Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kim
Nog 26 dagen en de dagen staan precies stil :(
Hoi,De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens ;)Dit ondervind ik aan de lijve ;). De maanden zijn echt voorbij gevlogen, maar sinds dat augustus is aangebroken, lijken de dagen gewoon weg niet meer te passeren :).Al onze voorbereiding z...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2009 9:45:07

Kim
Fede di oro
Hoi,Ik laat eigenlijk een berichtje om mijn frustraties een beetje te laten minderen :)Gisteren krijg ik een berichtje van fede di oro dat onze ringen volgende week geleverd worden (ons huwelijk is in september). Natuurlijk zijn we allebei super cont...
Voorbereiding Reacties: 11 14-8-2009 19:46:16

Lindsay
Verlovingsring van Swarovski (kwaliteit)?
Beste bruidjes,tijdens een weekendje weg in Brugge kwamen we een Swarovskiwinkel tegen. Daar heb ik mijn droomverlovingsring gezien. Maar nu is mijn vraag: wat is de kwaliteit van swarovski eigenlijk? Is het duurzaam genoeg om als verlovingsring te d...
Voorbereiding Reacties: 11 14-8-2009 12:29:05

Ellen
Drank
Hoi,wij trouwen op 3 juli 2010 en huren gewoon een zaal met traiteur.We willen er vooral een leuk en gezellig feest van maken, waar iedereen plezier heeft en dat binnen ons budget past. Nu zijn we naarstig op zoek naar een brouwer, maar ik heb geen i...
Voorbereiding Reacties: 3 14-8-2009 9:43:58

eveline
ideetjes aan de kerk
Hier zijn we nog eens. Graag zouden wij de mensen bedanken die de kerkdienst komen bijwonen. Heeft er iemand een ideetje hoe we dit kunnen aanpakken. Wij zouden graag iets anders doen dan drank aanbieden.Bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2009 22:28:22

Gwen
@vero
Hoi,Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie huwelijk, nu ik heb al een paar keer naar jullie uitnodigingen en bedankjes gekeken en ik vind deze echt prachtig dat ik graag van jou zou willen weten vanwaar deze komen?Ik hoop dat het niet te veel...
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2009 13:40:15

Els
Speech avondfeest
Hey iedereen,Wij zijn nog op zoek naar speeches als voorbeeld. Kan er iemand voorbeelden bezorgen?Alvast bedanktVanwege de desperate speecher...
Voorbereiding Reacties: 3 9-8-2009 21:11:50

shana
vraagjes, hihi
Hey Iedereen,Gisteren voor de eerste keer is een kijkje gaan nemen in het bruidsparadijs in merksem! Wauw, was mijn eerste indruk!Op hun website had ik een tiara gezien, en toen dacht ik ohh, zo 1 moet ik ook hebben weet iemand waar je nog tiara's ka...
Voorbereiding Reacties: 5 9-8-2009 10:19:48

jasmine
uur zelf kiezen
Wij trouwen volgend jaar op de grote markt.Wij zouden heel graag in de namiddag trouwen.Mag je in Antwerpen zelf het uur van het burgerlijk huwelijk kiezen of wordt die bepaald door de gemeente zelf?
Voorbereiding Reacties: 9 7-8-2009 22:18:00

Kristelle
Trouwdatum
HalloMijn vriend en ik zouden graag eind juni, begin juli willen trouwen, maar kan het zijn dat je de datum op het gemeentehuis maar 6 maanden op voorhand mag vastleggen?Vind ik wel raar want je moet dan wel zien dat je kerk die zelfde dag nog vrij i...
Voorbereiding Reacties: 14 7-8-2009 21:30:14

Veerle
vraagje dagindeling
Ik heb eens een vraagje...Wij trouwen op 09/07/10; enkel voor de wet.We zouden elkaar "voor het eerst willen zien" aan het gemeentehuis en niet bij het ouderlijke huis.We zouden dan de dagmensen ontvangen op 1 locatie en ik zou mij dan same...
Voorbereiding Reacties: 5 6-8-2009 11:14:49

shana
Nieuw hier
Hey Iedereen,Ik ben Shana, Nieuw hier op het forum.Ik ben al enkele daagjes wat berichtjes hier aan het lezen, om inspiratie op te doen.Op 19 Februari 2010 stappen wij in het huwelijksbootje!!!Dat hebben we vorige week samen beslist.Nu ben ik zo al h...
Voorbereiding Reacties: 11 5-8-2009 21:02:24

Kim
De mensen die je het minst van verwacht zeggen af!
Hoi,Er moet mij iets van het hart! Wij zijn momenteel druk aan het afwachten wie komt en niet komt met nog 38 dagen op de tellen, maar amai vandaag ben ik toch echt geschrokken!Iemand waar ik al jaren beste vrienden mee was komt niet.Ik geef toe de l...
Voorbereiding Reacties: 13 5-8-2009 9:49:00

Tina
hoeveel drank?
HeyWij trouwen op 21 augustus,dus het zijn de laatste weekjes. Alles is geregeld, alleen moet ik nog weten hoeveel drank ik moet aankopen, wij hebben een zaal, maar de drank doen we zelf. We hebben vanaf 16u receptie en bbq voor 60 personen, en nadie...
Voorbereiding Reacties: 12 2-8-2009 22:43:51

Veerle
08/08/2009
Hey mede bruidjes in spé!Voor wie is het ook nog maar 6 nachtjes te gaan? Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Wij organiseren alles zelf thuis voor 250 personen, en er komt zoveel bij kijken!Ik hoop maar dat we gewoon de dag zelf tot het ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2009 21:48:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...