Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katrien
Intredelied kerk
Hallo allemaal,Wilde eens even horen welk liedje jullie nemen als intredelied in de kerk? Ik dacht eerst beautiful day te nemen maar nu blijkt dat het live gezongen niet mooi klinkt. Nu overweeg ik om Zij van Marco Borsato te nemen.Dank je wel!Groetj...
Voorbereiding Reacties: 12 25-5-2009 9:21:06

Vanessa
uitnodiging voor aanmelding burgerlijke stand
Joepie, juist de uitnoding voor het aanmelden aan de burgerlijke stand ontvangen!Weer een stapje dichter...groetjesVanessa24/10/09
Voorbereiding Reacties: 1 19-5-2009 10:07:50

Kaatje
Zet je op de menukaart uw aperitief en hapjes ook?
Hoi,Klein vraagje... ik ben bezig aan de menu kaart maar vroeg mij af je dan ook het aperitief en de hapjes vermeld, aangezien ze die reeds gekregen hebben voor ze aan tafel komen.Als iemand een voorbeerld heeft van zijn menukaart mag dit ook... kaat...
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2009 10:44:56

evi
De kleine details....
hey,Voor ons staat er nu nog 49 dagen op de teller, weten jullie nog zo van die kleine details die meestal vergeten worden? Niet zoals de fotograaf, zaal, ect.groetjesEvi
Voorbereiding Reacties: 7 16-5-2009 0:02:36

Ans
TAFELTHEMA's
kan iemand mij vertellen waar (web-site) ik leuke tafelthema's kan vinden...?
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2009 22:23:56

Gwen
Nog 365 dagen te gaan!!!!!!!!!
Hallo aanstaande bruidjes,Hier staan nog 365 dagen op de teller ik weet, het is nog lang maar ik wou deze vreugde toch even met jullie delen!Zeker omdat wij van het dubbel komen begint het nu pas echt te worden.Zijn er nog bruidjes die trouwen rond d...
Voorbereiding Reacties: 22 14-5-2009 11:28:23

Cindy
Waar grote witte vazen zoeken en grote calas?
Lieve medebruidjes,Kan iemand mij tips geven waar ik van die hele grote witte vazen kan vinden die ik links en rechts aan het altaar kan zetten.En waar ik dan van die hele grote calas kan halen die een beetje betaalbaar blijven?GroetjesCindy13/06/200...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2009 15:19:33

Cindy
Wat voorzien 's morgens?
Dag lieve bruidjes en -gommetjes,Ik wou eens even informeren wat jullie voorzien 's morgens als jullie suite aankomt bij de Bruid thuis?Wat zeker niet mag ontbreken is een glaasje champagne, maar voorzien jullie nog een hapje erbij? En zoja, wat? Gew...
Voorbereiding Reacties: 12 12-5-2009 15:18:06

Van Gelder
wegwerpcamera's
Hey allemaalNog 2,5 weken en het is zover. We zijn stilletjesaan met de laatste voorbereidingen bezig. Graag had ik nog wegwerpcamera's gaan halen om op de tafels te zetten. Weten jullie waar je tegen een schappelijk prijsje deze kan kopen? Hoeve...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2009 11:15:34

Sylvia
20 juni 2009
Zijn hier nog koppeltjes die trouwen op 20 juni 2009 ?? En waar trouwen jullie ? Met 39 dagen op de teller begint de stress hier wel echt te komen nu ! wij hebben dan ook wel maar 8 weken op voorhand beslist dat we die datum gingen trouwen, dus alles...
Voorbereiding Reacties: 12 12-5-2009 4:37:53

an
papieren parasol
weet iemand waar ik een papieren parasol kan kopen? Ik zoek er een om te gebruiken tijdens onze fotoreportage. (ik heb het over chinese of japanse parasols, gemaakt van rijstpapier en niet over die kleine cocktailparasolletjes)alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2009 15:14:05

Dominique
Attentie aan de mannen
Heykes,Heb wat idee'tjes nodig. We hebben voor alle vrouwelijke gasten al een attentie aan tafel. Maar nu zoeken we wat voor alle mannen. Want je kan moeilijk sigaren aan alle mannen geven, niet elke man rookt. Dus moesten jullie wat idee'tjes hebben...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2009 22:21:31

Joke
trouwen voor stadhuis op 01/05/10?
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik wilden oorspronkelijk trouwen op 8 mei, maar aangezien deze datum niet meer vrij is bij de feestzaal die we willen boeken, moeten we opteren voor 1 mei. Wij hadden wel heel graag het stadhuis, ceremonie en het feest o...
Voorbereiding Reacties: 6 10-5-2009 0:24:35

Wendy
Nog 8 dagen!!! En we gaan met 3 zijn om te trouwen!!!
Dag lieve medebruidjes,Nog 8 dagen en we stappen in het huwelijksbootje! En....we zijn met zen drietjes!!!! Er is dus een klein Wendyke op komst. Dit geeft ons huwelijk nog dat extratje meer.Moeten de andere bruidjes van 16 mei nog veel doen?groeten ...
Voorbereiding Reacties: 5 8-5-2009 19:50:50

Stéphanie
@danitsja
Je mag gerust het jouwe eens doorsturen. Heb juist met onze deken gebeld en ik mag maar 6maand op voorhand bij hem gaan. zou eigelijk ook liever al gegaan zijn zodat ik zoveel mogelijk nu al kan doen. zou me meer op mijn gemak voelen...maar ja zal ...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2009 10:51:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...