Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Christel
Planning huwelijksdag
Hey,Trouw pas volgend jaar in juli, maar ben op zoek naar een fotograaf en wou de kerk en de gemeente al vastleggen. Het probleem is dat ze allemaal al een uur willen vastleggen. We zijn er namelijk niet uit wanneer we de verschillende onderdelen zul...
Voorbereiding Reacties: 5 2-8-2007 19:10:03

Nathalie
schatting kosten eigen receptie
HalloWij zouden graag zelf een receptie doen vlak na de mis in een tent omdat we volgend jaar in de zomer trouwen. Maar we willen veel zelf doen met hulp natuurlijk. Maar ik kan niet inschatten wat het ongeveer kost (hapjes en drank) En hoeveel voorz...
Voorbereiding Reacties: 1 1-8-2007 19:40:12

ellen
Hoeveel betalen jullie all-inn prijs drank?
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en ik ben al volop een zaal aan het zoeken,we geven een trouwfuif en willen met verschillende hapjes werken,we hebben een zaal op het oog,daar betalen we 17 euro voor de drank (8u)en 11 euro pp voor de hapjes (klein zak...
Voorbereiding Reacties: 2 1-8-2007 19:24:30

Dana
Getuigen vragen
Hey mede bruidjes,Wij willen binnekort onze getuigen vragen maar willen dit op een leuke orginele manier doen, hebben jullie soms een idee??Mercikes Dana X
Voorbereiding Reacties: 4 1-8-2007 18:05:51

Elke
oktoberbruidjes
Hey bruidjes,zijn er nog die in oktober trouwen? Ik heb het gevoel dat de tijd veel te rap gaat. Als je nakijkt wat we nog allemaal moeten regelen ... nog geen vervoer, nog geen kledij, nog geen uitnodigingen, nog geen ringen, nog geen idee ivm versi...
Voorbereiding Reacties: 12 1-8-2007 12:57:29

kristel
voorbereiding
Hallo iedereen!Wie gaat er volgend jaar ook trouwen? Misschien wel op dezelfde dag als wij, 5-07-08? Hoever staan jullie met regelingen enzovoort?Groetjes kristel
Voorbereiding Reacties: 13 31-7-2007 9:54:24

Micheline
Misboekje
Hallo iedereen !Wie kan mij helpen aan misboekjes voor huwelijk of relatieviering aubGroetjes Mieske Alvast bedankt hoor !!!!
Voorbereiding Reacties: 2 30-7-2007 14:07:20

nele
BRUIDSTAART
Dag bruidjes in spe en bruidjes-reeds getrouwd,Ik heb een groot probleem.Met nog amper 61 dagen op de teller heb ik nog steeds geen bakker gevonden die een traditionele bruidstaart wil maken in etages.Ik kan het niet vragen in de zaal omdat het een p...
Voorbereiding Reacties: 3 30-7-2007 13:07:43

Maaike
zachte hartsnoepjes
Hallo iedereen,Heeft iemand een idee waar (in West- of Oost-Vlaanderen) ik het best van die zachte hartsnoepjes kan kopen? Het maakt niet uit welke het precies zijn (de meest gekende zijn van die rode, maar ik heb ze ook al eens gezien in meerdere kl...
Voorbereiding Reacties: 4 29-7-2007 19:22:22

Rebecca
Laatste details
HoiWij zijn bezig met de allerlaatste details van ons huwelijk binnen 14 dagen. Dit vind ik echt de allermoeilijkste dingen en ik heb het gevoel dat er zo nog heel veel kleine details zijn, maar als ik er dan aan wil beginnen, dan lukt het precies n...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2007 22:01:35

Sarah
Nog 50 dagen op de teller !!
Hey bruidjes in spe !Bij mij staan er nog 50 dagen op de teller !! Wie telt er ook nog af ?Spannend he !morgen men eerste pasbeurt, ben eens benieuwd.Aan alle bruidjes, nog veel aftelplezier !!Sarah15*09*07
Voorbereiding Reacties: 12 27-7-2007 10:12:19

Evy
DILEMMA
Hoi bruidjeshet is al een tijdje geleden dat ik hier was maar ik zou jullie mening nog eens willen. Wij zijn er nog steeds niet uit of we ook voor de wet zouden trouwen op dezelfde dag of niet. Grootste probleem is dat we bij ons alleen maar de zater...
Voorbereiding Reacties: 6 26-7-2007 13:58:20

Karen
Naamkaartjes tafel
Hallo,Heeft er iemand een origineel idee voor de naamkaartjes voor op de tafel?Wat hebben jullie gedaan of zijn jullie van plan?
Voorbereiding Reacties: 10 26-7-2007 11:13:58

Isabelle
bedankingskaartje
dag medebruidjes.Hopelijk kan iemand mij helpen. Met nog 15 dagen op de teller begin ik steeds meer zenuwachtiger te worden.Ik ben op zoek naar een kort tekstje of berichtje om op ons bedankingskaartjes te zetten. Weten jullie soms een tof tekstje of...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2007 8:50:17

Maria
verhuur ceremoniewagens
Hallo medebruidjes!!!Vraagje! Weet iemand waar ik terecht kan voor verhuur van ceremoniewagens, liefst geen oldtimers in regio limburg?Alvast bedankt!!Maria xxx
Voorbereiding Reacties: 1 26-7-2007 8:20:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...