Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Vicky
huwelijk onbepaalde tijd uitstellen?
Dag bruidjes...Ik heb een bewogen week achter de rug.Ben namelijk al een paar weken niet zo kiplekker en maandag heb ik de uitslag van mijn bloedanalyse gekregen en..ik blijk zwanger te zijn. Al +/- 7weken.Op zich ben ik er super gelukkig mee. Het is...
Voorbereiding Reacties: 18 28-8-2009 18:33:04

Daisy
bruidjes 25/09/2009
hallo bruidjes van 25/09/2009,hoe zit het met jullie voorbereidingen?en is er als stress bij jullie?hier nog niets van last , ik hoop dat deze nog effe weg blijft.wat moet er bij jullie nog gedaan worden?ik heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het v...
Voorbereiding Reacties: 3 28-8-2009 13:27:05

lies
voorschot
ik heb miss een dom vraagje.wij trouwen in juli volgend jaar, wij zijn nu al serieus aan het sparen en ook van plan om een stukje te lenen nu is mij vraag, ik zou eens een ruwe schatting willen weten van wat je van geld eigelijk al nodig hebt voor he...
Voorbereiding Reacties: 11 28-8-2009 4:49:30

Katrien
Vrijgezellenweekend
Hey iedereenAs promised stuur ik jullie een verslagje van mijn vrijgezellenweekend!Mijn beste vriendin/getuige en mijn 3 andere goede vriendinnen hebben een heel weekend ineen gestoken voor mijn vrijgezellen. De vrijdagavond werd ik opgehaald om 8 uu...
Voorbereiding Reacties: 3 27-8-2009 11:50:03

Kristelle
Datum vastleggen
Ik vroeg mij af; moet je echt met 2 zijn om een datum vast te leggen of mag je ook alleen gaan? We vinden nl. geen tijd om samen te gaan, ofwel werk ik tot 18u of wel ben ik thuis maar werkt mijn vriend...Want de tijd dringt, als we nog een datum wil...
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2009 8:33:59

karin
Tafelthema..
Ben nog op zoek naar mooie namen van bloemen; orchidee voor de eretafel,wie heeft er nog een paar leuke,de bedoeling is ook dat ik een boeket op tafel zet met overeenkomstige naam van die bloem..Liefs!karin
Voorbereiding Reacties: 3 26-8-2009 18:59:04

karin
Gelnagels..
Hier een toekomstig bruidje,nog 14 dagen te gaan! Weet er iemand of er in de streek van Beersel bij Lot iemand gelnagels plaatst? Heb nagels die steeds afbreken,en ik wil echt wel mooie handen voor the big day:-))Thanks,Karin
Voorbereiding Reacties: 2 26-8-2009 18:46:05

Jessica D
Misviering
Hallo vanavond gaan wij voor de eerste keer langs bij onze pastoor. Ik weet niet of dit dan al echt is om de mis te bespreken ofzo. Heb al gehoord van sommigen dat je zo enkele vragen krijgt voorgeschoteld. Nuja, ik heb voor de zekerheid mijn vragen...
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2009 13:19:37

ariadne
5 september 2009
Hallo allemaal,Gisteren heb ik mijn laatste pas gehad van mijn kleed, en ook proefkapsel en make-up gehad, en ben SUPERBLIJ, het was echt geslaagd :)Om 12u kwam de visagiste, eerst heeft ze me een uitgebreide gelaatsbehandeling gegeven, nadien de kle...
Voorbereiding Reacties: 5 26-8-2009 9:25:21

Arianne
TE KOOP: witte paraplus
Wij zijn op 8 augustus getrouwd en dat was een heerlijk zonnige dag... Maar ik was op het ergste voorbereid en was dus de week voor de trouw nog 4 dezelfde paraplus gaan kopen zodat de suite een beetje bij elkaar zou passen. Ik heb ze niet nodig geha...
Voorbereiding Reacties: 7 25-8-2009 14:55:15

daniella
traiteurs
wij trouwen volgende zomer en willen graag in onze tuin een grote bbq geven, kent er iemand goede traiteurs regio kempen?
Voorbereiding Reacties: 7 25-8-2009 12:37:39

nele
wie zijn huwelijk staat ook gepland voor 17/07/2010
hallo,Welke bruidjes hebben ook vandaag nog 326d op de teller staan? Wat gelijk is met huwelijk op 17/07/2010. GroetjesNele
Voorbereiding Reacties: 12 25-8-2009 9:31:01

Nathalie
vrijgezellen
hoi bruidjesWie neemt er haar mama en schoonmoeder mee naar vrijgezellenfeestje? Schoonmoeder geeft namelijk veel commentaar dat ze niet mee mag de hele dag!groetjesNathalie
Voorbereiding Reacties: 9 24-8-2009 20:13:58

Jeroen
catering vrije feestzaal, regio gent-wetteren-zottegem-oudenaarde-de pinte
heyweet er iemand leuke feestzalen (hoeft geen klassieke te zijn) die het toelaat eigen catering te doen en geen kurkrecht vraagt?Dank je
Voorbereiding Reacties: 2 24-8-2009 19:43:36

Ellen
Thema
Help, Ik zou graag rond een thema werken voor onzen trouw op 3 juli 2010.Graag zou ik rond de zee, blauw of boten werken. Mijn zaal zal al aangekleed worden door de uitbaters zelf (bloemen enzo op tafel).Mijn thema zou ik dus vooral willen gebruiken ...
Voorbereiding Reacties: 6 24-8-2009 11:37:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...