Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

michelina
oldtimerbus
hoi bruidjes en bruidegommen in spé, misschien kunnen jullie ons helpen! we zijn op zoek naar een oldtimerbus. maar de huurprijzen zijn redelijk duur. heeft iemand misschien goede ervaringen of tips waar we terecht kunnen. wij zijn van limburg m...
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2008 8:26:44

Miet
dansvloer gezocht!
Dag iedereen,gezien wij een nogal aparte lokatie hebben, zijn wij op zoek naar een dansvloer. Ik heb al verschillende verhuurbedrijven gecontacteerd, maar de prijzen lopen van 700 tot 900euro en dat is over ons budget.heeft iemand ideeën of sugg...
Voorbereiding Reacties: 4 6-5-2008 11:37:02

Eva
Hoe was jullie vrijgezellendag/avond
Hallo, Volgende week zaterdag word onze vrijgezellen dag/avond gehouden. Ik moet om 10.00 mijn kleedje eerst gaan passen. En om 13.00 begint mijn dag. Bij mijn ventje gaan ze pas 's avonds aan de slag. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig om. Mijn zu...
Voorbereiding Reacties: 7 4-5-2008 12:50:43

Kim
Speech
Hoi iedereen,Hoeveel mensen geven bij jullie een speech op het avondfeest? Doen jullie dit zelf of jullie "aanstaande"? GroetjesKim02/08/2008
Voorbereiding Reacties: 4 4-5-2008 10:27:24

sarah
Bruidjes 18 juli
Hey 18 juli bruidjes,ik wou eens weten hoever jullie staan met de voorbereidingen?Hebben jullie soms ook last van zenuwen die de kop op steken?Nog veel plezier met de voorbereidingengrtz sarah
Voorbereiding Reacties: 3 3-5-2008 9:42:48

Tania
DRINGEND: tekst voor gastenboek!!!
Hey,Wij trouwen morgen en vertrekken nu naar de feestzaal om vanalles te regelen. Maar nu hebben we nog geen tekstje in ons gastenboek gezet (vergeten!!!) en ik weet dat er hier enkele leuke stonden, maar ik vind ze helemaal niet terug! Dus als ieman...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2008 11:45:22

Kristien
tafelindeling met gescheiden ouders?
hallo meisjes,We willen natuurlijk graag onze ouders aan de eretafel, maar hoe plaats je ze het best als het gaat om gescheiden ouders?GroetjesKristien
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2008 18:47:41

Tania
nog 3 dagen te gaan: STRESS!
Hallo medebruidjes,Er stonden altijd nog zoveel dagen op de teller, nu nog 3: zaterdag is het zover voor ons!!! Ik ben altijd relatief kalm gebleven, wel eens gestrest in praktische regelingen, maar sinds gisteren is het echt niet te doen. Ik slaap m...
Voorbereiding Reacties: 7 30-4-2008 11:25:28

Kimberly
wegwerpcamera
Hey iedereenWij trouwen binnen 32 dagen en er moeten nog een aantal dingen in orde gebracht worden... Zo willen we op het avondfeest wegwerpcamera's op de tafels zetten zodat de gasten zelf ook leuke foto's kunnen maken. Ik ben al bij verschillende...
Voorbereiding Reacties: 12 29-4-2008 14:15:02

sarah
hulp gevraagd lieve medebruidjes
Beste medebruidjes,Ik heb jullie hulp nogmaals nodig, wij trouwen op 15 augustus maar ik ben iemand dat nogal graag met alles op tijd klaar is, daarom wil ik graag onze viering in elkaar steken, we trouwen met Rent-a priest, ik wil er echt een modern...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2008 9:36:03

Kim
symbolische trouwdatum en gek?
Hoi We trouwen op 28 maart 2009, nog 336 dagen en de voorbereidingen gaan goed! Iedereen verklaard me gek, want feestzaal ligt al vast, kerk, fotograaf en dj ook al en de getuigen, bruidskindjes zijn al gevraagd en mijn jurk is al gekozen. Zijn er no...
Voorbereiding Reacties: 19 26-4-2008 10:37:48

Annelies
tips voor menukaarten
HoiWij gaan onze menukaarten zelf maken...Heeft iemand leuke ideeën?Alvast bedankt!Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 25-4-2008 12:10:37

Elke
Speech voorbeelden avondfeest
Hey iedereen, nog 11 dagen en 't is zover. We moeten nog een paar dingetjes doen waaronder een speech schrijven, maar daar zijn we alletwee niet goed in. Kan er mij alsjeblief iemand een voorbeeldje doorsturen van een (eenvoudige) speech. Bedankt, ...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2008 21:16:48

Karen
raak ik wel op tijd klaar?
Pff ik ben echt wel ongerustWe hebben nog geen uitnodigingen gekozen en we trouwen op 18 juli.We hebben nog geen trouwvervoer en spreken pas met onze ceremoniemeester af over twee weken.Teksten voor de mis heb ik al maar er zit echt geen rode draad i...
Voorbereiding Reacties: 15 21-4-2008 19:29:36

Nancy
Liedjes om aan tafel te gaan
hallo bruidjes,Wij zouden graag aan tafel gaan op muziek - per tafel zal er een liedje gespeeld worden dat naar een bepaald land verwijst dat voor ons een betekenis heeft (bvb waar we hebben gewoond, op reis geweest...)Hier is de lijst van landen die...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2008 18:56:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...