Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding


Mieke
Aan Els ivm liefde is.. kalender
Hoi Els,Onlangs reageerde je op mijn berichtje ivm de kalender 'liefde is'. Je vertelde me dat je deze thuis had liggen. Ik heb er nog steeds geen gevonden. Zou het mogelijk zijn om jouw kalender te kopen voor een leuk prijsje?Alvast bedankt!Mieke
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2005 22:30:05

Isabelle
AAN JOYCE EN CHRISTOPHE
Zijn jullie niet toevallig van de regio West-Vlaanderen, Varsenare?
Voorbereiding Reacties: 3 26-4-2005 14:59:42

Ingrid
Nieten van misboekjes
Hallo iedereen, Wij zijn de misboekjes voor onze trouw aan het afdrukken, maar moeten ze daarna nog nieten. Heeft er iemand soms een grote nietjesmachine waarmee je dat kan doen? En zouden we dat dan eens mogen lenen? Liefst in de buurt van Vlaams-Br...
Voorbereiding Reacties: 9 24-4-2005 15:35:05

katrien
volgorde wagens
heykan er mij iemand soms helpen hoe de verloop van de wagens gaat? Er rijden 5 wagens. dus naar kerk en gemeente en verloop smorgensalvast bedankt trien (51 dagen)
Voorbereiding Reacties: 1 21-4-2005 10:56:49

Ingrid
bedankingen
Hallo,Wij hebben dit weekend onze bedankingen gekocht: rechtopstaande doosjes met suikerboontjes in. Nu hangen daar natuurlijk 2 lintjes aan om een strikje mee te maken, maar dat wil niet zo goed lukken als hun voorbeelddoosje, natuurlijk. Daarom was...
Voorbereiding Reacties: 9 18-4-2005 11:06:43

SABRINA
menukaarten
Hallo iedereen,op 12 augustus zullen wij de grote stap zetten... Ik ben nu wat bezig met de vormgeving van de misboekjes en menukaarten. Heeft er iemand van jullie een leuk idee voor menukaarten? Misschien iets met betrekking tot de zee, want dat ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-4-2005 14:02:37

Nancy
Help ik krijg ons misboekje niet hoe ik het wil !!!
Hallokes,Ik ben al een beetje bezig met de voorbereidingen van ons misboekje maar ik krijg de layout niet hoe ik het wil.Ik had graag een boekje willen maken, A4 formaat liggend in boekvorm met nietjes of koordje in het midden. Het wil mij maar niet...
Voorbereiding Reacties: 8 13-4-2005 21:14:19

Mieke
Liefde is ... kalender
Hoi allemaal,Ik ben druk op zoek naar een 'liefde is...' kalender. Ik zou graag de prenten gebruiken voor ons misboekje en op het avondfeest. Heeft er iemand ene liggen die ik eventueel kan overkopen (of enkel lossen blaadjes is ook goed) of weten ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-4-2005 17:38:40

cindy
bedankingen
Hoi iedereen.Ik zit wat ik de knoop.ik zou heel graag speciale bedankjes maken en niet zo een foto op een kaart en een tekst. zoiets dat de mensen kunnen bewaren. maar ik weet niet wat. en oja zouden jullie het op het feest geven of een paar dagen na...
Voorbereiding Reacties: 7 7-4-2005 14:13:06

cindy
oooo wat moet ik doen!!!!
Ooooooo lieve god wat moet ik doen. wel ik ben een meid van 24 en ben 5 jaar geleden mijn mama verloren. maar ik had nog steeds men stiefvader die altijd voor mij heeft gezorgd. nu sinds een jaar is men echte vader na 20 jaar weer in men leven. ik vo...
Voorbereiding Reacties: 4 5-4-2005 15:03:03

Gaëlle
organisatie van dé dag
dag toekomstige bruidjes en bruidegommen!omdat de meeste grote dingen geregeld zijn, zoeken we nu een beetje uit hoe we de dag zelf gaan organiseren. daar komt heel wat bij kijken, zoals decoratie van de feestzaal, personalisering van de burgerlijke ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-4-2005 12:40:31

Ingrid
Dagplanning Huwelijk
Nog 1 maand, 2 weken en 3 dagen te gaan voor ons huwelijk en nu begin ik mezelf toch af te vragen of we alles hebben en of de planning van de 'grote' dag zelf in order is en of ik niets vergeten ben. Wie kan me zeggen of ik goed zit of ik iets over h...
Voorbereiding Reacties: 9 4-4-2005 10:52:28

ingrid
nieuw hier
Ik zal even neerzetten dat ik me net hier aangemeldt he en het nog eenbeetje ingewikkeld vindt maar oke ook wij zijn met de voorbereidingen bezig aleen zitten we zo van zullen we na de ceremonie meteen naar de feestlocatie gaan en daa...
Voorbereiding Reacties: 1 24-3-2005 15:06:43

Tiziana
Originele ideeën
Hallo,Heeft er iemand een leuke idee om op de dag van je trouw te doen. Ik heb altijd gedroomd van een traditionele bruiloft maar toch wil ik iets extra doen waarvan de genodigden kunnen zeggen " Oh dat was sjiek gemaakt". Wij hebben al iet...
Voorbereiding Reacties: 2 24-3-2005 8:21:49

Beesje
Oeoeoeoe
Wij moeten ons trouwfeest met alles erop en eraan zelf bekostigen en daardoor ga je al twijfelen. Wij huren nog en willen binnen twee jaar ook een huis kopen. Is het dan verstandig om een half miljoen aan je trouwfeest te hangen? Daarom ben ook ik op...
Voorbereiding Reacties: 11 22-3-2005 19:56:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...