Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Mieke
Vrijgezellenavond
Hallo,ik zit een beetje met zorgen ivm mijn vijgezellenavond. Mijn vriend heeft een hele hoop vrienden uit 1 vaste vriendekring, die mekaar dus allemaal goed kennen en zijn feestje dus wel zullen voorbereiden. Mijn vriendinnen daarentegen zijn enorm ...
Voorbereiding Reacties: 7 20-11-2008 17:23:31

Gwendolyn
Hoe getuige kiezen?
Hoi iedereen!Voor mijn vriend staat al vast wie hij kiest als zijn getuige, namelijk zijn zus, hij heeft maar 1 zus en hij is ook al getuige bij haar geweest.Voor mij is het iets moeilijker, ik heb namelijk twee broers! Wie van de twee moet ik kiezen...
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2008 11:20:19

Cindy
misboekjes HELP
hoi, ik had al misboekjes gemaakt met verschillende teksten waar ik de mooiste nog moest uitkiezen. Nu ben ik dit door een pc-crash allemaal kwijt. Ik heb geen zin om alles terug over te typen van de boekjes die ik liggen heb (had er al zoveel tijd i...
Voorbereiding Reacties: 5 15-11-2008 16:44:51

Natalie
Getuigen
Hey allemaal!Ik heb nog een klein, practisch vraagje. Wanneer worden de getuigen zo ongeveer gevraagd?Mijn toekomstige vindt een maand of 5 op voorhand genoeg, maar ikzelf zou ze liever wat vroeger vragen. Al is het alleen maar naar organisatie toe.D...
Voorbereiding Reacties: 4 14-11-2008 0:27:57

Géralidine
trouw wet + kerk samen?
hallo,Wij trouwen op 27.06.09. Ik had graag gehad dat zowel de wet als de kerk op dezelfde dag zouden doorgaan. Mijn vriend zou echter graag hebben dat dit vooraf wordt gedaan. Redenen: minder stress op de dag zelf, geen probleem meer met het middage...
Voorbereiding Reacties: 12 10-11-2008 19:45:31

kristel
rode loper
hallo,Ik had eens een vraagje. De rode loper waar leg je die eigenlijk. Leggen jullie die aan de voordeur van het huis of aan de kerk. of beide? Het is misschien een stomme vraag maar ik weet het toch niet echt.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2008 19:13:10

lies
datum kiezen
hallo, ik ben pas ten huwelijk gevraagd en zijn samen aan het mijmeren over een datum. Het is bijna zeker dat het 13 juni wordt, dan wordt onze dochter 2 jaar. lijkt dit een goed idee of is het wat riskant om twee belangrijke gebeurtenissen samen te ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-11-2008 19:16:42

Lesley
Gastenboek
Hey iedereen,Ik ben nog op zoek naar een mooi gedichtje om in ons gastenboek te schrijven. Wie kan me hiermee helpen?Alvast bedankt,Lesley
Voorbereiding Reacties: 2 4-11-2008 11:58:34

Ans
Vragen getuigen
Hoi allemaal,Ik weet dat het al ontelbaar keer gevraagd is maar ik had graag die vacature voor getuigen eens bekeken, of enkele voorbeeldjes hiervan...Een tijdje geleden heb ik hier nog eens iets gepost om een tekstje te vragen. Ik heb dan ondertusse...
Voorbereiding Reacties: 9 1-11-2008 14:30:03

Sabine
draaiboek
Dag medebruidjes,Ik zou graag beginnen met een voorlopige dagplanning (draaiboek), maar heb geen idee hoe hieraan te beginnen. Wat zetten jullie hier zoal op? Alle tips en ideetjes zijn meer dan welkom!Bedankt!Sabine
Voorbereiding Reacties: 2 31-10-2008 10:20:21

Caty
Misboekje
Hallo iedereen,Op 24 april huwen wij voor de kerk. Graag had ik van jullie wat hulp gekregen om ons misboekje samen te stellen. Is er iemand die ons wat tips wil geven of eventueel enkele voorbeelden kan doormailen om ons op weg te helpen?Alvast beda...
Voorbereiding Reacties: 0 30-10-2008 19:15:14

marijke
trouwringen
Hoi hoi, kent iemand een kapper die geweldige bruidskapsels (aan huis) maakt? in de regio van Leuven (en wat is de gemiddelde kost die ik mij daarbij moet voorstellen?) En kent iemand dan ook nog een adresje voor trouwringen, klassieke, in de regio l...
Voorbereiding Reacties: 8 29-10-2008 18:17:09

stefanie
vraagje
hoihoi wij stappen in het huwelijksbootje op vrijdag 25 september 2009 en ik zou het liefst van al nu al onze bloemen en ballonnen bestellen , en de ringen en de uitnodigingen maken en versturen. En al mijn jurk kiezen, maar da lijkt mij allemaal zo ...
Voorbereiding Reacties: 6 29-10-2008 13:59:04

wendy
ik zie het niet meer zitten aflevering 2
hey mensen ik heb niks tegen mijn schoonouders ik ben blij da ze een groot deel betalen e tis da mij ma niks betaald en das haar goed recht maar dan moeit ze haar mee alles en nog wa mij zus van tzelfde af tis gewoon teveel om op te noemen en da rond...
Voorbereiding Reacties: 2 28-10-2008 18:26:36

wendy
ik zie het nie meer zitten
hallo mensen ik trouw volgend jaar op 12.09.09 maar tis nog 11maand en tis el vanalles geweest tprobleem is da langs de bruidegom zine kant betalen de ouders alles + ze betalen ons vervoer mijn kleed onze ringen ale om een verhaal kort te maken ik mo...
Voorbereiding Reacties: 9 28-10-2008 13:07:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...