Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Hilde
Wanneer naar gemeente?
Hoi allemaal!Wij trouwen op 16-08-2008 en vragen ons af wanneer we naar de gemeente moeten om alles te regelen? Ik hoorde van een vriendin dat 1,5 jaar op voorhand veel te vroeg is, maar is 6 mnd op voorhand dan niet te laat? Alvast bedankt! Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 15 19-9-2007 19:04:27

Nathalie
wie trouwt er nog op 5 oktober 2007?
hoi iedereen,Wie trouwt er op vrijdag 5 oktober of zaterdag 6 oktober 2007? Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Nog veel te doen?Nog een goei twee weekjes in dan is het zo ver. De zenuwen beginnen stilaan te komen nu! :-)groetjesNathaliehttp:...
Voorbereiding Reacties: 7 18-9-2007 16:59:18

Anke
misboekje op onze site
Wij nog een voorbeeld zoekt van een misboekje. Het onze staat op de site:http://jeroenenanke.trouwen.com
Voorbereiding Reacties: 4 17-9-2007 23:27:24

Lien
vlinders en/of witte engeltjes gezocht
Weet er iemand waar ik vlinders in kunstof -stof kan vinden en/of witte engeltjes (ook in kuntstof of plaaster)??Liefst niet te duur en in west/oost -vlaanderen.
Voorbereiding Reacties: 3 17-9-2007 14:12:43

Stefanie
tekst achterkant ondersteboven
Dit lijkt nu misschien heel stom, maar ik heb een probleem met mijn misboekje. Ik heb mijn paginainstelling op liggend staan. ik heb mijn tekst tot in de helft van het blad geschreven (tot het midden van het a4 blad in normale stand), en als ik het n...
Voorbereiding Reacties: 2 17-9-2007 11:27:14

Nathalie
Kerkelijk Huwelijk
Help!!!Wij gaan dus voor een kerkelijk huwelijk, maar ik zou graag voor de familie een boekje voorbereiden met het verloop van de viering in.Heeft iemand een voorbeeld van zo'n boekje want ik heb veel inspiratie maar ik weet niet goed hoe ik er juist...
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2007 10:46:35

nicky
29 septemeber
wij trouwen 29 september, dus over 2 weken, ik vroeg mij af, zijn hier nog mensen rond die periode?en hoe zit het met de voorbereiding?Wij trouwen in Zutendaal, wie kan ik in die week ook in de krant verwachten uit limburg?groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2007 11:56:18

Eva
ceremoniemeester in limburg
Hallo, weet iemand mss een ceremoniemeester in de omgeving van limburg. Zelf zijn wij van lommel. En, heb je dat echt nodig? Ben echt aant twijfelen. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 13-9-2007 21:32:51

Tania
accessoires Maxim's Couture
Hey,Ik had hier al eens gepolst, maar meer concreet nu misschien: vind je leuke accessoires bij Maxim's Couture (in Mechelen)? Ik wil vooral kijken voor juwelen, eventueel schoenen, maar daaraan wil ik eigenlijk niet te veel geld uitgeven. In welke p...
Voorbereiding Reacties: 0 12-9-2007 20:05:55

Ann
Bruidskindjes
Hallo, ik heb een vraagje: hoeveel bruidskindjes nemen de meeste voor hun trouw? Wij overwegen om 1 kindje te nemen namelijk het petekindje van mijn vriend dat op onze dag 1 jaar wordt. Maar ik begin te twijfelen als het wel een goed idee is. Ze is n...
Voorbereiding Reacties: 18 12-9-2007 12:50:38

Eva
Do & dont's van een huwelijk
Hallo allemaal, Dit bericht is eigenlijk een beetje voor diegenen die al getrouwd zijn! Wat viel tegen? wat was echt super en raden jullie iedereen aan? Waar hebben jullie spijt van? Noem maar op. Zo kunnen wij ons (perfecte) huwelijk zo goed mogelij...
Voorbereiding Reacties: 6 11-9-2007 20:38:50

Tina
Versiering met ballons
Ik heb hier nog een pakje van 6 zilvergrijze balons met 'Just married' op liggen + 2 stokken om ze op te steken. gebruikt bij men huwelijk juni 2006 om in de bloempotten te zetten als versiering aan men voordeur. Iemand interesse ? je mag ze gratis k...
Voorbereiding Reacties: 2 9-9-2007 10:35:14

Annick
stress!!
Nog 50 dagen op de teller en de stress begint stilaan op te komen. Zijn er nog bruidjes die ongeveer rond 27/10/07 trouwen? Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Ik heb het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben. Annick27/10/07
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2007 21:00:53

Valery
nog een week!
hoi bruidjes,het begint bij mij al lichtjes te kriebelennog een weekje en we trouwen!zalig gewoonalleen moeten er nu nog 'kleine dingskes' gebeuren.Moeten jullie nog veel doen?Wat me nu wel het meeste enerveerd is dat ik nog steeds niet weet hoeveel ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-9-2007 13:54:04

Stefanie
wat schrijven op de voorkant?
Wat schrijven jullie vooraan op het misboekje, de kaft dus eigenlijk? is dat zoiets: de 2 namen, de datum, de kerk en de pastoor?
Voorbereiding Reacties: 6 7-9-2007 12:16:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...