Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
draaiboek, lijst met dingen die afgewerkt moeten zijn voor de trouw?
HalloHeeft er iemand een draaiboek voor zijn/haar trouw?En heeft iemand een lijst die afgewerkt moet zijn voor de trouw? Dingen die je zeker moet gedaan hebben?Want nu het zo dicht naar mijn trouw toe gaat, krijg ik hier wel schrik voor!Alvast mercik...
Voorbereiding Reacties: 12 16-2-2008 11:58:09

christel
wat doen
hallo wij trouwen 12/07/08 om 12 uur in de kerk maar wat de doen in de namiddag eten ja maar hebben jullie enige ideetjes .we wilden in de feestzaal eten maar dan gaat die namiddag zolang duren voor het gevolg wij moeten nog foto's laten nemen maar w...
Voorbereiding Reacties: 8 15-2-2008 9:02:15

Eva
Tip: voor diegene die een gastenboek, enveloppedoos etc.. zoeken
Hallo, Ik heb mijn gastenboek + enveloppedoos besteld via internet (nederlandse site). Het is mss wel iets duurder dan dat je dat bij de ava koopt maar zoiets hou je toch ook voor altijd bij he! Tis wel zo dat mijn mama zelf in nederland woont dus de...
Voorbereiding Reacties: 1 13-2-2008 18:35:13

Tamara
akte van aangifte (of 'ondertrouw'
Mijn ventje heeft me zojuist eigenlijk wel verrast: hij wil morgen, op Valentijn, naar het gemeentehuis gaan om de akte van aangifte voor onze trouw te doen. Echt lief hé!Maar hij heeft nog steeds geen getuige gekozen. Moet die dan eigenlijk al ...
Voorbereiding Reacties: 17 13-2-2008 13:52:58

kimberly
heb een aantal vraagjes
Waar kan je een huwelijkskaars kopen? regio meetjesland of brugge - gent.Op het avondfeest is het de gewoonte van een speech te geven door de bruidegom word dit nog steeds gedaan en waar haal je de inspiratie?mijn misboekje is zo goed als klaar maar ...
Voorbereiding Reacties: 6 13-2-2008 12:54:10

Ann
Dominicaanse Republiek
Hallo allemaal,Onze bestemming voor de huwelijksreis is gekozen, nl. de Dominicaanse Republiek. Alleen twijfelen we nu nog tussen hotels. We dachten aan RIU Palace Macao of Grand Palladium Punta Cana. Heeft er iemand al ervaring met één ...
Voorbereiding Reacties: 6 12-2-2008 12:04:23

Ann
trouwen op 09/05/09
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen,Ik ben gewoon eventjes nieusgierig...Zijn er nog onder jullie die trouwen op 09/05/09 en toch al volop aan de voorbereidingen bezig zijn??Volgens de meeste mensen ben ik er veel te snel bij maar sinds mijn v...
Voorbereiding Reacties: 17 11-2-2008 18:59:48

veronique
@ Nancy in New York
Hey Nancy, en andere mensen in het buitenland,ik las je berichtje onder de topic 'wie is wie':Wij wonen in Frankrijk (centraal, langs de Loire, heel romantisch!). Wij zijn ook een poging aan 't doen om een huwelijk te plannen, lukt alleen niet zo vlo...
Voorbereiding Reacties: 4 10-2-2008 11:35:04

Ann
Gastenboek
Hallo,Kan iemand mij zeggen waar je mooie gastenboeken kan vinden ergens in de omgeving Mechelen-Leuven? Ik ben vandaag bij Ava gaan kijken maar daar hadden ze maar drie verschillende exemplaren.Thanks!
Voorbereiding Reacties: 4 9-2-2008 18:36:36

Karolien
probleem ceremoniemeester
Hey,Gisteren hadden wij een eerste afspraak met onze ceremoniemeester. Hij zou om 20u bij ons zijn. Om 20.30 was hij er nog steeds niet en hebben we gebeld. Bleek dat hij het vergeten was. Hij klonk heel warrig enzo. Wat zouden jullie doen? Hem een t...
Voorbereiding Reacties: 5 9-2-2008 10:20:20

Patsy
@sarah17/05/08
Dag Sarah,zijn vandaag eens een kijkje gaan nemen in de showroom bij piccobello in Roeselare.Hebben stofjes kunnen vergelijken en al onze vragen kunnen stellen.Transportkosten komen wel op 125 €, maar ja wonen dan ook in het antwerpse, hé....
Voorbereiding Reacties: 2 8-2-2008 19:15:21

Freya
PANIEK !!!!
Kan iemand mij een voorbeeld van een draaiboek doorsturen ? Wij trouwen op 24/05/08 en ik begin serieus te panikeren dat ik iets aan het vergeten ben... Een vriendin heeft mij aangeraden een draaiboek te maken van de dag zodat ik weet wat ik allemaal...
Voorbereiding Reacties: 28 8-2-2008 14:04:15

Tamara
wie trouwt ook op 20 september 2008
hallo,wie trouwt er ook op 20 september 2008; wat hebben jullie reeds gedaan + wanneer begin je de zoektocht achter een trouwkleed. Hier op de site lees ik dat ik asap moet beginnen zoeken maar van andere mensen hoor ik dan weer dat 4 maanden genoeg ...
Voorbereiding Reacties: 10 7-2-2008 15:08:29

Jill
Huwelijkskaart
Hallo medebruiden en bruidegommen,Ik vroeg me af of zo'n huwelijkskaars echt noodzakelijk is en waarvoor ze gebruikt wordt...Mijn (schoon)nicht is laatst getrouwd en helpt me zowat bij de voorbereidingen. Zij had geen huwelijkskaars, maar ik lees op ...
Voorbereiding Reacties: 3 7-2-2008 10:54:11

Kelly
17 mei 2008
haaj bruidjes,Wie trouwt er nog op 17 mei?? jaja bruidjes dat is vandaag nog welgeteld 100 dagen. En voor je het weet is alles voorbij!Mijn enigste zorg is het weer voor die dag..Hoe staat het met jullie voorbereidingen?Heeft er iemand ervaringen met...
Voorbereiding Reacties: 11 6-2-2008 8:36:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...