Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

charlotte
weddingplanner
Dag Dames,Graag had ik eventjes gepolst of iemand van jullie ervaring had met een Weddingplanner? Mijn vriend en ikzelf werken beiden fulltime en we hebben nog een eigen zaakje in bijberoep, dus bitter weinig vrije tijd :sgroetjes,Charlotte
Voorbereiding Reacties: 14 16-6-2008 22:37:56

katrien
forfait of niet?
Bij ons bedraagt het forfait om iets te drinken na het diner 1à euro.Hoed doen jullie dat? Forfait betalen of gewoon het aantal drank dat verbruikt werd betalen?Katrien 08/11/08
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2008 16:51:41

Joke
Laatste voorbereidingen
Aanstaande of reeds getrouwde bruidjes,Nog 13 dagen en dan is het zover. We zijn van plan om met wegwerpcamera's te werken. Heeft er iemand een idee om aan te tonen aan de avondgasten hoe men gebruik maakt van zo'n toestel? (je kan de handleiding o...
Voorbereiding Reacties: 3 14-6-2008 14:20:27

Kelly
tijdschema?? Help
HoiIk weet niet hoe ik wat, wanneer moet plannen. Alle locaties zijn telkens 2 tot 5 km van elkaar verwijdert. Stadhuis 14u, kerk 15u en feestzaal 19u. Om hoelaat moet mijn toekomstige aankomen bij mij? Vertrekken we direct of moet ik de suite een ha...
Voorbereiding Reacties: 4 13-6-2008 11:31:00

Nathalie
Muziek kerk
Hey allemaal,Ik zit in de knoop met mijn misboekje, het is te zeggen met de muziek. Mijn misboekje is af maar de muziek lukt mij niet.Voor mijn openingsdans was het onmiddellijk beslist, maar voor in de kerk geraken we er niet uit.Zouden mij jullie w...
Voorbereiding Reacties: 9 11-6-2008 12:39:11

Eva
DRINGEND ... witte paraplu's
Hallo bruiden en bruidegommen, Wij trouwen nu zaterdag 14 juni en aangezien het een wisselvallige dag kan worden zocht ik nog een paar grote witte paraplu's weet iemand waar ze deze verkopen. Ik ben van regio noord limburg. groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2008 15:36:54

Eva
DRINGEND ... witte paraplu's
Hallo bruiden en bruidegommen, Wij trouwen nu zaterdag 14 juni en aangezien het een wisselvallige dag kan worden zocht ik nog een paar grote witte paraplu's weet iemand waar ze deze verkopen. Ik ben van regio noord limburg. groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 9-6-2008 15:36:52

Sophie
ceremonie
Ik heb een paar vraagjes: - hoeveel mensen zet men in 1 suitewagen: 1 of 2 koppels?- hoe komen jullie binnen bij de wet: samen of appart? En idem in de kerk: samen of met vader? Alvast bedankt voor de hulp!
Voorbereiding Reacties: 11 9-6-2008 10:30:28

Tamara
dagindeling
Nu onze trouwdag (5 juli) steeds dichterbij komt, wordt het stilletjesaan tijd om de dagindeling definitief vast te leggen.Onze fotograaf komt aan om 10u45 en mijn ventje om 11u15. Daarna gaan we gedurende een kwartiertje familiefoto's nemen om dan o...
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2008 18:39:16

patricia
tekst voor op gastenboek
ben even aan het rond kijken voor en tekstje op de eerste bladzijde van ons gastenboek of zetten jullie daar niet in ???
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2008 12:08:51

Sally
LIJSTJE
Goeiemorgen iedereen,ik heb een klein vraagje, heeft iemand een lijstje waar alle dingen opstaan die nodig zijn op de dag zelf?Ik ben dat hier al ergens tegengekomen, maar vind het nu niet meer terug.
Voorbereiding Reacties: 4 3-6-2008 9:11:41

Dafne
wedding blues....
Dag medebruidjes,nog ongeveer 2 maanden te gaan ( 22 augustus) en ik loop over van de stress.Ik heb af en toe zelfs het gevoel dat het een verkeerde beslissing was om te gaan trouwen en alles gewoon af te blazen.waarom? Blijkbaar komt er uit onze omg...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2008 19:28:27

evelien
bedankingstekstje
hallo, ik ben voor in mijn misboekje nog op zoek naar een bedankingstekst om achteraan in heb boekje te zetten. kan iemand mij helpen?groetjes evelien
Voorbereiding Reacties: 1 1-6-2008 16:06:52

Sofie
Wie trouwt er ook op 13/09/08?
Hallo iedereen,Voor mij is de dag bijna aangebroken. Mijn vriend en ik zijn reeds twee jaar verloofd en hebben ook twee jaar geleden onze trouwdatum vastgezet. Ondertussen ben ik hoogzwanger van ons eerste kindje en hebben we er gezamelijk voor gekoz...
Voorbereiding Reacties: 7 28-5-2008 23:02:04

Marijke
gezocht: projector + groot scherm
Hallo allemaal,Wij trouwen op 16/08/2008 en zijn nog op zoek naar een groot scherm + projector. We zouden hier graag tijdens het dansfeest, reeds gemaakte foto's van onze trouwdag en van onze vrijgezellenavond willen laten afspelen. Eventueel zoude...
Voorbereiding Reacties: 6 26-5-2008 22:08:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...