Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anke
feestlinnen
Hallo bruidjes,ik ben op zoek naar zwarte servietten en stoelhoezen om te huren, ik heb al eens gegoogeld maar de prijzen vind ik nogal duur, kent iemand van jullie soms een firma die dit 'goedkoop' verhuurt?Alvast bedankt!!Anke
Voorbereiding Reacties: 1 26-10-2009 19:36:52

deborah
ballondecoratie
hallo bruidjesik zou graag ballondecoratie willen gebruiken op onze trouw. Weet iemand een winkel zijn in oost vlaanderen die dit doet?alvast bedankt en nog succes!
Voorbereiding Reacties: 2 26-10-2009 13:32:59

Deborah
Verhuur tafels en stoelen
Hoi dames!Aangezien wij een zaal huren voor ons avondfeest moeten we dus zelf alles organiseren en regelen, waaronder de tafels en stoelen dus ook... Iemand een ideetje waar we zowel ronde als rechte als hoge tafels kunnen huren voor een mooie prijs ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-10-2009 12:05:18

sam
huwelijks ringen
hoi,ben super content!!Juist terug van fede di oro in izegem.Mega goed ontvangen,vriendelijke mensen.Ze geven je echt de tijd om te kijken en vragen te stellen.Deze twee bruidegommen hebben hun ringen dus besteld.kijk er echt naar uit.Echt een aanrad...
Voorbereiding Reacties: 13 21-10-2009 19:57:36

Anke
Hulp bij tafelversiering!!!
Hallo iedereen,ik wil graag eens beroep doen op jullie ideetjes voor het volgende:wij geven een zwart-wit trouwfeest en zijn nog op zoek naar originele ideeën voor de tafelversiering. Ik had al gedacht aan witte bloemen met een zwart lint, evt z...
Voorbereiding Reacties: 5 19-10-2009 7:25:23

wendy
tekst wegwerpkodak
Hallo,Weet er iemand een leuk idee om op onze wegwerpkodakjes te plaatsen ?
Voorbereiding Reacties: 2 17-10-2009 17:38:31

Petroeska
getuige gedumpt
HalloEen tijdje geleden had ik hier een berichtje nagelaten met de vraag wat ik moest doen met men getuige ( die haar minnaar zou meebrengen in plaats van haar eigen man). Langs deze weg wil ik de mensen bedanken voor de steun en de goeie tips. Ik he...
Voorbereiding Reacties: 12 16-10-2009 15:44:50

Ellen
Getuigen vragen
Hoi, Ik wil graag onze getuigen op een leuke, originele manier gevraagd.Ik vraag mn broer die 10 jaar ouder is en mn vriend vraagt zijn zus die 10 jaar jonger is....heeft iemand ideetjes???X Ellen03/07/2010
Voorbereiding Reacties: 8 14-10-2009 15:55:38

Joke
Originele uitnodigingen
Weet iemand leuke websites voor originele uitnodigingen? Groetjes,Joke
Voorbereiding Reacties: 4 14-10-2009 15:40:59

tania
decoratie
hallo iedereenben al zo stilletjes bezig met dedecoratie van de zaal.ik ben op zoek naar nep rose en witte rozenik heb als kleur wit en roos gekozen als thema vandaar.ons feest gaat door in een parochiezaal waardoor ik de dag ervoor de zaal ga decore...
Voorbereiding Reacties: 6 13-10-2009 19:07:47

Tina
200 daagjes !!!!
Hela iedereen,Even mijn enthousiasme kwijt geraken via dit forum : Nog maar 200 daagjes !!!!!!!Zit voorlopig perfect op planning. Heb juist nog mijn juwelen en tiara besteld via princesses.nlDit weekend contract getekend om lessen te volgen voor de o...
Voorbereiding Reacties: 4 13-10-2009 9:58:47

Karmen
Online Kopen
Ik vroeg me af of er veel bruidjes zijn, die online voorbereidingen regelen. Tegenwoordig kan je alles online kopen, van kleedjes tot schoenen, van accessoires over uitnodigingen tot gastenboeken & bedankjes. Dikwijls tegen een 'betere' prijs dan...
Voorbereiding Reacties: 6 11-10-2009 16:43:16

Joke
Origineel gastenboek
Hallo,Heeft iemand leuke ideeën voor een origineel gastenboek?
Voorbereiding Reacties: 11 8-10-2009 15:51:28

Barbara
hoe moet dit verder
Hello bruidjes(to-be),Ik zit met een probleem waar ik al een tijd van wakker lig. Nu zit het zo: wij willen ons huwelijk stilaan beginnen plannen. Onze ouders weten al enige tijd dat we willen trouwen.Langs mijn kant is iedereen blij, onze ouders del...
Voorbereiding Reacties: 17 8-10-2009 10:06:20

els
Beurs Brugge
Hallo, Wie komt nog naar de huwelijksbeurs in Brugge dit weekend? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 6 7-10-2009 11:18:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...