Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

evi
feestkit
hey,wij zijn van plan een feestkit te maken voor onze trouw. wat bedoel ik daarmee, wel je heb daar zo'n papierkarton achtigzakje met handvat (touw) als jullie begrijpen wat ik bedoel. Graag zouden we daar vanalles instoppen, dit hebben we al: een we...
Voorbereiding Reacties: 7 18-12-2008 19:17:10

Nathalie
De Koekjesfee - taart - wie heeft er ervaring mee?
Dag Bruidjes,bij mij doet zich een beetje jammer genoeg het volgende voor : ik had mijn huwelijksplanning gestart in februari mét een weddingplanner. In november heb ik deze overeenkomst moeten opzeggen omdat de offertes niet echt waren wat er w...
Voorbereiding Reacties: 8 18-12-2008 10:46:26

an
misboekje
hey ,hoe maak je een misboekje?we hebben al teksten enz en de pastoor vond ze goed. maar hoe steek je dat in elkaar?grtjes
Voorbereiding Reacties: 3 17-12-2008 20:59:28

Mieke
getuige vragen
Hallo iedereenIk trouw volgend jaar in mei en ik moet nog steeds mijn getuige vragen. Ik weet wel wie ik zou vragen, maar ik zou dat graag met een gedicht of een versje doen, als een soort nieuwjaarsbrief in deze periode. Alleen lukt het me niet om e...
Voorbereiding Reacties: 2 16-12-2008 15:54:01

sabrina
trouwfeest en men hart eens luchten
Vorig jaar waren met verloofde en ik aanwezig op men nicht haar trouw. Daar werden we niet echt als familie beschouwd ( we zijn maar de eenige familie die ze hebben)maar meer als gewone gasten. Die dag begon met dat ik (verloofde moest nog werken) me...
Voorbereiding Reacties: 10 15-12-2008 20:42:36

Evelien
hoe kom ik aan een doopbewijs?
Iemand een idee waar ik een doopbewijs moet halen? Is dat bij de meneer pastoor die me heeft gedoopt? of op het gemeentehuis? of hoe doe ik dat?
Voorbereiding Reacties: 5 15-12-2008 15:39:59

Caroline M.
schoonmoeder
Er wordt vaak gesproken over de relatie tussen schoonmoeder en schoondochter... het is niet altijd evident. Ik kan er van meespreken. Mijn schoonmoeder is een heel ander type dan ik. Die bedoelt de dingen wel goed, maar ik wordt er soms stapelzot van...
Voorbereiding Reacties: 7 15-12-2008 11:32:15

Lesley
Tafels met thema
Beste bruidjes,Ik heb eens een vraagje. Ik zat er namelijk aan te denken om de tafels in de zaal via een thema (vb kleuren) aan te duiden. Maar hoe gaat dat nu precies in z'n werk, hoe weten de mensen dan welke Kleur bij hun past? Kan iemand mij e...
Voorbereiding Reacties: 8 12-12-2008 12:20:56

Arianne
vuurspuwer
Waar vind ik een vuurspuwer (als avondact)?
Voorbereiding Reacties: 8 5-12-2008 15:32:31

Arianne
Proeven?
Als jullie een zaal vastleggen waar de catering terplaatse wordt verzorgd, gaan jullie dan proeven alvorens de menu vast te leggen?
Voorbereiding Reacties: 9 5-12-2008 10:01:16

Caty
Decoratie zelf maken
Hoi iedereen,Wij huwen op 24 april 2009 en zijn dus volop bezig met de voorbereidingen. Graag zou ik zelf de naamkaartjes maken, de menu's,...Heeft iemand ideetjes of sites met leuke ideetjes en voorbeelden?
Voorbereiding Reacties: 4 2-12-2008 13:37:23

Evelien
interessante link
Hey dames,Ik kreeg van een collega een interessante link doorgestuurd van een site waar je gratis boeken kan downloaden en dus oa ook een boek over huwelijkplanning.De site is: onlibri.nl, daar kies je gezondheid en relatie en dan 'trouwen met de war...
Voorbereiding Reacties: 2 1-12-2008 18:57:51

Karen
kerk Lede
Hallo,is er al iemand getrouwd in de Sint-Martinuskerk in Lede? Wij trouwen daar op 11 juli volgend jaar en ik vroeg mij af hoe dit meegevallen is bij andere koppels? Mochten jullie de muziek volledig zelf kiezen? Voor de teksten hebben we een boekje...
Voorbereiding Reacties: 3 1-12-2008 12:17:45

Nathalie
volgorde? (voor de reeds getrouwde bruidjes)
Hallo lieve bruidjes,ik stel deze vraag eigenlijk aan die, die al getrouwd zijn; hoe was jullie indeling vanaf de receptie?? Wij trouwen namelijk in de voormiddag voor de wet, dan gaan we lunchen met de familie en getuigen en dan doen we receptie, vr...
Voorbereiding Reacties: 3 30-11-2008 8:17:52

Cindy
dessertenbord of toch huwelijkstaart?
hallo, wij trouwen 31 oktober volgend jaar en hebben deze week onze menu besproken en gekozen voor een dessertenbord (tiramisu, creme brulee, appeltaartje met ijs, chocolademousse).Nu kreeg ik gisteren eigenlijk een beetje spijt omdat ik het romantis...
Voorbereiding Reacties: 14 23-11-2008 20:02:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...