Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eva
Wat is een suite
hallo, ik ga hier mss een hele domme vraag stellen, maar wat is nu eigenlijk een suite. is dat gewoon de familie die sjiek gekleed gaat????
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2007 22:49:39

Eva
Vraagje aan sarah ivm amantes
Hey sarah, Weet jij mss hoe je ze moet contacteren en hoeveel zij vragen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 6-9-2007 21:13:09

liesbeth
tekst
Hallo bruidjes!ik heb dringend een moie tekst nodig voor mijn lieve zus die getuige is van mijn huwelijk op 15 september 07!Ik heb nog 2 dagen de tijd en heb nog steeds niets gevonden!!!Wie kan me nog helpen???Groetjes van een zenuwachtige bruid
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2007 19:44:45

Eva
Gescheiden ouders
Hallo, wij trouwen volgend jaar. Mijn ouderders zijn al 13 jaar gescheiden, en zeggen geen woord meer tegen elkaar. Ze zijn ook allebei hertrouwd. Nu is mijn vraag; hoe doen jullie dat als de avondgasten toekomen. Meestal staan dan de bruid en bruide...
Voorbereiding Reacties: 7 6-9-2007 19:43:56

wendy
trouwkaarten/corsages
hallo aanstaande bruiden.wij gaan ook zelf de trouwkaarten maken nu vraag ik mij alleen het volgende af.op de kaart schrijf je dan eerst de naam van je vriend(aanstaande man) of eerst je eigen naam.?hebben jullie eventueel nog tips en ideeen voor ope...
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2007 10:41:28

griet
draaiboek
hai meidjes (ik heb toch wel het gevoel dat hier vooral meiden zitten, hoewel ik vermoed dat de meeste huwelijk nog steeds hetero zijn?? gekke vaststelling.. maar dat terzijde)ik zag hier een aantal dagen geleden het onderwerp 'draaiboek' rondgaan, i...
Voorbereiding Reacties: 14 4-9-2007 9:16:54

Ann
Live muziek of niet!
Dag bruidjes allemaal,Ik vraag me eigenlijk af wat wordt het meeste gedaan, live muziek of cd in een huwelijksmis.Kunnen jullie even laten weten wat jullie zouden kiezen. Ik weet het eigenlijk niet goed.Alvast bedankt.Ann10 mei 2008
Voorbereiding Reacties: 9 3-9-2007 16:13:35

Stefanie
Wie trouwt ook op 7 maart 2008?
Dag bruidjes, Wie trouwt ook op 7 maart 2008? Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Wat hebben jullie al allemaal gedaan en wat moeten jullie nog doen?xxxxStefanie
Voorbereiding Reacties: 3 3-9-2007 13:28:56

Ann
uitwerken van thema
Hey allemaal, we zijn aan het nadenken over een thema. Wij zien allebei graag dieren, maar weet niet goed hoe dit uit te werken voor avondfeest en dergelijke. Iemand ideetjes??
Voorbereiding Reacties: 0 3-9-2007 12:02:19

eline
aan iedereeen die reeds SCHIETING heeft gehad
Ik zit nog met een aantal vragenhoe kom je aan een schietkanon, die ontbreken we nog we weten echt niet waar we deze kunnen vindenen mijn vriend wil echt wel een schietingde vergunning aanvragen en de poeder dat moet wel lukken en al die ander gebrui...
Voorbereiding Reacties: 1 3-9-2007 11:21:49

Ellen
Hoe lang op voorhand beginnen?
Hallo,Ik vroeg me eigenlijk af hoe lang op voorhand je moet beginnen aan de voorbereidingen. Men vriend en ik laten af en toe het woord trouwen eens vallen, maar een concreet plan hebben we eigenlijk nog niet. Ik wil ook eerst wachten tot hij het me ...
Voorbereiding Reacties: 11 2-9-2007 20:16:28

Kim
"Schieting"
Dag bijna-bruidjes!Nog eens een vraagje van mijnentwege: is er iemand van jullie die een schieting houdt of gehouden heeft?Ik vroeg me af of dit eigenlijk nog steeds toegelaten is en wanneer deze dan plaatsvindt? Mijn vader wil dit erg graag maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-9-2007 15:15:22

Ann
Ideeën voor avondfeest
Heeft er iemand ideeën voor het avondfeest. Het is namelijk zo: s'middags gaan we uitgebreid eten.Maar wat zouden we s'avonds dan nog als eten kunnen doen? 2x uitgebreid eten zie ik niet zo zitten.Ik had al gedacht aan een kaas en paté buff...
Voorbereiding Reacties: 2 1-9-2007 15:14:27

Eva
Bloemen in Nederland
Hallo,Ik had deze vraag al eens gesteld en bij het onderwerp bloemen geplaatst maar ik krijg daar bijna geen reactie. Dus ga ik hem hier nog eens opnieuw stellen. Ik woon in lommel, tegen de nederlandse grens dus. Zouden daar de bloemen veel goedkope...
Voorbereiding Reacties: 1 1-9-2007 15:08:36

SOFIE
bedankjes
vraagje!!Ik zie hier dikwijls staan iets van bedankjes voor de gasten, maar is het de bedoeling dat je je gasten na het feest een cadeautje meegeeft, of wat bedoelen ze hiermee? mss voor de kindjes aan de kerk?grtjs, sofie
Voorbereiding Reacties: 7 31-8-2007 19:44:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...