Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ludo
Nog 14dagen! Joepieeeeeeeeee
Hallo iedereen en vooral de bruidjes en gommetjes van 10-10!De teller staat op 14! Mega hé!Ik kan het bijna niet geloven dat het nu bijna zover is!Waar was de tijd dat er nog 200 en meer dagen op de teller stonden en het een eeuwigheid leek te d...
Voorbereiding Reacties: 4 26-9-2009 0:32:13

Elke
Dagindeling
Hey,Wij trouwen op 10/07/2010 en ik ben rustig bezig met de voorbereidingen, maar voor 1 ding heb ik echt jullie advies nodig!Wij trouwen enkel voor de wet en dat in de namiddag (14u of 15u - nog niet uit), dus zouden wij graag al enkele foto's op lo...
Voorbereiding Reacties: 3 24-9-2009 13:59:42

Mieke
Enkel trouwen voor de wet
Hoi, mijn vriend en ik trouwen op 17/08/2010 enkel voor de wet. Zijn er nog mensen die niet trouwen voor de kerk? Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Het is wel wat anders natuurlijk dan koppels die trouwen voor de kerk. Ik heb het gevoel dat ik ...
Voorbereiding Reacties: 6 24-9-2009 11:36:24

Daisy
speech
Hey bruidjes,nog 23dagen bij ons, dus volop aan het aftellen en met de laatste voorbereidingen bezig :-)We moeten onze speech nog schrijven voor op het feest.Wat staat er bij jullie zoal in? iedereen bedanken, kado'tjes voor getuigen en ouders geven ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-9-2009 10:36:25

Cynthia
2 recepties of dansfeest???????
Hallo,Wij trouwen 30 april en zitten met een probleempje. Wij twijfelen of we 2 recepties gaan geven of sommigen gaan uitnodigingen enkel voor het dansfeest. Heb eens navraag gedaan in de feestzaal en als we met 2 recepties werken start de eerste r...
Voorbereiding Reacties: 14 21-9-2009 13:59:29

Vera
Scriptie huwelijksfeesten
Beste aanstaande bruid/bruidegom/bruidsparen,Mag ik jullie vragen via onderstaande link een korte enquête in te vullen?Het is voor mijn afstudeerscriptie van de opleiding toeristisch management en evenementen organisatie.De link is: http://www.t...
Voorbereiding Reacties: 0 20-9-2009 13:39:01

ellen
Teksten priester misboekje
Hallo, wij trouwen in mei en beginnen stilaan aan ons misboekje. We vroegen ons af wie de teksten van de priester koos, is dit het koppel of de priester zelf?Grtjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2009 14:12:34

wouter
gratis for lovers Antwerpen entrée kaarten voor bruid en bruidegom in spé
Komt u sowieso naar de huwelijksbeurs in Antwerpen? wij hebben nog enkele vrijkaarten. 0486/266564 (Turnhout)
Voorbereiding Reacties: 7 15-9-2009 11:33:28

Sofie
Laatste avond voor trouw
Beste bruidjes,Wat doen jullie de laatste avond voor den trouw nog om niet te zenuwachtig te worden?FIE
Voorbereiding Reacties: 9 15-9-2009 11:13:58

ve
vaasdecoratie
voor ons feest hadden we zelf vaasjes opgevuld met bloemen, deze bied ik nu te koop aan. voor wie interesse heeft, stuur ik wel een aantal foto's door. Prijs per vaasje 4 euro/stuk
Voorbereiding Reacties: 3 13-9-2009 17:34:48

Kim
Pff leuke laatste nacht zenne
Hoi,Echt ik zit in de put! We zijn net nog bij mijn schoonmoeder geweest voor de laatste details te overlopen lopen en heeft ze de bom op ons laten vallen dat ze haar del van het feest niet kan betalen (wat ze wel beloofd had) en dat wij moeten voors...
Voorbereiding Reacties: 6 11-9-2009 20:27:01

Nathalie
Wie nog 19.06.2010
Hey bruidjes! Ik trouw op 19.06.2010 en was eens nieuwsgierig wie er samen met mij die geweldige datum mag delen?! Hoe ver is het met jullie voorbereiding? Ben een beetje in paniek want er zijn er zovelen die hun kleedje al gekozen hebben en ben er n...
Voorbereiding Reacties: 7 11-9-2009 11:44:16

Gwen
Tekst uitnodiging
Hallo bruidjes,Het is nog wel even maar onze uitnodigingen zijn al gekozen en nu ben ik bezig met de tekst. Wat vinden jullie ervan?.Samen met de uitnodigingen zullen we ook nog een routekaartje er bij steken aangezien niet veel mensen weten waar het...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2009 15:08:43

Cindy
liedjesteksten in misboekje ja of nee
hoi,ik ben de laatste hand aan het leggen aan onze misboekjes en ik vroeg mij af of jullie de teksten van de liedjes ook in de boekjes zetten en indien ja, zetten jullie dan ook de vertaling erbij?alvast bedanktgroetjes cindy31-10-09
Voorbereiding Reacties: 11 7-9-2009 22:20:24

ine
Ceremoniemeester aanrader?
Heej bruidjeswe hebben er lang over getwijfeld maar zouden toch graag een betaalbare ceremoniemeester hebben die onze dag wat in goede banen laat lopen.Hebben jullie ervaring met iemand in de regio leuven - mechelen - brussel?thanksine
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2009 9:20:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...