Tina
Old, new, ...
Hela,   In Amerika is dit een absolute must om het fameuze zinnetje te volgen (nieuw, oud, geleend en blauw).   Wie onder jullie volgt dit hier ook ? Is dit dan puur uit bijgeloof of zit er meer achter ?   Bedankt voor de reacti...
Voorbereiding Reacties: 14 29-3-2010 13:34:46

Eva
foto's toevoegen en figuurtje veranderen
't zou toch leuk zijn moesten we foto's kunnen toevoegen aan ons profiel en ook het 'peetje' kunnen veranderen naar een foto ofzo, ik snap niet waarom zelfstandigen dit wel kunnen doen en wij bruidjes & bruidegommen, waarvoor deze site eigenlij...
Voorbereiding Reacties: 15 29-3-2010 10:06:42

liselotte
huwelijkskaars
Hallo, Waar kan ik een huwelijkskaars kopen, regio Oostende? Wil hier niet te veel geld aan uitgeven. Eenvoudig zien wij het liefst. Groetjes L.
Voorbereiding Reacties: 9 28-3-2010 22:10:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...