Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Cindy
Ceremoniemeester niet vrij !
Hallo, Onze ceremoniemeester is niet vrij, hij heeft een trouw in zijn eigen familiekring.Dus nu ben ik op zoek naar een andere, iemand goede ervaringen in het Antwerpse ? Is vrij dringend aan het worden. De meeste zijn al besproken voor juni 2006. W...
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2005 18:30:19

Cindy
Ceremoniemeester
Hallo,Morgen ga ik een afspraak maken bij onze ceremoniemeester ( Dhr. Loncin ), wat moet ik zeker vragen en afspreken op een eerste afspraak? Word er al een soort draaiboek gemaakt?Groetjes Cindy24/06/2006
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2005 22:43:01

Coremans
goedkoop trouwvervoer
Voor ons huwelijk op 13/05/06 ben ik nog op zoek naar vervoer.Ik had gedacht aan een treintje (cfr.in een pretpark), maar ik vind zo direct niets. Iemand enig idee (liefst provincie antwerpen).Mocht dit niets worden, dan is een busje nog altijd tof,...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2005 12:10:57

saskia
documenten aanvraag huwelijk
Hoi medetrouwertjes,1 oktober kunnen wij eindelijk naar het gemeentehuis om ons huwelijk aan te vragen. Dit kan bij ons namelijk maar zes maanden van tevoren. Kan iemand me vertellen welke documenten ik dan moet bijhebben? Moeten er ook documenten va...
Voorbereiding Reacties: 7 7-9-2005 11:54:50

kimberley
prijs
ik zou graag voor ik alles regel een ruwe schatting maken van de totaalprijs met alles inbegrepen voor ik dingen regel dat ik kan kijken hoeveel ik per maand moet sparen. ken er daar soms iemand mij bij helpen
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2005 19:22:00

kimberley
is dit waar
hello iedereen men heeft mij verteld dat je om voor de kerk te willen trouwen moet betalen is dit waar en wat is de kostprijs
Voorbereiding Reacties: 8 6-9-2005 17:49:15

kirsten
Naamkaartjes op tafel, de voornamen er op of Meneer janssens bvb?
We plaatsen naamkaartjes op de tafels, schrijf ik daar de voornamen op of bvb meneer Jansens?ki(nog 10 dagen)
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2005 16:23:05

kimberley
help
hello iedereen ik word 20 in november. mijn vriend heeft op 3september 05 mij ten huwelijk gevraagd. ik heb nog geen ervaringen met huwelijken en ik weet ni echt goed hoe ik er moet aan beginnen en welke gewoonten er zoal zijn omtrent de bruiloft. wi...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2005 10:40:35

Gaëlle
een hele boterham
hoi bruidjes/bruidegommen in spéWij trouwen binnenkort (de 16e september) en ik heb nog een paar vraagjes/probleempjes (het is eigenlijk een heel pak):- we hadden ervoor gekozen om geen ceremoniemeester in te huren. Nu is het wel zo dat ik hierv...
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2005 11:19:18

Cindy
Vervoer staat vast !
Hallo, Eindelijk, vandaag zijn we onze Amerikaanse Schoolbus gaan reserveren, we zijn bij Antique Auto geweest in Kapellen. Toffe ontvangst en prima service. We hebben inneens ook een mooi groot bloemstuk gekozen om vooraan de grill te hangen. Ben be...
Voorbereiding Reacties: 3 24-8-2005 21:32:58

Cindy
Muziek in de kerk
Hey, ik ben begonnen aan ons misboekje, en dat is moeilijker dan ik dacht. Welke muziek voorzien jullie in de kerk? En hoeveel liedjes hebben jullie zoal? Wij nemen wel geen zanger of groepje, gewoon de Cd.Alle tips zijn welkom. Evenals mooie teksten...
Voorbereiding Reacties: 11 24-8-2005 21:28:44

An
BRUIDSKINDJES
Hallo allemaal,Een kleine tip: Wij proberen onze bruidskindjes echt te betrekken bij ons huwelijk en we krijgen daar echt een geweldige reactie op. Zowel van de kindjes als van de ouders. Wij hebben er zeker al wel voor gekozen om kindjes te nemen di...
Voorbereiding Reacties: 1 22-8-2005 8:45:00

Tilly
trouwauto
hallo iedereen, wij zijn nog op zoek naar een trouwauto voor onze trouw op 09/06/06 heeft er misschien iemand een ideetje waar we een vw kever of porsche kunnen vinden in de buurt van limburg(andere autos mogen ook) alvast bedankt:)
Voorbereiding Reacties: 0 14-8-2005 21:57:29

Gert
aan Elke die trouwt op 11 november
hallo Elke,Ik las een aantal berichtjes hieronder dat jullie trouwen op 11 november 2005. Wel, wij trouwen een dagje later !Hoe staat het met jullie voorbereidingen ? Ik krijg de laatste dagen een beetje een paniekerig gevoel omdat wij precies nog zo...
Voorbereiding Reacties: 6 12-8-2005 13:50:49

Lindsay
Nog 28 dagen te gaan!
Hallo, Op 9/9/2005 is het dan eindelijk zover... onze grote dag!Ik vroeg me af of er nog zijn die dan trouwen? Zijn jullie al met alles in orde? Al zenuwachtig? Welke keuzes maakten jullie?Groetjes, Lindsay
Voorbereiding Reacties: 8 12-8-2005 13:20:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...