Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anke
Even jullie gedacht vragen!!
Hallo iedereen,op ons trouwfeest werken wij met de kleuren zwart en wit, maar nu had ik graag even jullie mening geweten: wij werken met witte stoelhoezen en daarrond een zwarte strik, witte tafellakens met een zwarte nap erop, en dus nu mijn vraag, ...
Voorbereiding Reacties: 9 3-12-2009 7:26:45

Anke
kosten drukwerk
Hallo bruidjes,heeft iemand een richtprijs waar wij rekening mee kunnen houden voor het drukwerk?WIj willen onze uitnodigingen en menu's laten drukken, dat zullen ongeveer 100stuks zijn en zo'n 30 menu's, maar wij hebben geen idee welk budget we hier...
Voorbereiding Reacties: 3 1-12-2009 7:40:14

Deborah
Uitnodigingen
Hey mede-bruidjesIk heb volgende week een afspraak met de drukker, ik weet al volledig hoe de uitnodiging eruit zal zien, nu nog de rest...Ik zit er mij nu gek op te denken, dus ik vraag het dan aan jullie :-)Maken jullie 2 verschillende uitnodiginge...
Voorbereiding Reacties: 20 30-11-2009 10:38:17

Annina
Hoe onze dag indelen?
Ik weet het niet meer.Hebben op zich nog erg veel tijd (12.11.10) maar ik wil echt alles al zo een beetje in mijn hoofd juist hebben.Wij trouwen om 11u30. Graag hadden we nog een kleine ceremonie gehouden met Rent a Priest (ons kindje is daarbij ook ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2009 19:56:30

Anke
Planning avondfeest
Hey medebruidjes!Wij treden op 20.08.2010 in het huwelijksbootje en zijn onze dagplanning en de planning van het avondfeest wat in elkaar aan het puzzelen. Maar voor sommige dingen geraken we echt niet tot een besluit.Wat we in gedachten hadden:Recep...
Voorbereiding Reacties: 5 29-11-2009 18:20:31

Evi
Bruidstaart Del Rey
Hey bruidjes! Graag hadden wij een bruidstaart van Del Rey in Antwerpen gehad, iemand hier al ervaring mee?Hoe gaat het proeven eigenlijk? Betaal je hiervoor of is dit gratis? En met hoeveel personen mag/kan je dit doen, onze ouders smullen natuurlij...
Voorbereiding Reacties: 5 25-11-2009 18:30:04

tom
traiteur
Wij trouwen op 3/7/2010. Iemand goede adressen voor een traiteur regio Lier.
Voorbereiding Reacties: 1 25-11-2009 16:53:08

Tamara
Nog 4 dagen!!!
Met nog 4 dagen op de teller komen de zenuwen nu echt wel om de hoek kijken......We moeten nog best veel doen aan de laatste dingentjes zoals boodschappen voor de terugrit waar de gasten met een engelsedubbeldekker bus rondgereden worden(kleine rijde...
Voorbereiding Reacties: 3 23-11-2009 7:43:11

Mandy
Wat nog te doen momenteel???
Momenteel weet ik zo niet goed meer wat allemaal te doen voor ons huwelijk... Het is nu nog 4.5 maanden dus begint wel te korten...Dit ligt vast:- Kerk (enkel nog uur bespreken)- gemeentehuis (enkel nog gaan bevestigen en betalen, maar gebeurd normaa...
Voorbereiding Reacties: 7 22-11-2009 20:51:48

Annina
Hoe zaal regelen?
Hallo iedereenWe hebben besloten om te trouwen op 12/11/10. Bij de planner hier staat, regel een feestzaal. maar hoe begin je daaraan? Bel je verschillende zalen op om te vragen of ze die datum vrij zijn en beslis je achteraf? of moet je dan direct b...
Voorbereiding Reacties: 7 19-11-2009 15:18:02

Annelies
planning voorbereidingen
Hey allemaal,Wij trouwen op 14-05-2010.Ik wou is ff horen of we zowat op schema zitten met onze voorbereidingen en welke dingen we nog zeker zo snel mogelijk in orde moeten brengen.Wat we al in orde hebben is: gemeentehuis, kerk, feestzaal, fotograaf...
Voorbereiding Reacties: 9 18-11-2009 20:16:13

debby
Merrymakers
HeyHeeft er al iemand gebruik gemaakt van Merrymakers ??Thx voor de infoDebs
Voorbereiding Reacties: 1 17-11-2009 11:37:59

Annina
Kostprijzen, idee
HalloWij denken eraan om te trouwen. We hebben al twee kindjes samen. Op het eerste zicht wat kunnen we van prijzen verwachten?-Voor het diner (niets buitensporigs, gewoon lekker eten en drinken, wel verschillende gangen)- voor een receptie met hapje...
Voorbereiding Reacties: 7 16-11-2009 20:42:05

natasja
verloofd ! voorbereidingen
hey iedereen,jaja men ventje heeft me ten huwelijk gevraagd !super gelukkig ben ik...we zouden trouwen 2011 rond mei,juni... dan hebben we 1 jaar en half de tijd... Was jullie verloving ook zo lang of kort?wat hebben jullie het eerste vastgelegd?x
Voorbereiding Reacties: 13 14-11-2009 23:22:16

Katrien
chaudfroid
Heeft iemand ervaring met deze traiteur?Graag positieve en negatieve reacties....
Voorbereiding Reacties: 0 14-11-2009 20:36:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...