Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kim
Zijn er ook mannen heel actief bezig met hun trouw? :)
Het valt mij heel erg op dat vooral de vrouwen alles regelen, opzoeken, vergelijken voor de trouw :) Ook onze fotograaf zei dat hij steeds mails krijgt van de vrouwen. Zijn er ook mannen die heel actief bezig zijn met hun trouw? In hoeverre zoekt jul...
Voorbereiding Reacties: 18 28-3-2010 18:52:56

kitty
nog 3 weken woehoe!!!
hey medebruidjes bij mij nog 3 weken en het is zover.de zenuwen lopen nogal op amai. hoe zit het met de andere bruidjes die ook zo kort bij de grote dag zitten?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2010 22:36:13

Reinhilda
Ik wil een winkeltje starten met : BEDANKJES
Ik wil een winkeltje starten met bedanktjes. Ik heb de indruk dat heel wat bruiden zich rot zoeken naar deze spullen. Mocht er een winkeltje in de buurt zijn, zou dit een hulp zijn ? Of...... is het leuker om te moeten zoeken ? Ik twijfel natuurlij...
Voorbereiding Reacties: 14 27-3-2010 21:54:29

Kim
Leuk nieuws voor bruidjes in Brasschaat :)
 Daarnet eens door het gemeenteblad gebladerd en mijn oog viel op een foto van 2 handen met trouwringen ..   Vastleggen huwelijk kan voortaan langer op voorhand Vroeger kon je een huwelijk pas 6 maanden vooraf vastleggen op het gemeentehuis...
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2010 20:19:22

Evy
de grote dag
Dag meiden,   Er staan nog 50 dagen op onze teller. Het begint toch wel te kriebelen! 14 mei 2010. M'n jurk is perfect en mijn kapsel ook. Het is bijna allemaal in orde. nog een paar kleine details en dan nog de misboekjes in elkaar steken ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-3-2010 19:52:35

Anke
Hoeveel meters loper??
Hallo iedereen;   dit is misschien en banale vraag, maar voor degenen die met een witte/rode lopen werken in de kerk: hoeveel meter hebben jullie gemiddeld nodig? Dit hangt natuurlijk af van de lengte van de kerk, maar ik weet deze niet en zou...
Voorbereiding Reacties: 3 24-3-2010 13:32:33

Laïla
ringen
Hallo, het is misschien een stomme vraag, maar wij gaan enkel voor de wet trouwen, hebben wij dan ook trouwringen nodig? Volgens mijn vriend is dit niet nodig voor de wet, moeten we enkel onze handtekening zetten... Weet iemand hier iets meer over? ...
Voorbereiding Reacties: 13 24-3-2010 10:42:58

bianca
misboekje doop en trouw samen
met nog 58 dagen op de teller, ben ik op zoek naar iemand die ook al eens een trouw samen met een doop heeft gedaan. ik moet ons misboekje nog maken maar weet niet zo goed hoe te beginnen. heeft er hier iemand wat voorbeelden? alvast bedankt ! ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-3-2010 14:56:43

Tina
Het "zwarte gat" achteraf ???
Hey,   Toch is effe een vraagje aan de reeds getrouwde bruidjes ondertussen.   Ik krijg regelmatig rond mijn oren dat ik zal moeten oppassen om na de trouw niet in het "zwarte gat" terecht te komen. Vooral mijn toekomstige kijkt al een...
Voorbereiding Reacties: 19 23-3-2010 14:24:12

monica
Nu al stress! (man man nog 59 dagen) welk pilletje doet me de avond ervoor goed slapen?
Hoi, ik ben nu al ongelooflijk ah stress geslagen, ik weet zelf niet goed waarom. Ik heb bijna alles geregeld en heb nog voldoende tijd. Maar het zit dus gewoon in mijn karakter. Ik kan de stressknop blijkbaar niet uitzetten. Ik slaap nu al soms hee...
Voorbereiding Reacties: 17 23-3-2010 13:29:31

Nathalie
Mag je elke maand je pil één week langer nemen?
Dames,   ik had eens zitten uitrekenen hoe het zat met mijn regels met de trouw. Nu had ik natuurlijk net mijn regels met onze trouw, en dat wil ik niet. Ik wil ze ook niet op mijn huwelijksreis. Dus mijn vraag, mag je de pil gedurende 3 ma...
Voorbereiding Reacties: 16 23-3-2010 10:09:17

Sabine
Laatste 100 dagen
Hey mede-bruidjes, Onze laatste 100-dagen zijn ingezet!!! We zitten goed op schema, alleen mijn ventje moet nog gekleed worden maar hij probeert eerst wat af te vallen. Mijn petekindje is bruidsjongen , maar voor hem wacht ik tot de laatste weken...
Voorbereiding Reacties: 4 23-3-2010 9:37:09

Sabine
GRRRRRRRRRRr Schoonmoeders....
Mijn schoonmoeder to be heeft het de laatste tijd blijkbaar moeilijk met zich aan de afspraken te houden....  Ik ben als bruid in het lang met handschoentjes.  De vrouwen in de suite gingen allemaal voor een niet echt suitekleed maar voor i...
Voorbereiding Reacties: 11 22-3-2010 15:25:34

kimberly
Muziekmomenten en cadeautjes?
Hey beste bruidjes en gommetjes,   Bij ons staan er nog 60 dagen op de teller en moeten we nog een aantal kleine zaken regelen. Dit vind ik trouwens het moeilijkste van allemaal, gemakkelijk om een aantal zaken over het hoofd te zien! Waar ik...
Voorbereiding Reacties: 3 22-3-2010 9:51:56

Sofie
menu voorproeven Coninxdonck
Hallo medebruidjes   We zijn dinsdag ons menu gaan voorproeven in Kasteel Coninxdonck en ik moet zeggen: we waren echt héééél aangenaam verrast. Het eten was superlekker en verfijnd (even lekker als in de Lozen Boer, wat ik...
Voorbereiding Reacties: 0 21-3-2010 17:12:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...