Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

shanna
Wie trouwt nog op 28/08/10?
Wie trouwt er nog op 28/08/10? Ben benieuwd? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 10 6-2-2010 21:06:46

lesley
nieuwsgierig- hoe zien jullie je droomhuwelijk
toen wij de beslissing genomen hadden om te trouwen was onze volgende beslissing die we moesten nemen hoe we eigenlijk ons droomhuwelijk zagen.eerst waren mijn vriend en ik van plan om het klein te houden, geen vervoer, in plaats van een avondfeest e...
Voorbereiding Reacties: 9 5-2-2010 10:55:23

natasja
kader
hey allemaal,weet iemand waar ik een gouden kader kan kopen? het is voor de fotoshoot en voor de genodigden er in te trekkenx
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2010 8:53:07

bianca
misboekje
hoi iedereen, ik ben reeds begonnen met ons misboekje voor ons huwelijk, zijn er mss mensen die zouden kunnen helpen met wat vorbeelden door te mailen van het geheel of mooie romantische teksten, mvg bianca
Voorbereiding Reacties: 5 2-2-2010 14:51:30

Stéphanie
@ sofie
hoi,wij moeten nog het misboekje doornemen met de pastoor en de proefdruk van onze uitnodigingen krijgen en dan laten drukken. Ook moeten we nog kijken voor schoenen voor ons kindjes maar dat is voor komende vakantie. Voor de rest is alles geregeld...
Voorbereiding Reacties: 0 2-2-2010 11:22:13

frida
nog 4 dagen
Dag bruidjes in spe!!!!Nog 4 dagen en dan is onze grote dag er.Duimen dat het niet sneeuwt of glad is want onze familie moeten van heel ver komen.Frida
Voorbereiding Reacties: 13 2-2-2010 9:50:26

Stéphanie
Wie nog?
Hoi iederee,Wie trouwt er nog op 24 april en waar? Hebben jullie al zenuwen? Ik toch af en toe wel al. Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?vele groetjesstéphanie
Voorbereiding Reacties: 3 2-2-2010 9:37:38

Lieve
Ondertrouw
Gisteren zijn mijn verloofde en ik dan eindelijk in ondertrouw gegaan... allez, eindelijk, we dachten er vroeg bij te zijn, 5 maanden vantevoren, maar we konden al geen uur meer kiezen! Er waren al 5 mensen voor ons geweest, dus we werden gewoon acht...
Voorbereiding Reacties: 17 2-2-2010 9:03:46

Geert
Avondfeest (Huwelijksparty)
Hallo allemaal,Wij gaan trouwen in oktober. Maar wij weten niet juist hoe de avondfeesten tegenwoordig worden gedaan.Wij wilden een huwelijksparty met hapjes en dan staan- en zitplaatsen.Maar mijn schoonouders zien dit niet zitten met staantafels. Da...
Voorbereiding Reacties: 14 2-2-2010 8:52:24

Dieter
schieting
ik ben op zoek naar een originele tekst voor op de uitnodigingen van de schieting.Wie kan helpen?
Voorbereiding Reacties: 1 2-2-2010 4:24:24

Truus
Zonnebank
HalloIk vroeg me af hoe lang op voorhand ik best begin aan een zonnebank kuur om niet te wit te zijn op onze trouwdag.Het is niet mijn bedoeling superbruin te zijn, maar gewoon een basislaagje.Hoeveel keer zou ik dan onder de zonnebank moeten? En voo...
Voorbereiding Reacties: 11 1-2-2010 17:58:25

liselotte
wanneer huwelijkslijst vastleggen
Hoi,Hoe lang op voorhand moet je je huwelijkslijst gaan vastleggen? We trouwen eind juni.Groetjes,L.
Voorbereiding Reacties: 7 31-1-2010 16:38:31

Mandy
Middaglunch - hoeveelheid drank en eten voorzien?
Op ons huwelijk gaan wij 's middags met de hele suite bij ons thuis lunchen. Sandwiches en pistolets met beleg.We zijn ongeveer met een 25-tal personen.Hoeveel flessen cava moet ik voorzien? 10 flessen?Hoeveel sandwiches en pistolets per persoon? 3?B...
Voorbereiding Reacties: 6 30-1-2010 13:21:59

griet
dagindeling....
hoe zit jullie dag indeling in elkaar ?wat ik zelf wil voorkomen is een gapend...gat tussen dingen in ...ik heb al van 2 trouws meegemaakt dat er zo een leeg gat is na...je hebt voorbeeld huwen gemeente ,gevolgd door kerkelijk .......en dan meestal e...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2010 12:44:23

Lynn
Hoeveelheid drank
Wij zijn dringend op zoek naar hoeveel drank je ongeveer nodig hebt voor een trouwfeest.We waren gisteren langs een grote drankencentrale geweest en die vertelde ons dat we maar 3-4 drankjes per persoon moesten rekenen. Da’s natuurlijk veel te ...
Voorbereiding Reacties: 7 28-1-2010 8:54:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...