Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Annelies
Tafels
Hallo iedereen,Wij trouwen op 16 juni en zijn nu bezig de tafels aan het verdelen. Normaal gezien zijn het ronde tafels van 8 personen maar ik kom altijd uit bij 10 personen voor 1 tafel. Zou ik 10 personen aan een ronde tafel voor 8 kunnen zetten ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-6-2007 9:52:04

Veerle
Bloemen afhalen?
Hey iedereen,ik heb een vraagje:Wij trouwen zonder ceremoniemeester. Wie zorgt de dag van de trouw dat de bloemen afgehaald worden bij de bloemist? Doet jullie aanstaande dat zelf? Of een broer/ zus/...?Groetjes,Veerle25.08.07http://dedolfijntjes.bru...
Voorbereiding Reacties: 9 3-6-2007 19:43:21

vanessa
speciaalzaak in knutselmaterialen oost/west-vlaanderen
Hallo medebruidjes!Het thema van ons huwelijk draait rond water en zee. Voor het avondfeest wil ik dit thema aanhouden en dus zou ik de tafels willen versieren met verschillende attributen uit de zee. Ik had het idee om allemaal gipsen figuurtjes te ...
Voorbereiding Reacties: 6 3-6-2007 16:13:38

Joke
Problemen met misboekjes
Hallo,Volgende week trouwen wij en ik ben gisteren om mijn misboekjes geweest en het resultaat is ronduit teleurstellend!We hebben 125€ gegeven voor 110 (vierkante) boekjes, waarvan er 25 niet presenteerbaar zijn. Het merendeel van de boekjes ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2007 12:33:59

Riet
Hebben juliie dat ook??? pre-huwelijks-nachtmerries!
Brrr, ik heb telkens terugkerende nachtmerries. 2 verschillende: de ene keer droom ik dat het onze trouwdag is en dat de helft niet geregeld is en dat ik sta te twijfelen of ik het feest wel of niet zal laten doorgaan, en de andere is dat ik op mijn...
Voorbereiding Reacties: 10 2-6-2007 8:57:51

Pat
trouwdag
Hallo bruidjes,Vandaag is mijn grote dag. Ik heb moeilijk geslapen zelfs met een inslaper. Het zullen de zenuwen zijn zeker. Ik bedank iedereen op deze site die mij het laatste jaar geholpen heeft met ideeën. Het heeft enorm geholpen om naar je ...
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2007 5:10:14

liesbeth
bedankjes
Kan iemand mij helpen bij het zoeken naar originele bedankjes die goed betaalbaar zijn ???Heb me al suf gezocht maar vind niets wat ik wil!!!
Voorbereiding Reacties: 5 31-5-2007 18:39:13

Riet
Hoeveel tijd tussen receptie en avondfeest???
Hoi,Na onze huwelijksmis gaan wij waarschijnlijk pas tegen ca 16.30h aan de feestzaal zijn. Ik zou daar echter graag nog enkele foto's laten nemen door de fotograaf; dus de receptie laten starten om 17h zal wellicht bijna onmogelijk zijn. Als de rece...
Voorbereiding Reacties: 11 30-5-2007 22:54:46

Tania
gastenlijst
Hey iedereen,Wij hebben al eens een gastenlijst opgesteld met de planning van wijtrouwen. Nu vind ik het heel vervelend dat er geen totaal aantal genodigden wordt weergegeven. Klopt dat of kijk ik er gewoon over? Het aantal uitnodigingen wordt wel be...
Voorbereiding Reacties: 0 30-5-2007 20:51:03

Lieselot
kerk, gemeente en kleed
Hallo iedereen,Wij trouwen eind maard 2008. Maar ik vroeg me af hoelang vooraf moet je kerk, gemeente en kleed 'bestellen'?Wat is eigenlijk die ondertrouw.Lieselot
Voorbereiding Reacties: 6 30-5-2007 17:14:00

Caroline
Uur dessertenbuffet
Hallo,Ik trouw op 1 september en we laten binnenkort de uitnodigingen drukken. We zijn bezig met de dagindeling en zitten we vast. Wij vragen een deel van onze vrienden en collega's pas op het dessertenbuffet en we weten niet om hoe laat we ze zouden...
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2007 10:00:05

Pat
Wie trouwt nu vrijdag 1 juni 2007
Wie van jullie trouwt nu vrijdag 1 juni 2007. Begin ongeloofelijk zenuwen te krijgen alles is af. Bloemen, bespreking met dj, zaal alles doorgegeven. Nu nog mijn huis schoonmaken maar ik zit met verschrikkelijke angst voor het weer vrijdag. Ze geven ...
Voorbereiding Reacties: 3 29-5-2007 15:57:12

Marjan
Aan de bruidjes van 2 juni 2007
Welk moeten jullie deze laatste week nog in orde brengen? Wij hebben precies alles al in orde gebracht. Maar alles loopt zo vlotjes dat het te mooi is om waar te zijn.Zijn er nog bruidjes die dit hebben?
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2007 9:58:56

Evi
leuk kort gedichtje voor aan kaarsjes te hangen
Hallo,Wij hebben als bedankje voor onze gasten kaarsjes om te geven. Rode doorschijnende glazen potjes met een theelichtje erin en dat zit dan in een doorschijnend zakje met een wit lintje en een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum op.Nu had ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-5-2007 23:57:49

Rebecca
Probleem met dagplanning
HoiIk zit een beetje in de knoop met de dagplanning van onze trouw.Alles loopt heel vlot tot aan de kerviering om 13.00u. Dan zit ik een beetje in de knoop.Na de kerk gaan we foto's trekken. We denken dat dit rond 14.30u zal zijn. We hebben maar t...
Voorbereiding Reacties: 7 28-5-2007 16:21:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...