Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evelien
Vrijgezellenavond
Hallo iedereen! Ik weet dat het zeker al aan bod is geweest, maar ik vind het niet terug! Ik moet voor mijn schoonzusje de vrijgezellenavond organiseren! Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, dus weet ik echt niet wat te doen! Ik had gedacht aan eers...
Voorbereiding Reacties: 2 2-7-2007 12:57:30

Ellen
DJ - eten en drinken
Hallo allemaal, wat doen jullie met jullie DJ gedurende het feest wat betreft eten en drinken? Geven jullie die regelmatig iets te drinken/drankforfait of eet die gewoon mee zoals de rest van de gasten of hebben jullie nog een andere oplossing? Bij o...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2007 8:19:53

chantal
tafelschikking HELP!!!!
Hallo iedereen,Ik vraag me af of ik de tafels in de zaal best in groepjes zet of in een U-vorm. De meeste mensen kennen mekkaar.Alle ideeen zijn welkom.groetjes chantal14-07-07
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2007 7:06:34

Peter
salons de romree
Hallo,Heeft iemand soms ervaring met salons de romree te Grimbergen? Ze hebben een interessant aanbod maar is het een fijn feest daar?
Voorbereiding Reacties: 3 1-7-2007 22:51:10

marijke
datum
halloik had graag geweten hoelang je op voorhand best je datum gaat vastleggen in de kerk? en moet dit dan nog ergens gebeuren?gemeente ofzo?best vrijdags of zaterdag? BEDANKT
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2007 16:34:09

Els
Conclusie kostenplaatje huwelijk
Hallo iedereen,Nu de grootste voorbereidingen gebeurd zijn, denk ik dat we een goed beeld hebben van wat onze trouwdag zal kosten. Nu ben ik wel eens benieuwd of we veel of net heel weinig spenderen... Graag jullie mening!Eerst en vooral: wij huwen ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-6-2007 13:54:45

chantal
decoratieideeen gezocht
Hallo iedereen,Ik ben nog volop op zoek naar budgetvriendelijke ideeen om de tafels in de feestzaal te versieren en de zaal zelf ook eigenlijk.Alle ideeen zijn welkom, wie helpt mij?Groetjes chantal14-07-0è
Voorbereiding Reacties: 3 27-6-2007 12:30:59

gwen
Marrywise
Heeft er iemand under jullie beroep gedaan op Marrywise?
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2007 21:19:59

ellen
schoonouders
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2007 13:49:12

Rebecca
Bruidsjongen
HoiMijn verloofde en ik zullen 3 bruidskinderen hebben.Een tweeling van 3 jaar (jongen en meisje) en mijn petekindje (jongen) van 7 jaar.De jongen van 7 is de oudere broer van de tweeling. De tweeling zal een beertje dragen. De jongen een mannetjes...
Voorbereiding Reacties: 2 26-6-2007 12:17:25

Freya
Body-tanning! Getest en afgekeurd!
Aan al diegene die tanning willen laten doen, niet doen!!Ik heb het vorige woensdag laten doen en zaterdagavond had ik mijn vrijgezellenavond. Ik had een volledig witte tenue aan en de kraag, mouwranden, heuprand van de broek, het had allemaal een br...
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2007 12:47:43

Tania
wie trouwt er ook op 3 mei 2008?
Hallo iedereen,Vooral uit nieuwsgierigheid: wie trouwt er ook op 3 mei 2008? Waar zitten jullie in de voorbereidingen? Bij ons ligt zaal, dj en vervoer vast, en deze zomer (binnen een paar weken dus :)) willen we foto/videograaf vastleggen, uitkijken...
Voorbereiding Reacties: 8 25-6-2007 12:14:58

Nathalie
WIe doet wat???????
halloWie doet wat eigenlijk bij de voorbereiding? Neem bv de aankleding in de kerk en eventueel op het feest... dat kun je natuurlijk niet zelf doen allemaal en ik denk dat bloemen echt de dag zelf moeten gehangen worden of kan dit ook de dag ervoor?...
Voorbereiding Reacties: 4 24-6-2007 11:19:28

Ann
Videoreportage
Hallo,Heeft er misschien iemand ervaring met een van de volgende personen voor een videoreportage?* Image Report uit Kuringen - Hasselt* Jef Schonkeren uit Peer* Anja Vandezande uit Sint-TruidenOf ken je iemand die in de buurt van Kinrooi - Maaseik -...
Voorbereiding Reacties: 3 22-6-2007 12:06:36

Angie
@ Tine en Karolien 14/07/07
Hey,Wij trouwen dus ook op 14/07/07 voor de gemeente in Beersel en de kerk in Huizingen. Dat ligt in Vlaams Brabant bij Brussel. Waar trouwen jullie? Hebben jullie ook nog zoveel details te regelen? Ik heb net mijn misboekje uitgetypt en vandaag gaan...
Voorbereiding Reacties: 9 22-6-2007 11:55:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...