Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Dorien
kadootjes
Hey allemaal!!   Graag had ik eens willen informeren wie jullie allemaal een geschenk geven op de grote dag? Klopt het dat het de kindjes aan de kerk zijn, de genodigden van het avondfeest (niet receptie), de getuigen en de ouders? Zijn er nog m...
Voorbereiding Reacties: 10 16-3-2010 21:26:43

Petroeska
Nog bruidjes zonder stress ??
Hallo   Binnen een maandje is het zover, mijn grote dag. Nu was mijn vraag : zijn er nog bruidjes zonder stress? Wanneer sommige mensen mij aanspreken en mij vragen naar de zenuwen verschieten ze er blijkbaar van dat ik geen stress heb , laat...
Voorbereiding Reacties: 15 16-3-2010 19:09:50

Ellen
hoeveel misboekjes voorzien jullie?
Hey bruidjes, Deze vraag is waarschijnlijk al heel vaak gesteld, maar hoeveel misboekjes voorzien jullie voor in de kerk? Ik vind dit echt moeilijk om er naar te schatten? groetjes ellen!
Voorbereiding Reacties: 14 15-3-2010 21:18:59

Sophie
Pil stoppen - 2 maanden voor trouw?
Hallo,   Zouden jullie nu met de pil stoppen, 2 maanden voor de trouw? De kans dat het van de eerste keer lukt is klein, maar uiteraard niet onbestaand. Je lichaam kan al stilletjes aan beginnen 'ontpillen'... Moest het echt snel gaan, dan zou j...
Voorbereiding Reacties: 14 15-3-2010 17:55:51

ChaNTAL
Wie O Wie!!!
Wie O wie kan mij helpen aan een voorbeeld van een draaiboek. Geen idee waar ik moet beginnen. een handig eerste opzetje zal me erg helpen. Jullie kunnen je suggesties mailen naar: chollemans@wanadoo.nl. Thx
Voorbereiding Reacties: 3 15-3-2010 11:35:20

Kelly
Rode Loper
Hoi,   Ik ben ook zoek naar een rode loper, zowel verkoop als verhuur mag.   Groetjes, Kelly
Voorbereiding Reacties: 5 14-3-2010 21:49:41

d
vader van bruid
al iemand met Cook-in-Pascal uit Roeselare voor huwelijksfeest gewerkt ? Graag jullie mening
Voorbereiding Reacties: 2 14-3-2010 19:22:00

joska
HELP ons probleem oplossen aub... eerst feest daarna wettelijk trouwen...
  Hallo, Wij trouwen dit jaar op 23 juli 2010 Mijn vraagje was of er nog mensen die eerst hun trouwfeest geven en daarna wettelijk trouwen? zo ja.. hoe hebben jullie dit aangekondigd?? Wij hadden dus aangekondigd dat we gingen trouwen. maar d...
Voorbereiding Reacties: 17 14-3-2010 14:59:17

Mandy
Snoepzakjes
Wij gaan snoepzakjes geven aan de kindjes die een bloemetje komen afgeven na de mis. Maar ik vroeg mij af, wanneer mag ik mijn zakjes beginnen vullen zodat mijn snoepjes goed blijven???
Voorbereiding Reacties: 7 14-3-2010 13:05:27

natacha
datum nadert!!
hey bruidjes of bruidegoms bij ons nog vandaag 90 dagen op de kalender!! het mag nu echt beginnen naderen, maar we hebben wel nog zoveel te doen... brrr begin wat te panikeren. wie rond juni trouwt moeten jullie nog veel regelen? grtj van een ze...
Voorbereiding Reacties: 9 12-3-2010 21:28:27

natasja
zaal versieren
hey bruidjes hebben jullie goede ideetjes voor een zaal te versieren ik met mijn vriend gaan alles zelf doen ik hoor sommige al zeggen pffff veel werk maar willen een  groot feest geven en dat kost veel euro's het is dan ook enkel de zaal v...
Voorbereiding Reacties: 7 12-3-2010 18:04:22

Niki
Weddingplanner
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Voorbereiding Reacties: 0 12-3-2010 11:43:35

Heleen
hoeveel geven jullie uit aan het eten?
beste aanstaande bruidjes,   even een vraagje, wij zijn momenteel bezig met het maken van afspraken met de cateraar. We hebben onze bruiloft buiten in de zomer, en willen een chique barbeque (biefstukjes, gepocheerde vis, gamba's etc). De cate...
Voorbereiding Reacties: 20 11-3-2010 18:35:40

Astrid
Hoe duidelijk maken dat jij tot 50 euro per kindje wil betalen?
Hey,   Misschien een hele domme vraag met een simpel antwoord. Maar wij vragen ons echt af hoe je dat duidelijk kan maken naar de ouders toe dat je 50 euro per kindje wil betalen en de rest voor hun is... een simpel antwoord is: gewoon zeggen....
Voorbereiding Reacties: 13 11-3-2010 16:16:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...