Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lien
eretafel
hello allemaal!hebben jullie allemaal een eretafel, of zijn er die dat helemaal niet nodig vinden?mijn vriend en ik zouden dat liever niet doen, maar zouden de eerste zijn binnen familie en vrienden...alvast bedankt voor jullie reacties!Lien
Voorbereiding Reacties: 10 26-5-2008 12:51:24

Eva
bruidstaart aansnijden..
Ik heb eigenlijk een domme vraag. Bij het snijden van de huwelijkstaart snijden bruid en bruidegom samen de taart aan. Mijn vraag is moeten wij daar meestal al een hapje van eten of niet. Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet op een huwelijk. Stom he ...
Voorbereiding Reacties: 7 22-5-2008 18:20:44

Peggy
tijdsindeling feest
Hallo allemaal.Ik heb een vraagje: hoeveel tijd nemen jullie tussen aanvang van het avondfeest (ontvangst gasten) en aanvang van het eten?Wij hebben een 160-tal genodigden en ik denk aan een uurtje, maar ben niet zeker. Hadden eerst een half uur, maa...
Voorbereiding Reacties: 4 22-5-2008 13:23:00

Eva
Tulle strikken (of iets anders) voor in de kerk!
Hey, de tijd begint een beetje te dringen want wij trouwen over 25 dagen. Ik zou tulle strikken maken voor aan elke rij (stoel) in de kerk. Maar ik heb geen zin om daar honderden euro's aan uit te geven. Weet iemand mss waar ik goedkope tulle kan vin...
Voorbereiding Reacties: 8 20-5-2008 20:39:41

Heidi
11 juli 2008
wie kan ons helpen aan een goedkope dj, fotograaf en vervoer hebben we ook nog nodig.Ik weet het we zijn er laat mee maar we hebben nog niet zolang geleden beslist om dit jaar nog te trouwen.
Voorbereiding Reacties: 8 20-5-2008 15:06:52

Sigi
misboekje
Hey, moet dringend beginnen aan de misboekjes, hebben jullie enkele voorbeelden die jullie me kunnen mailen?Hebben jullie ook tips qua muziek tijdens de viering?
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2008 15:55:45

dorien
themarestaurant SCALA in Gent - gesloten?
Hallo iedereen,Ik moet dit jaar de vrijgezellen organiseren van mijn zus en had het idee om s' avonds te gaan eten in Scala in Gent. Je weet wel dat fratsenrestaurant waar ze van alle leuke grappen met de klanten uithalen. Nu heb ik berichten gehoord...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2008 15:45:06

kimberly
Bijna zover!!!
Lieve bruidjes,Bijna is de grote dag daar waar wij zo lang naar uitkijken! 14 juni stap ik in het huwelijksbootje met m'n lieve schat!Heb al zoveel zenuws nu!!!Bijna alles is rond van voorbereidingen.Juist de misboekjes moeten nog gemaakt worden in b...
Voorbereiding Reacties: 5 15-5-2008 21:10:45

Eva
Geen ringkussentje ... wat dan?
Hey, Wij trouwen 14 juni. Ik ben met de laatste regelingen bezig. Voor de ringen wil ik dat onze dochter die brengt maar ik vind geen enkel mooi ringkussente. Knuffels vind ik ook niet echt geweldig. Is er nog iets anders waar ik de ringen op kan leg...
Voorbereiding Reacties: 9 15-5-2008 19:59:04

Marijke
Hoe laat suite bij bruid?
hoi allemaal,Op onze teller staan nog 93 dagen! Nu alles stilaan geregeld is, komt het nog op de details aan.Eén van die (toch wel belangrijke) details is de aankomst van de suite bij de bruid thuis.Hoe laat laten jullie de suite aankomen? Wij ...
Voorbereiding Reacties: 6 15-5-2008 19:44:48

Inge
trouwen binnen 5 maanden
Vorige week vroeg mijn vriend me ten huwelijk, niet zo raar als je op deze website zit, maar we zouden wel nog in oktober of zo willen trouwen. Denken jullie dat het kan lukken? Graag snelle tips.
Voorbereiding Reacties: 13 14-5-2008 11:23:52

dorien
wellness centrum - oost-vlaanderen
Hey allemaal,ik zou graag mijn vriendinnen een dagje meenemen naar een wellness centrum in Oost-vlaanderen op mijn zogenaamde 'vrijgezellendag'. Ik vind maar weinig plaatsen waar je met een grotere groep binnen kan. Weten jullie soms nog iets zijn tu...
Voorbereiding Reacties: 5 13-5-2008 12:12:37

an
Weer op 29 augustus?
Hallo iedereen,Wij trouwen deze zomer voor de wet en volgende zomer doen we de kerk en het feest. Telkens op 29 augustus. We willen zoveel mogelijk buiten doen en het zou dus NIET mogen regenen. We kunnen het weer niet bestellen natuurlijk en we moet...
Voorbereiding Reacties: 9 9-5-2008 14:36:09

Sofie
Trouwdatum 12/09/2009
Hallo iedereen,Mn vriend vroeg me vorige week ten huwelijk!!Onze trouwdatum staat nog niet helemaal vast maar het zal in september 2009 zijn..Nog koppels die dan trouwen?Voor een zaal gaan we al kijken maar iedereen zegt dat het voor al de rest van d...
Voorbereiding Reacties: 14 7-5-2008 13:26:23

Saskia
Nog 17 dagen
Hey toekomstige bruidjesNog 17 dagen te gaan en dan trouwen we - op 24 mei dus.De zenuwen beginnen nu wel redelijk op te komen. De menukaarten zijn afgedrukt, bedankingsgeschenkjes in bestelling, morgen de misboekjes, zondag vrijgezellenavond. Dus ...
Voorbereiding Reacties: 7 7-5-2008 13:24:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...