Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

machteld
graveren van glazen en kaarsen
hoi iedereen,Wie weet er waar ik in de regio van oost-vlaanderen wijnflessen, glazen, spiegels en kaarsen kan laten graveren?Dit alles om kado te geven aan ouders en getuigen.Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 12-10-2008 16:52:44

sarina
trouwringen
hoi iedereen waar kun ze super mooie moderne trouwringen vinden die niet te duur zijn?
Voorbereiding Reacties: 4 11-10-2008 21:51:41

Evelien
website aanmaken
Hallo allemaal,zoals zovelen wilden we graag om onze trouw aan te kondigen en de vorderingen te volgen een website maken. Via de Nederlandse site www.bruiloftsite.nl kunnen we dit gratis doen. We hebben een aanvraag gedaan voor een website maar nu zi...
Voorbereiding Reacties: 5 9-10-2008 18:11:58

Nathalie
Draaiboek voorbeeld
Hey lieve bruidjesHeeft er iemand van jullie al een draaiboek gemaakt? Zou het misschien mogelijk zijn dit naar mij door te sturen, zodat ik een idee heb hoe ik hieraan moet beginnen? Alvast bedankt en veel succes aan iedereen!GroetjesNathalie nathje...
Voorbereiding Reacties: 9 9-10-2008 9:57:03

Cindy
trouwartikelen
Hallo,ik ben op zoek naar spulletjes zoals een taarttop, balonnen enzovoort..Nu heb ik verschillende website met leuke spulletjes gevonden, maar deze zijn meestal uit Nederland, waardoor je nog eens 13 euro verzendkosten moet betalen.Wie kent er een ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-10-2008 19:30:01

Evelien
Limburgse trouwbeurs op 11 en 12 oktober
Hallo,dit weekend is er in Genk de trouwbeurs. Nu hoorde ik via via dat er hier niet veel te zien valt, zeker omdat onze zaal, fotograaf en mijn kleed al vast liggen. Wie heeft er ervaring met deze beurs? Is het de moeite waard of niet?Bedankt, Eveli...
Voorbereiding Reacties: 3 8-10-2008 18:23:02

Inge
Nog 200 dagen!!!
Nog 200 dagen te gaan! En dan is het onze grote dag: 25/04/2009. Nu begint het eindelijk een beetje af te tellen, het blijft precies zo ver weg. :-( Vandaag gaan we kennismaken met de vrouw die onze viering gaat begeleiden. Er is precies al veel ge...
Voorbereiding Reacties: 9 6-10-2008 10:31:16

An
Wie wil er bruidsmagazines?
Dag bruidjes & bruidegommen in spé,Ik ben inmiddels al 126 dagen getrouwd volgens de teller hier! 31 mei was onze grote dag. We hebben er met volle teugen van genoten en ik raad jullie allemaal aan om dat ook te doen en om vooral niét...
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2008 9:44:14

Gwendolyn
04/09/2009
Hoi iedereen!!Is er nog iemand die op 4 september volgend jaar trouwt? Of ergens in de buurt van die datum? Ik zou graag weten hoever jullie staan met voorbereidingen, ik ben maar steeds bang dat ik nog niet genoeg gedaan heb!!Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 15 3-10-2008 18:48:36

Natalie
Wie komt waar en wanneer
Hallo,Kan er mij iemand vertellen welke volgorde voor het binnen en buitengaan aan het stadhuis wordt gehandteerd? Dit zowel voor ons als koppel, onze kindjes en de rest van de suite.En welke opstelling bij de ingang van de feestzaal het meest gebrui...
Voorbereiding Reacties: 1 1-10-2008 21:13:29

Jan
Tijdstip uitnodigingen
Halloo,wij trouwen op 08/08/09 en zijn dus volop bezig met het voorbereiden van onze dag. Wanneer versturen we best onze uitnodigingen? Meestal hoor en lees ik dat we dat best 3 maanden opvoorhand doen, maar vermits we in de grote vakantie trouwen en...
Voorbereiding Reacties: 8 27-9-2008 13:07:40

H
uitnodiging
Dag iedereen,Wij zijn op zoek naar originele uitnodigingen voor ons huwelijk... Iemand die ons kan helpen? Mailen kan : hannepluisje@hotmail.com Alvast Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 7 25-9-2008 15:55:50

dorien
ideetjes inbinden misboekje
Hallo iedereen,Dé grote dag begint stiltjes dichterbij te komen. Onze voorbereidingen zijn bijna allemaal rond. Nu ben ik nog op zoek naar leuke ideetjes om onze misboekjes in te binden. Die standaard ringetjes vind ik niet creatief genoeg. Dus ...
Voorbereiding Reacties: 7 25-9-2008 14:31:34

Van Gelder
bruidjes regio lier?
Zijn er hier nog bruidjes die huwen in de St-Margaritha kerk in het begijnhof in Lier bij priester Jan Verheyen? Wij hebben onze datum al gereserveerd, maar nu wilde ik eens vragen hoe lang op voorhand jullie hem terug moesten contacteren? Ik weet ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-9-2008 20:25:33

Els
ex-bruidjes en gompjes
Hoi lieve ex bruidjes & hun mannetjes!Vanaf morgen staan we op vier weken van dé dag van ons leven.Hebben jullie nog tips, ideetjes, grappig details die jullie met ons willen delen?Ook websites met foto's zijn welkom, zo kunnen we tussen het...
Voorbereiding Reacties: 7 24-9-2008 20:19:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...