Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

De Vleeschouwer
huwelijkskaars regio Gent
Hallo, we zijn op zoek naar een winkeltje voor onze huwelijkskaars te kiezen. Liefst in de buurt van Gent. We zouden graag onze kaars kiezen in een winkeltje en niet op het net omdat we ze graag toch eens in het echt zouden willen zien.Alvast bedankt...
Voorbereiding Reacties: 2 28-1-2005 8:49:06

karen
lettertype misboekje
Hallo! Eindelijk ben ik aan het knoeien geslagen om een mooi misboekje te maken... Mijn vriend en ik trouwen op 7 mei dit jaar! Weten jullie hoe je aan een mooi lettertype komt voor de tekst in het misboekje... de standaardtypes van windows zijn niet...
Voorbereiding Reacties: 5 18-1-2005 20:02:05

Vanessa
Vragenlijst bij pastoor?
Hallo iedereen.Woensdag a.s. moeten wij voor de eerste maal op bezoek bij de pastoor die onze huwelijksceremonie zal voorgaan. Ik hoorde van anderen (die reeds getrouwd zijn) dat je dan gewoonlijk een (mondelinge?) vragenlijst krijgt. Heeft iemand ...
Voorbereiding Reacties: 7 17-1-2005 14:28:49

Tinneke
beurs te Gent
Beste trouwertjes,wij huwen ook ik dit jaar en volgend weekend is het beurs in Gent.Loont zo een beurs de moeite of is dat eigenlijk de moeite niet?
Voorbereiding Reacties: 8 16-1-2005 18:44:49

tony
uw trouwfeest
www.imitators.be, www.gjpantheralimoservice.be0475 86 52 21Wij maken voor uw dag, een mooie prijs. Alles kan.
Voorbereiding Reacties: 2 12-1-2005 16:54:20

Gaëlle
huwelijksbeurs Ninove zondag 16.01
hoi weet iemand of de huwelijksbeurs in Ninove op zondag 16.01 (in feestzaal de vos) de moeite is? ik heb enkel een affiche gekregen waarop staat 'gratis inkom' maar ik weet eigenlijk niet wat er allemaal gaat gebeuren.
Voorbereiding Reacties: 2 12-1-2005 12:53:06

Cindy
Dagindeling
Weer een moeilijke vraag, hoe verloopt zo'n dag? Eerst gemeentehuis , dan naar de kerk, en dan ,................,Ga je dan iets eten en foto's nemen, en dan naar het avondfeest?? We weten echt niet wat we met de tijd tussen de kerk en het avondfeest ...
Voorbereiding Reacties: 7 12-1-2005 12:38:59

Cindy
misboekje
Hallo, hoe begin je aan je misboekje ?? Ik heb er echt geen idee van. Ik zou het zo speciaal mogelijk willen maken, iemand een ideetje misschien, alles is welkom. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 6 1-12-2004 8:34:17

sofie
wedding planner
Heeft er iemand ervaring met een wedding planner of een "huwelijksorganisator"? En waar kan ik die vinden? (niet gevonden in gouden gids) Bedankt! Sofie
Voorbereiding Reacties: 3 17-11-2004 10:40:33

Ilse
aan Linde (Hamme)
Hallo Linde,Wij trouwen ook in Hamme. Is het mogelijk om het gemeentehuis vroeger vast te leggen of kan het in Hamme echt maar zes maanden op voorhand?Bedankt en groetjes,Ilse
Voorbereiding Reacties: 2 21-10-2004 19:22:45

Cindy
kerkelijkhuwelijk
Hoe kom ik te weten wat ons kerkelijkhuwelijk kost?Ga ik gewoon naar de kerk en informeer ik bij de pastoor? En moet je trouwen in de kerk het dicht bij je woonst ( wij wonen al samen ), alle info is welkom !
Voorbereiding Reacties: 14 12-9-2004 14:37:03

SABRINA
teksten, misboekjes, bedankingen...
Hebben jullie mooie teksten voor aankondiging of bedankingen, voorbeelden van misboekjes of mooie teksten voor de huwelijksviering? Dan mag je ze zeker doormailen naar brientje@pi.beBedankt !!D-DAY 12/08/2005
Voorbereiding Reacties: 5 9-9-2004 20:00:40

Cindy
gemeentehuis - kerk
We zijn al zo'n beetje aan het plannen wanneer we wat gaan doen.Maar ik geraak er niet uit.Ga je nu eerst naar het gemeentehuis en dan naar de kerk of andersom. En hoe laat vertrekken jullie, ik zou graag nog foto's laten nemen ofwel tussen kerk en g...
Voorbereiding Reacties: 8 7-9-2004 18:39:21

Ellen
gastenboek dringend!
Hallo, kan iemand mij helpen met de tekst die in een gastenboek wordt geschreven door ons (op de eerste bladzijde om het volk uit te nodigen om iets te schrijven?)Wij trouwen zaterdag dus dit is redelijk dringend! Alvast bedanktEllen
Voorbereiding Reacties: 3 26-8-2004 9:40:22

Kathy
gastenboek
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een gastenboek. We hadden er ééntje gezien op een beurs, maar vinden dit nu nergens meer terug. Even een beschrijving:het is van dat merk, waar je ook veel postkaarten, beertjes, ed kunt vinden, het zijn...
Voorbereiding Reacties: 6 9-8-2004 13:15:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...