Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stefanie
Paginainstelling Word
Ik ben volop bezig met mijn misboekje te maken.Maar ik weet niet hoe je de pagina moet instellen zodat je die 2 halve pagina's naast elkaar hebt staan. ik heb mijn pagina als liggend ingesteld, maar het is toch nog anders dan hoe het zou moeten zijn....
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2007 10:59:59

Eva
Schoon moeder moeit zich met ALLES!
Hallo, Gisteren avond was mijn schoonmoeder op bezoek. Natuurlijk net als mijn aanstaande niet thuis was. Ze begon over het huwelijk, en vroeg wie ik allemaal voor het eten ging uitnodigen. Mijn schoonmoeder is al 67 jaar. Ze heeft mijn vriend heel l...
Voorbereiding Reacties: 14 31-8-2007 10:25:22

Eva
Aan alle toekomstige bruidjes!
Hallo, Zijn er mss bruidjes die in de periode van 14 juni trouwen. Hoe gaat het met jullie voorbereiding? Vinden jullie het ook zoveel. Ik had nooit gedacht dat er zoveel bij kwam kijken. Iemand zin om ideeën, tips uit te wisselen of gewoon zin ...
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2007 19:44:24

Eva
Bruid waar komen halen?
Hallo, Normaal gezien slaapt de bruid in het ouderlijk huis en de bruidegom ook bij zijn ouders. De bruidegom komt dan de bruid s'morgens halen. Maar wij wonen al 4 jaar samen, zijn ouders wonen hier 3km vandaan dus hij kan thuis gaan slapen. Mijn ou...
Voorbereiding Reacties: 21 30-8-2007 11:30:45

annelore
Familie
Bijna al onze genodigden wonen op 1u/1,5u rijden van onze woonplaats. Nu zitten we er nog over na te denken hoe we dit gaan aanpakken. We willen immers niet dat iedereen heel vroeg het feest verlaat omdat er nog zover gereden moet worden. Anderzijd...
Voorbereiding Reacties: 4 29-8-2007 16:28:22

Sylvie
aanvraag wettelijk huwelijk
heykes iedereen,K heb gelezen dat je in Brugge het wettelijk huwelijk maar kan aanvragen max. 6 maanden op voorhand. Weet er iemand of er een mogelijkheid bestaat om een optie te vragen voor die datum of gaat dit niet?K zou namelijk graag om 10 u tr...
Voorbereiding Reacties: 7 29-8-2007 10:05:55

annelore
Kostenplaatje?
Met onze trouwplannen in het achterhoofd, zijn we nu hard aan het sparen natuurlijk. Maar wat is nu zo het gemiddelde kostenplaatje van een huwelijk? Wij hoorden al vaak een bedrag van rond de 15000 euro vallen, maar hoe zien jullie dit? Met andere...
Voorbereiding Reacties: 21 28-8-2007 15:47:12

Elke
oktoberbruidjes
Hey Oktoberbruidjes,'t komt dichterbij hé ... Eigenlijk moeten we nog veel doen ;-) Maar ben al blij dat mijn ventje sinds zaterdag zijn kostuum heeft, da's toch één van de belangrijkst zaken. Voor de rest denk ik soms dat sommigen die...
Voorbereiding Reacties: 12 28-8-2007 12:17:38

Hilde
14/3/2008
hey, wie trouwt er nog op 14 maart 2008. en hoe ver zitten jullie met de voorbereidingen?groetjeshilde en dimitri
Voorbereiding Reacties: 3 27-8-2007 19:08:31

Karen
ruzie met ouders bij voorbereiding trouw
hey, ik wil even mijn beklag doen: mijn verloofde en ik hebben ongeveer één maand geleden aangekondigd dat we gaan trouwen in mei 2009 en het is inmiddels al 3x ruzie geweest met mijn ouders...alles wat wij in gedachten hebben is niet goed:...
Voorbereiding Reacties: 14 27-8-2007 14:10:09

Kim
5/7/2008
Hai, wie huwt er allemaal op deze datum? Ik las dat een zekere Sofie dan ook trouwt :-) Het lijkt me leuk om af en toe verslag uit te brengen aan elkaar over waarmee we bezig zijn, hoe we wat precies doen etc... Met twee/drie/vier/... weet je altijd ...
Voorbereiding Reacties: 21 27-8-2007 12:43:46

mieke
Laatste lijstje 'niet te vergeten'
Hey!Zaterdag 1 september is het dan eindelijk zo ver voor mij. Natuurlijk zijn er al een boel zaken geregeld, maar nu begin ik mij af te vragen of ik toch niet wat kleine dingetjes vergeten ben.Zijn er dingen waarvan jullie zeggen: "Chance dat ...
Voorbereiding Reacties: 3 27-8-2007 9:55:16

Eva
Ik kom er maar niet uit!
Hallo, Wij trouwen volgend jaar 14/06/2008. We zijn nu bezig aan de voorbereidingen maar ik vind het zo moeilijk. Mijn dagindeling klopt niet. Wij trouwen om 13.30 voor de wet en om 14 uur voor de kerk. Maar wat doen we voor die tijd? Niets???? dan i...
Voorbereiding Reacties: 9 26-8-2007 21:12:34

Sofie
Help!
Hoi! Een vriendin van me gaat trouwen en we zouden graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Ik heb al wat ideetjes gelezen hier op de site, maar niks is echt zo gepast voor haar. Dus ik dacht misschien als ik hier wat hobbies gaf, dat jullie er i...
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2007 12:38:08

Patricia
huwelijk 08/08/'08
Hallo,Mijn viend en ik trouwen op 08/08/'08.Zijn er nog koppels die op die dag gaan trouwen? Hoever staan jullie al met jullie voorbereidingen?Groetjes,Patricia
Voorbereiding Reacties: 8 25-8-2007 17:18:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...