Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kim
Nog 19 dagen...
Hoi,Eindelijk zijn we onder de 20 dagen :)Gisteren heb ik de allerlaatste zaken voor de tafels gemaakt (ik ben ver een hele zondag bezig geweest aan hoesjes voor de fototoestelletjes van op de tafel :( )en het is toch allemaal af geraakt!Nu volgende ...
Voorbereiding Reacties: 1 24-8-2009 10:12:08

Tine
@stephanie: martini
Mini martiniflesjes kan je gewoon kopen in de winkel: carrefour of dergelijke worden verpakt per 6 in een kartonnen doosje,groetjes,Tine
Voorbereiding Reacties: 1 24-8-2009 8:47:45

elke
dessertbuffet
ik zoek traiteur in regio antwerpen voor een dessertbuffet voor rond de 150p
Voorbereiding Reacties: 5 23-8-2009 20:59:32

Linsay
bruidswagen en ceremoniewagen
halloik zoek nog goedkopere ceremoniewagens en bruidswagen,heb eens rond gehoord en kost wel veel eh..allemaal mini-coopers zou wel leuk zijn!
Voorbereiding Reacties: 5 21-8-2009 14:13:07

Elke
Nog 15 dagen !!!
Het aftellen kan nu echt beginnen!Eergisteren super nieuws gekregen van Peugeot.We hadden begin van't jaar meegedaan aan een wedstrijd waar je een peugeot 308 kon winnen voor je trouwdag. Nu belden ze woensdag dat we deze gewonnen hebben en dus een g...
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2009 13:22:15

Kim
Fede di oro
Hoi,Enkele dagen terug poste ik een berichtje ivm fede di oro.Gisteren werden onze ringen geleverd. Ze hebben het uur verzet zodat dit voor ons beter paste en we beiden aanwezig konden zijn, wat we perfecte service vonden.We kozen zelf samengestelde ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2009 9:41:28

Katrien
Vrijgezellenfeest
Hey mede-bruidjes in spe!Ik ben suuuper nieusgierig! Morgen is het zover, mijn vrijgezellenfeest!Mijn beste vriendinnen hebben er echt gigantisch veel tijd in gestoken, want ze komen mij vrijdagavond (morgen dus) oppikken en zondagavond eindigt het!I...
Voorbereiding Reacties: 2 20-8-2009 9:00:54

Hoi Yee
voorbereiding dag zelf
Hey, kan er iemand mij vertellen hoe lang je de dag zelf nodig heb om u klaar te maken...? ( kwestie da we weten van welk uur we de fotograaf kan laten komen )We trouwen 's middag om 12u voor de wet.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2009 8:18:26

Kristelle
Hoe begin je eraan
HalloWe zouden volgend jaar ergens rond de lente-zomer trouwen, maar hoe begin je eraan? Hoe kies je een datum?Kijk je eerst naar de zaal om een datum vast te leggen?Niet zo gemakkelijk blijkt nu :)
Voorbereiding Reacties: 5 19-8-2009 19:14:30

de
hoeveel getuigen
Hallo,Weet er iemand hoeveel getuigen er wettelijk (geen kerkelijk huwelijk) worden toegestaan per persoon is dit 1 of mogen er dat ook 2 zijn?Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 19-8-2009 8:53:40

Arianne
TE KOOP: witte paraplus
Wij zijn op 8 augustus getrouwd en dat was een heerlijk zonnige dag... Maar ik was op het ergste voorbereid en was dus de week voor de trouw nog 4 dezelfde paraplus gaan kopen zodat de suite een beetje bij elkaar zou passen. Ik heb ze niet nodig geha...
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2009 16:04:31

Kim
Mee te nemen trouwdag
Hoi,Wat nemen jullie mee op jullie trouwdag zelf?BedanktKim12-09-2009
Voorbereiding Reacties: 11 18-8-2009 11:30:21

Prinses
Geen bruidskindjes!
Hallo!Ik zit met iets dat ik kwijt moet en waar kan ik het beter dan hier :-)Wij trouwen volgend jaar en we hebben gekozen voor een simpele en betaalbare huwelijksdag (geen prof fotograaf, geen chique feest met eten voor iedereen, geen traditionele d...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2009 22:49:53

Tine
tafelbenamingen
Hallo bruidjes,Voor onze tafelbenamingen hebben we gekozen voor plaatsen die we bezocht hebben op onze reis in juli in Duitsland.Zoals Oude stad, ossenwandeling , lindebloesem (naar een historische oude lindeboom). Nu is er eentje waar ik geen aantre...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2009 16:20:53

Stéphanie
trouwringen
Hoi bruidjes in spe,Wij trouwen in april volgend jaar maar ben nu al aan het rondkijken voor onze trouwringen. Ik ben een hele vieze op dat vlak en je moet ze toch de rest van je leven dragen. Mijn toekomstige kan die enkel in het weekend dragen. ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-8-2009 13:46:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...