Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Karmen
Nog 300 dagen :)
Het is vandaag nog exact 300 dagen wachten op onze trouwdag, 29 mei 2010!Hebben jullie andere bruidjes voor die periode al veel kunnen vastleggen?Wij zaal, DJ, fotograaf & sinds kort ook mijn kleed, maar daar blijft het voorlopig bij.Ook al een b...
Voorbereiding Reacties: 7 2-8-2009 17:33:02

kimberly
Tafelplaatsing vraagjes
Hey medebruidjes en -gommetjes,Ik heb een vraagje omtrent de toewijzing van de tafels. Wij moeten binnenkort (uhum... binnenkort lees: januari) de menu gaan vastleggen enzo. Nu vroeg ik mij af of de zaal je een schikking van de tafels geeft en jij je...
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2009 9:28:40

Bjorn
bijna onze dag
Hallo Bruidjes en Bruidegommen,Aanstaande zaterdag is het zover, onze grote dag. Eindelijk, we zijn al een jaar aan het plannen. Ik vond het een heel bijzonder jaar, we hebben eigenlijk veel plezier gehad aan het hele proces... Eigenlijk zal het jam...
Voorbereiding Reacties: 10 29-7-2009 20:53:07

Bjorn
Bijna 08-08-
Voorbereiding Reacties: 0 29-7-2009 20:48:10

Elien
Wat eerst te doen?
Hey,wij beslisten om te trouwen in september 2010. We zijn volop aan het rondkijken naar verschillende zalen. Maar ik vraag mij af wanneer je de andere dingen moet plannen/organiseren. (vb: kleed, uitnodigingen, ringen, fotograaf,...)Kan iemand zegge...
Voorbereiding Reacties: 6 29-7-2009 13:00:16

Karmen
Wat Op Menu?
Hallo allemaal,Wat vermelden jullie allemaal op de menu? Is dat enkel het eten zelf, of ook de aperitiefhapjes? Zetten jullie enkel 'dessertenbuffet' of 'bruidstaart' of vermelden jullie elk dessertje? & zetten jullie er ook dranken op? Ik ben hi...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2009 19:22:34

Ellen
Budget
Hey bruidjes,Ik was eens benieuwd naar jullie budget,wij moeten het onze nog opstellen maar ik had gedacht aan een maximum van 6000 euro, is dit haalbaar en krijg je daar veel van terug van de gasten die komen?Groetjes
Voorbereiding Reacties: 31 27-7-2009 15:10:21

Sofie
suite en vervoer: grootouders inbegrepen?
HalloIk ben stilaan eens aan het rondkijken voor vervoer voor de suiteBij ons zou die bestaan uit- wijzelf, de 4 ouders, de 2 getuigen + partner + eventueel 2 bruidskindjes=12 personenmaar we hebben ook nog 4 grootouders die mee zullen gaan op de dag...
Voorbereiding Reacties: 10 27-7-2009 15:07:45

Katrien
Decoratie
Hey iedereenIk heb zalig weekend achter de rug! Volop beziggeweest met vanalle voorbereidingen. Alleszins ik raad jullie aan om eens bij AVA binnen te springen. Wat een geweldige winkel. We gaan zelf onze bedankjes maken en daar vind je dus vanalles ...
Voorbereiding Reacties: 3 27-7-2009 10:27:17

Ester
tent huren/ catering
Hallo,wij zouden ons kerkelijk huwelijk buiten willen laten doorgaan (wss in een tent). Iemand ervaring met het huren van een feesttent in de omgeving van Landen? Daarna volgt dan een receptie daar voor de aanwezigen. Daarom zijn we ook op zoek naar ...
Voorbereiding Reacties: 5 25-7-2009 12:01:20

Els
@ Sofie
@ Sofie, die reageerde op mijn zoektocht naar vervoer: welke feestzaal hebben jullie in Merelbeke? Bij ons is het ook in Merelbeke: de Caipirinha, jullie?Is dat busje van the weddingplanner Joris Temmerman? Wat is jullie ervaring met hem? Wij zijn oo...
Voorbereiding Reacties: 3 24-7-2009 8:03:21

Els
Vervoer Oost-Vlaanderen
Hey medebruidjes!Wij zijn voor onszelf en de suite nog op zoek naar vervoer. Hebben jullie ideeën of suggesties? Zowel positief als negatief zijn welkom! Alles gaat door in de regio van Erpe-Mere (tegen Aalst)en Gent.Bedankt!Els 17/07/2010
Voorbereiding Reacties: 3 23-7-2009 9:55:22

kelly
intredelied en zenuwen
hoi hoi bruidjes,jaja voor mij begint het erg in te korten!!!!!zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag, het schijnt een ongelofelijk dag en nacht te worden.amaai de zenuwen beginnen nu toch wel erg op te komen, want we trouwen dan 8/08/09!!!!we zijn de ...
Voorbereiding Reacties: 8 23-7-2009 9:50:38

Katrien
Ouders
Hoi iedereen.Ik voelde me gisteren zo ellendig. Het lukt ons op bepaalde punten niet om overeen te komen met mijn ouders en zijn ouders. Alle 3 hebben we andere gedachten.Ik heb het dan over de suite kledij (huren/kopen), menu, dagindeling...Natuurli...
Voorbereiding Reacties: 8 22-7-2009 13:40:44

Anke
Planning
Hallo iedereen,hebben jullie een idee hoelang de trouw voor de wet duurt en de ceremonie in de kerk? Wij moeten nl nog onze planning opstellen en twijfelen nog om in de voormiddag voor de wet te trouwen en na de middag dan voor de kerk, omdat wij onz...
Voorbereiding Reacties: 7 21-7-2009 12:58:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...