Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kelly
Wagens naar stadhuis
Hoi,   Voor ons huwelijk op 18 juni ben ik op zoek naar bmw's. Huren is budgetair niet realiseerbaar dus daarom even een berichtje op het forum. Misschien zijn er mensen die voor een klein bedrag zouden willen rijden. Het zou voor een uurtj...
Voorbereiding Reacties: 0 21-3-2010 13:28:19

Ludo
Te koop: rode loper en organza
Te koop aangeboden: Rode loper: stukje van 2,90meter en stuk van ongeveer 14,30meter.Deze laatste heeft op 3meter van het einde een kleine inkeping, doch deze is onzichtbaar onder struikjes of een bloempotje. De lopers zijn 1m breed. Beide same...
Voorbereiding Reacties: 2 20-3-2010 23:52:44

Natalie
Thema tafels
Hallo!   Wij zijn gisteren onze menu gaan vastleggen en de zaalverantwoordelijke vroeg of wij bij de tafelschikking eventueel een thema gingen gebruiken?  We dachten dit in principe niet te doen, maar hij zei dat de mensen in het algemeen...
Voorbereiding Reacties: 11 20-3-2010 15:00:16

eline
Hoe plan ik mijn huwelijk?
Dag iedereen! Deze week een superromantisch huwelijksaanzoek gekregen; wij trouwen dus volgend jaar (ik schat in mei '11)! Hoe verloopt de planning van een niet al te duur huwelijk? Waarmee beginnen we? Zoeken trouwzaal? Bruidskleed? Wat moet er zoa...
Voorbereiding Reacties: 8 19-3-2010 16:42:42

Petroeska
Een supergelukkig bruidje
Dit bruidje is supergelukkig. Na een helse 4 weken niet wetende of  ik in mijn trouwschoenen zou kunnen of niet ( gebroken teen ) is het eindelijk gelukt. Ik kan er in  . Mijn voet is helemaal ontzwollen.Ik moet wel nog tape errond doen, vo...
Voorbereiding Reacties: 12 19-3-2010 15:10:34

KIRSTEN
GRRR SCHOONBROER
Hallo allemaal,   Sorry maar moet even mijn zegje kunnen doen.  Wij trouwen op 21 mei en wij hebben besloten om dit zonder ceremoniewagens te doen(de tijdspanne en afstand is veel te groot) wij hebben wel vervoer.  De rest moet zelf ...
Voorbereiding Reacties: 6 19-3-2010 11:42:37

Melissa
Onze laatste 50 dagen!
  Joepie!!! We vieren onze laatste 50 dagen.   Het gaat er echt wel super snel zijn... Nog iets meer dan 6 weken... Spannend!!     Nog mensen die rond 8 mei trouwen?     Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 8 19-3-2010 8:30:47

Ann
10 juli 2010
Hey mede - bruidjes,   Ik trouw op 10 juli dit jaar, en jaja, sinds twee weken beginnen de eerste bezorgdheden al te komen. Dromen / nachtmerries en dergelijke :-) Nu heb ik ook de schrik gekregen iets te vergeten voor onze dag.. Zitten wij ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-3-2010 17:41:55

Stephanie
Dagplanning - jullie mening aub?
Hallo mede-bruidjes, Ik heb 2 dagplanningen uitgewerkt en vraag me af welke volgens jullie het beste zou gaan... We trouwen op 7 augustus en de burgerlijke trouw is de dag ervoor al!    Planning 1:  - 9u30: samenkomst van de suite bij...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2010 16:33:52

Jennifer
ringen FDO
hallo iedereen, zijn er nog mensen die hun ringen gekocht of besteld hebben bij FDO in izegem mijn vraag luidt als volgt.  weet er iemand hoe het juist zit met dat kussentje? op de website staat dat dit in de prijs is inbegrepen.  ze komen...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2010 19:46:59

Elke
Even van het hart!
Hmm, wanneer iemand me vraagt hoe het voelt om een huwelijk te 'organiseren'. Brr, het is een hel!   Sinds we beslisten te trouwen vorig jaar is de familie aan mijn kant helemaal uit elkaar aan het vallen. Heeft gelukkig niets te maken met on...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2010 14:54:13

Inge
een gelukkig bruidje
hey iedereen!   vandaag net nog 100 dagen op de teller! spannend!  Maar het leuke is dat we gisteren onze droombouwgrond hebben kunnen kopen! In de straat waar ik altijd heb gezegd te willen wonen!!  Toevallig vrijdag gezien dat hij t...
Voorbereiding Reacties: 9 17-3-2010 7:23:40

lesley
geheugensteun
hier staan nog 87 dagen op de teller. nu had ik graag wat feedback gehad over wat ik nog in orde moet brengen. het volgende is al geregeld: * kapper *schminkster * trouwkleed besteld, moet nog binnenkomen en eerste pas moet nog plaats vinden, sch...
Voorbereiding Reacties: 9 16-3-2010 21:54:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...