Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eva
Ik weet niet waar te beginnen.
Hallo allemaal, mijn vriend (verloofde nu dus) heeft mij eindelijk ten huwelijk gevraagd. We willen ons huwelijk plannen voor 14/06/2008. Maar ik weet begot niet waar ik moet beginnen. Moet je eerst een zaal bespreken of eerst een datum in het stadhu...
Voorbereiding Reacties: 7 26-5-2007 22:13:04

Karolien
Aan Chantal die op 14/07/07 trouwt
Dag Chantal,Wij trouwen in Sint-Niklaas voor de wet om 11u15 en in Belsele voor de kerk om 15u.En jij?Groetjes,Karolien14/07/07
Voorbereiding Reacties: 1 25-5-2007 12:45:05

Karolien
stress?
Dag iedereen,Wij trouwen op 14 juli, niet zo lang meer dus! Ik kijk er heel erg naar uit en soms kan ik 's avonds niet in slaap geraken van de spanning. Stress heb ik niet. Ik ben verloofd sinds november 2006 en sindsdien volg ik de berichtjes hier. ...
Voorbereiding Reacties: 10 25-5-2007 8:55:06

Bianca
nieuw hier...
Hey iedereen!!!!Ik ben nieuw hier, en wij gaan trouwen op 08/08/2008.De jurk heb ik al gekocht, deze kon ik echt niet laten hangen voor die prijs!!!!Hij komt uit de UK, en hier niet te vinden. :)Vandaag gaan we naar de zaal kijken, en mss vastleggen....
Voorbereiding Reacties: 12 25-5-2007 8:14:15

Mieke
vervolg:zie het allemaal niet meer zitten
Dag lieve meisjes allemaal, eerst en vooral wil ik jullie allen een hele dikke knuffel geven voor jullie warme en zeer lieve berichtjes op mijn laatste berichtje hier op dit forum. Ik heb eigenlijk zeer goed nieuws na mijn dipje van gisteravond...jul...
Voorbereiding Reacties: 7 24-5-2007 22:24:25

Mieke
zie het allemaal niet meer zitten
Hallo iedereen,Mijn vrined en ik trouwen op 7/7/7 dus niet zo lang meer en we zijn ook bezig met de plannen voor onze bouw. Eerst en vooral gingen we onmiddelijk na onze trouw op reis maar daar heb ik nl een toegeving gedaan om, dit omwille van onze ...
Voorbereiding Reacties: 9 23-5-2007 19:32:06

Stéphanie
huwelijks check list
hey bruidjes in spe, zou iemand me een checklist van wat er nog te doen valt voor een huwelijk kunnen doosrturen in excel. stephydumont@hotmail.comalvast bedanktdikke kusjesstephanie
Voorbereiding Reacties: 7 22-5-2007 14:23:18

Jenny
wanneer stadhuis vastleggen?
Hallo iedereen,Wij hebben net een feestzaal gevonden die ons aanstaat en zouden trouwen in augustus-september 2008. Het probleem is dat we in tussentijd ook zullen gaan samenwonen en nog niet echt weten waar. Het zal wel in de buurt zijn van waar we ...
Voorbereiding Reacties: 6 22-5-2007 12:38:48

Annelies
14 juli
Hallo bruidjes Wie trouwt er nog allemaal op 14 juli?Hoever staan jullie met de planning?Wij moeten nog het misboekje afwerken & dan drukken, en ook de menu.Verder moeten we nog samenzitten met de fotograaf, ceremoniemeester, bloemist... En eens ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-5-2007 20:58:02

Cindy
waar koop je een bruidstaart?
15 juni aanstaande trouwen mijn vriend en ik, we willen het een beetje budgettair houden; daarom hebben we gewoon een zaal gehuurd en organiseren we alles zelf; toch had ik graag een bruidstaart gehad; maar hoeveel kost dat en waar bestel je dat?; b...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2007 15:16:53

Evi
kaarsjes als bedankje
Hallo,Zijn er nog onder jullie die kaarsjes als bedankje geven voor de gasten?groetjesevi
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2007 16:59:45

Els
tafelindeling
Hallo, zou iemand mij eens goed kunnen uitleggen hoe dat juist met zo'n tafelverdeling en onderwerpen. Ik weet misschien al enkele onderwerpen maar hoe moet je dit nu gaan toepassen. Hoe weten de mensen bij welk thema ze moeten gaan zitten of bij wel...
Voorbereiding Reacties: 1 14-5-2007 16:04:07

mioe
gastenboek
Dag bruidjes,Met nog 40 dagen op de teller ben ik de laatste details aan het regelen. Wij zijn nog op zoek naar een mooi gastenboek. Weet iemand waar ik dat kan vinden regio Gent-Eeklo?Alvast bedankt!GroetjesMioe22-06-2007
Voorbereiding Reacties: 2 13-5-2007 21:30:45

Katrijn
huwelijksplanning
Hoi, wij trouwen op 21 juli 2007 en zijn bezig aan de laatste regelingen. Om niets over het hoofd te zien, had ik graag een overzichtslijst gehad om alles aan te kruisen, eventueel ook met kolom om kosten in te vullen. Weet iemand waar we dit kunnen ...
Voorbereiding Reacties: 13 11-5-2007 19:18:26

E
zonnebank
Heyhey,ik lees hier dat er heel wat onder de zonnebank gaan voor hun trouw. Vorig jaar zat ik op terras in de zon toen iemand die ik ken van lang geleden in een mooi wit kleed voorbij kwam ... maar ... haar blote rug vertoonde sporen van bruinen in e...
Voorbereiding Reacties: 3 11-5-2007 14:21:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...