Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Martine
pasbeurt LinxFashion in Hasselt
Heeft iemand al een pasbeurt achter de rug bij LinxFashion in Hasselt? Ze hebben de volledige collectie van Linea Raffaelli!
Voorbereiding Reacties: 2 5-12-2003 13:27:20

Cousaert
gospel hellllppppppp
ik vind enkel gospel via de gospelphone en deze vragen min.1500 euro voor 2 mensen die komen zingen in de viering? Dat is toch absurd. Ik ben op zoek naar een vriendelijke ziel die mij aan een black gospel-koor(of enkele mensen) kan geraken.Betaalbaa...
Voorbereiding Reacties: 6 4-12-2003 15:19:00

Letitia
PRIJS CEREMONIE MEESTER
Weet er iemand hoeveel het zou kosten om een ceremoniemeester in te huren? Is dat wel de moeite waard? Ik zou evengoed aan iemand van de uitgenodigden of de familie die taak kunnen geven, niet?
Voorbereiding Reacties: 11 25-11-2003 17:30:37

Lenny
Liedjes tijdens het Kerkelijk huwelijk
Hallo,Wij trouwen op 8 mei en de meeste voorbereidingen ( gemeentehuis, kerk, trouwjurk, DJ, vervoer, enz. ) zijn geregeld.Nu zijn we een beetje bezig aan het samenstellen van teksten en liedjes voor tijdens het kerkelijk huwelijk. Weet iemand hoevee...
Voorbereiding Reacties: 2 24-11-2003 16:21:16

saskia
enkel nog een video,
bij ons is alles geregeld:zaal,rent-a-priest,uitnodiging,traiteur(dewinne)en muziek(partysound)en taxi(patrice).nu enkel nog video.Wie,o,wie moet ik nemen?Heeft er iemand een goed adres?
Voorbereiding Reacties: 6 23-11-2003 10:51:14

katrien
Aan Elke en anderen die trouwen op 12 juni 2004
Ik trouw op 12/06/2004. Wat hebben jullie allemaal al gedaan? De zaal ligt vast ('s Graevenhof in Schilde), kerk, pastoor, fotograaf, bus, DJ, ceremoniemeester. Nu ben ik op zoek naar ideetjes voor kleed (laat het maken). Binnenkort moeten we naar DJ...
Voorbereiding Reacties: 8 21-11-2003 11:02:05

Letitia
huwelijk frans/ nederlands... en de dj??
Mijn schoonfamilie en vrienden langs de kant van mijn vriend zijn nederlandstalig en langs mijne kant franstalig. Mijne DJ is franstalig en anders zou dat geen probleem zijn maar hij "spreekt" nogal veel. Hij raad spelletjes aan, en felicit...
Voorbereiding Reacties: 3 20-11-2003 16:44:48

Marjolein
Bruidshuis Ellen
Hallo,in Loving You zag ik een advertentie van Bruidshuis Ellen in Oostburg (net over de grens met Nederland). Is iemand daar al geweest of heeft iemand er al iets over gehoord?Groetjes,Marjolein
Voorbereiding Reacties: 5 19-11-2003 11:34:47

kristien
traiteur
Hoi,Wij hebben een toffe lokatie gevonden waar we de traiteur vrij kunnen kiezen. Nu hebben we al gemerkt dat niet zo zeer het eten veel kost, maar vooral de drank. Weet er iemand misschien een traiteur die toelaat dat je de drank bij een brouwer haa...
Voorbereiding Reacties: 4 18-11-2003 10:56:07

Ilona
't Driessent
Kent iemand deze feestzaal en heeft deze goede of slechte kritieken?
Voorbereiding Reacties: 3 6-11-2003 10:13:03

Kathleen
Getuigen
Hallo iedereen,is er een bepaalde regeling bij de keuze van wie getuige is.Moet dit een man en een vrouw zijn of mogen we beiden een man vragen om getuige te zijn?En stel dat ik mijn vriendin zou vragen, zij is van Zweedse afkomst en heeft ook deze I...
Voorbereiding Reacties: 4 29-10-2003 17:29:34

Catherine
Intredelied
Hallo, Heeft er iemand een goed idee wta kan dienen als intredelied? Waar m.a.w. de suite kan binnen komen in de Kerk? Wij hebben tot nu toe nog niets gevonden!Groetjes, CatherineN.B. Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 28-10-2003 14:21:03

Liesbet
muziek binnenbrengen bruidstaart
Heeft er iemand soms een paar voorstellen voor muziek voor het binnenbrengen van de bruidstaart. Mag iets speciaal zijn.
Voorbereiding Reacties: 3 22-10-2003 22:29:53

kristien
circustent
Hoi,Wij denken er over om ons feest te organiseren in een circustent. Weet er iemand waar je dit voor een interessante prijs kan huren. Ik heb op internet maar één adres gevonden en zij vragen er 120.000 BEF voor. Dit vinden wij iets te duu...
Voorbereiding Reacties: 4 22-10-2003 16:27:16

lagers
bandje, orkest, zanger(es) gezocht
Wij trouwen 10 juli en zijn op zoek naar een orkestje of bandje (in de buurt van Antwerpen)dat kan zorgen voor achtergrondmuziek tijdens het diner en dansmuziek daarna.
Voorbereiding Reacties: 4 21-10-2003 22:05:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...