Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anke
Getuigen vragen
Hallo iedereen,hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Hebben jullie dit via een klein kadootje gedaan of het hen gewoon gevraagd?Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2009 12:14:39

Leen
Budgetvriendelijk huwelijk Zuid-Oost-Vlaanderen
Hallo,Wij trouwen volgende zomer! Aangezien we een beperkt budget hebben, zou ik jullie om raad willen vragen. Alle tips omtrent budgetvriendelijke feestzalen, vervoer, fotograaf,... zijn meer dan welkom!! Wij wonen in de regio Oudenaarde.Alvast beda...
Voorbereiding Reacties: 10 20-7-2009 13:00:14

tinneke
Wie ook op 29 augustus ?
Wie trouwt er nog op 29 augustus dit jaar ? En hoe staat t met de zenuwen ? Bij mij nog geen zenuwen, wel al spannende kriebelkes... Maar als ik dan de weekends de nog resten ga tellen...nog zo kort !Grtjs en succes aan iedereen ! Tinneke en Tom
Voorbereiding Reacties: 7 19-7-2009 20:34:59

Shari
ceremoniewagens huren omgeving waasland
Hoi iedereen, heeft er iemand een goeie ervaring met een firma die ceremoniewagens verhuurt in de omgeving Lokeren of Waasland?Ik kan altijd tips gebruiken :-)groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 17-7-2009 12:24:35

Shari
aantal getuigen?
Hoi Iedereen, wij trouwen volgend jaar in mei. De zaal ligt vast sinds vandaag, de kerk en gemeente zijn op de hoogt. Iedereen van de familie weet ervan. Maar nu enkel nog de getuigen. daar zitten we met een klein probleem. Ik heb 2 goeie vriendinnen...
Voorbereiding Reacties: 7 17-7-2009 12:23:01

Lindsay
@annabel --> met papa naar het altaar.
Hey Annabel,ik heb net je reactie gelezen op het 'probleem' van Sharon.Mij lijkt het ook wel tof om elkaar pas in de kerk te zien. Hij staat dan te wachten en ik kom dan als laatste met papa de kerk binnen. Maar hoe regel je dat dan met het trouwverv...
Voorbereiding Reacties: 3 16-7-2009 21:59:56

Lindsay
Nog 365 dagen !!!!
Hoi allemaalEindelijk staat er bij ons ook 365 dagen op de teller. Dus volgend jaar op deze dag stappen we in het huwelijksbootje. Ik weet dat het nog een hele tijd is maar toch ben ik superblij. Toen we ons verloofden stonden er 513 (!!!) dagen op d...
Voorbereiding Reacties: 7 16-7-2009 13:44:00

ariadne
50 dagen
Hallo bruidjes !!Vandaag nog exact 50 dagen tot onze trouw!!Af en toe krijg ik al eens een stressmoment, maar ik geniet wel enorm van de voorbereidingen.Vorige week de uitnodigingen verstuurd, en krijg vele reacties dat ze zo mooi zijn. Ben superblij...
Voorbereiding Reacties: 10 16-7-2009 10:04:21

Gwendolyn
Helium kopen regio Overpelt-Peer-Lommel
Halloweet iemand waar je helium kan kopen? We hadden al iets gevonden, maar daar moesten we een volledige fles kopen, die we dus eigenlijk niet volledig nodig hebben, dus een beetje geldverpsilling...Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 15-7-2009 12:52:50

Brenda
Eigen keuze muziek in de kerk??
Hallo bruidjes,Wij zijn zaterdag gaan kijken naar een trouw die doorging in de kerk waar wij normaal gaan trouwen.. Het was niet de eerste keer dat we naar die kerk gingen (nog maar recent verhuisd), maar het was totaal niet zoals verwacht..De muziek...
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2009 16:41:11

Katrien
Bloemist
Hey iedereen!Ik heb vraagje ivm de bloemen op de trouwdag zelf :) Kent er iemand een bloemist in Vlaams-Brabant of heeft iemand ervaring met eentje? Hoeveel moet je er ongeveer voor rekenen? We zouden graag een mooi bloemstuk voor het altaar in de ke...
Voorbereiding Reacties: 3 14-7-2009 13:59:38

Véronique
wat naar feestzaal? wat in kerk?
Dag ladies,Aangezien wij over een goeie 2 weken trouwen, heb ik hier al 2 dozen klaargezet: eentje om alles in te stoppen wat naar de feestzaal moet en eentje voor alles in de kerk.Momenteel zit dit er al in voor de feestzaal:- gastenboek met pen- ex...
Voorbereiding Reacties: 4 14-7-2009 10:33:34

Evy
vraagje???,
Hallo iedereen,Ik trouw volgend jaar de 15 de mei. De zaal hebben we al maar ja wanneer zou ik het best beginnen met kijken voor de idiale bruidsjurk die wat betaalbaar is?Groetjes aanstaande bruid
Voorbereiding Reacties: 7 12-7-2009 20:09:09

Julie
bang voor de mexicaanse griep...
Hallo,Wij trouwen eind augustus en ik begin zo stilletjes aan wat schrik te krijgen voor die griep. Als deze zo snel blijft toenemen... Wat als er zoveel gasten ziek gaan zijn voor ons huwelijk? Of wijzelf ?Ben ik de enige die een beetje paniekerig i...
Voorbereiding Reacties: 10 12-7-2009 18:41:26

Cindy
vraagje i.v.m. adressering enveloppes
hoi medebruidjes,ik weet niet hoe ik mijn adressering moet doen.getrouwde koppels zet ik de heer en mevrouw X - YOngetrouwde koppels zet ik de heer X en mevrouw Y. Ik zet mevrouw vanaf ze 30 jaar zijn en ook vanaf er kindjes zijn. Anders zet ik mej.A...
Voorbereiding Reacties: 2 11-7-2009 20:10:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...