Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Van Gelder
enveloppen schrijven
Hoi allemaalIk ga bijna beginnen met mijn enveloppen. Nu mijn nichtjes en neefjes vanaf 18 jaar geef ik apart nog eens een uitnodiging. Nu was mijn vraag: Hoe spreek ik hen aan? Ook met mevr. en dhr.? Ik dacht eerder aan mejuffrouw? of zoiets. W...
Voorbereiding Reacties: 3 14-2-2009 18:11:08

werner
100 dagen !!!
Hallo iedereen, Zijn er nog die vandaag, juist op Valentijn nog 100 dagen op de teller hebben staan?
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2009 16:50:39

Annelies
eerste trouwbespreking met beide ouders
hey allemaal!Morgenavond gaan mijn 'verloofde' en ik bij mij ouders thuis eten samen met mijn toekomstige schoonouders. Het is de bedoeling om dan eens samen te praten over onze trouw.Kunnen jullie tips geven? Dingen die zeker besproken moeten worden...
Voorbereiding Reacties: 6 13-2-2009 21:42:22

Cathy
Hoe ver staan jullie?
Dag mede - bruidjes. mijn verloofde en ik trouwen 1 augustus 2009. Het leek mij leuk om eens te weten wie er dan ook trouwt, en hoever jullie al staan.Groetjes, Cathy
Voorbereiding Reacties: 13 10-2-2009 22:36:10

Silvia
misboekje
Hallo iedereen,Eindelijk ga ik echt eens werk maken van men misboekje. Waar ik al maanden uitstel omdat ik dit echt niet graag doe. Toch wil ik er iets mooi van maken. Alleen ontbreken me nog veel creatieve ideëen. Ik zou jullie dus willen vrage...
Voorbereiding Reacties: 2 10-2-2009 21:18:10

Silvia
misboekje
Hallo iedereen,Eindelijk ga ik echt eens werk maken van men misboekje. Waar ik al maanden uitstel omdat ik dit echt niet graag doe. Toch wil ik er iets mooi van maken. Alleen ontbreken me nog veel creatieve ideëen. Ik zou jullie dus willen vrage...
Voorbereiding Reacties: 1 10-2-2009 21:17:44

Van Gelder
rieten manden voor cadeautjes
Enkele dagen geleden plaatste ik een berichtje met de vraag waar ik rieten manden kon vinden en gastenboeken. Velen onder jullie zeiden Ava, maar ik heb een probleem. Ik ben hier al verschillende malen geweest, maar vind nooit mijn zin. Ze hebben ...
Voorbereiding Reacties: 3 10-2-2009 15:45:13

Marie
tafelschikking
dag iedereen!ik heb een kleine vraag... hoe laten jullie aan de mensen weten aan welke tafel ze zitten??? vercshillende opties:Kaartje geven wanneer ze aankomenzo'n bord met tafelschikkingafroepen met microfoonIk hoor hier vaak dat de mensen op een s...
Voorbereiding Reacties: 9 6-2-2009 12:45:36

Kelly
vervoer regio Antwerpen
Hey,Ik ben nog op zoek naar vervoer (in Berlaar) voor 11 volwassenen en 4 kindjes. Hebben jullie referenties en hoeveel moet ik budgetair voorzien?Groetjes,Kelly
Voorbereiding Reacties: 3 5-2-2009 20:34:10

Linda
budgetplanner
Hello medebruidjes!Ik heb ergens op deze website een link gevonden naar een super handig document om het budget te plannen.Maar ik vind het niet meer terug! Kan iemand me hier eventueel mee helpen?Mag gerust gestuurd worden naar linda_vandevenne@hotm...
Voorbereiding Reacties: 1 5-2-2009 15:47:30

Cynthia
speech/bedankingen
Hey,heeft er iemand voorbeelden van "speechen" of andere bedankingsteksten voor op het avondfeest? Alvast bedankt. cynthialambrecht@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 1 4-2-2009 20:27:36

evi
ouders op uitnodiging.
hey,nog een vraagje. Wij hebben maar weining plaats op onze uitnodiging, en ik zou toch graag onze ouders vermelden op de uitnodigingen. Normaal doen we dit niet omdat we al een kindje samen hebben, maar mijn ouders zouden dit toch willen. het moet e...
Voorbereiding Reacties: 11 4-2-2009 13:30:04

Van Gelder
rieten mand en gastenboek
Voor de cadeautjes in te doen voor de kindjes aan de kerk ben ik nog op zoek naar een mooie rieten draagmand alsook een mooi gastenboek. Weet er iemand een winkel waar je hierin ruime keuze hebt? regio antwerpenGroetjes Caroline
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2009 14:29:39

Mariet
Levertijd ringen
Hoelang duurt het gemiddeld van bestelling tot levering van op maat gemaakte ringen? We gaan waarschijnlijk bij Wim Meussen of Gerda De Vrij onze ringen bestellen maar kunnen pas 6 weken voor de trouw de ringen bestellen. Gaat dit te laat zijn?Alvast...
Voorbereiding Reacties: 11 31-1-2009 21:30:25

doortje
4 juli 2009
Hallo medebruidjes!!Wie trouwt er ook op 4 juli 2009? Hoever staan jullie met de voorbereidingen?Nog veel planplezier allemaal!!!
Voorbereiding Reacties: 8 31-1-2009 13:03:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...