Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jennifer
gasten uitnodigen
Ben ik de enige die problemen heb met gasten uitnodigen, die wel die niet, .. die willen niet komen, als die wel komen en omgekeerd. als je die uitnodigt, dan kun je die ook niet laten.. en dan wil je het klein houden :s waar trek je ergens de lijn.....
Voorbereiding Reacties: 12 10-1-2010 20:42:42

Sandra
Om hoe laat gasten laten komen voor avondfeest?
Hallo iedereen,Ik ben aan het twijfelen om hoe laat ik mijn avondgasten zou moeten ontvangen.... Ik dacht aan 22u,maar is dat niet te laat?groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 10-1-2010 11:40:45

véronique
dagindeling
Hallo,een tijdje geleden poste ik mijn dagindeling hier. Die was een beetje te strikt. Ik heb wat aangepast. Wat denken jullie hiervan?10u: bijeenkomen grote braamstraat10u30: foto’s nemen tuin en voordeur10u45: vertrek naar gemeentehuis11u15: ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-1-2010 11:21:53

sophie
goedkope trouw
hallo, ik zou graag een budgetvriendelijke trouwdag hebben.gaan trouwen voor de wet.zoek een zaaltje regio kortrijk.iemand goede ideën? ook omtrent traiteur, versiering ... ?sophie
Voorbereiding Reacties: 9 6-1-2010 16:48:50

stefanie
nog 170 dagen
hallo,vandaag nog 170dagen te gaan voor de grote dag. Wat moet er nog gebeuren:trouwringen bestellen: weten ongeveer wat we willenmisboekje samenstellen: gaan binnekort nog eens bij meneer pastoor langshuwelijksreis boeken: zal wss Bali worden, nog a...
Voorbereiding Reacties: 6 6-1-2010 13:11:00

Petroeska
Bezoek aan de pastoor
Hallo iedereenMorgenavond moeten we op gesprek bij de pastoor. Iemand een idee wat er daar dan besproken wordt. Mijn misboekjes zijn klaar en goedgekeurd van hem, een verlovingscursus moeten we niet volgen. Dus ben benieuwd. Nog bruidjes en bruidegom...
Voorbereiding Reacties: 9 5-1-2010 21:03:58

Stephanie
Eretafel
Hoi mede bruidjes!Graag hadden wij aan onze eretafel vrienden, en de familie naast ons aan een aparte tafel.Maar mijn ouders zijn hiermee niet echt akkoord. Zij willen bij ons aan de tafel, ze voelen zich anders gelijk een beetje opzij gezet. Beetje ...
Voorbereiding Reacties: 6 5-1-2010 10:18:04

Valerie
Wij trouwen beurs Kortrijk
Dag bruidjes!Binnenkort is het de wij trouwen beurs in Kortrijk Expo.Graag had ik geweten waar ik vrijkaarten kan verkrijgen.Ik ben nog niet in bruidswinkels geweest om trouwjurken te passen, dus daar kan ik ze ook nog niet halen.Als er iemand een pl...
Voorbereiding Reacties: 4 5-1-2010 9:42:16

Dorien
Waar te beginnen?
Hallo,mijn vriend en ik zouden graag dit jaar op 27 augustus trouwen. We hebben al enkele ideetjes wat er zeker aanwezig moet zijn. Maar we weten eigenlijk niet goed hoe hieraan te beginnen. Trouwen voor het stadhuis staat natuurlijk al vast, maar tr...
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2010 13:34:54

Mandy
Cadeautjes kindjes
Wat geven jullie aan de kindjes die een bloemetje komen afgeven aan de kerk?Had gedacht om zeker een snoepje ofzo te geven (en dan nog een klein speelgoedje), maar had dit graag in van die organza zakjes gedaan, maar dan kan ik dat de dag op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 4 2-1-2010 20:45:33

Stéphanie
ondertrouw
Hoi allemaal,Kleine vraag, ik heb hier al meerdere keren gehoord, 'wij zijn in ondertrouw gegaan' wat is dit nu precies? een heel gelukkig nieuwjaarstepanie
Voorbereiding Reacties: 4 31-12-2009 20:03:45

Ilse
naamkaartjes aan't maken!
Hey iedereen,ik voel me precies een klein kind, maar deze namiddag heb ik in Ava mijn idee gevonden om mijn naamkaartjes aan de tafels toch op een leuke manier zelf te maken. Ik heb gewone plooikaartjes en bevestig daar een bloempje op ('t was dezelf...
Voorbereiding Reacties: 1 29-12-2009 19:33:58

stefanie
waar te vinden?
hey bruidjes,ik doe nog eens beroep op jullie kennis en info. Voor in de kerk zouden we witte en rode hartvormige ballonnen aan de stoelen willen hangen. De bruidskindjes (3) zoudenwe met een houten treintje (onze beide namen en datum) laten voorttre...
Voorbereiding Reacties: 6 29-12-2009 19:06:41

natacha
aftellen
hoi bruidjes: bij ons is het beginnen aftellen, op 1 januari is het nog 161 dagen: dus 11 juni 2010. nog iemand op die datum die het ja-woord geeft?
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2009 18:09:48

tineke
verwarming tent
Hey allemaal,Zijn er onder jullie die ervaring hebben met het verwarmen van een grote feesttent?Weten jullie wat de beste en gebruiksvriendelijke manier is (rekening houdend met de opp., geur, concentratie van de warmte, ...?Een warmtekanon, terrasve...
Voorbereiding Reacties: 5 28-12-2009 20:54:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...