Terug naar overzicht
Ik heb mijn jurk gevonden in bruidswinkel Le Chapeau in Antwerpen. Daar hebben ze alle bekende merken, maar ze hebben daar ook exclusieve jurken van ontwerpers die zij volgen. Mijn jurk is zo'n exclusieve jurk, dus ik kan ze niet laten zien op een site-adres, maar als je wil stuur ik een foto door.Ik heb veel hulp gehad van een verkoopster, en de eerste jurk die ik paste was perfect. Dat is het ook geworden.Het is een eenvoudige jurk, met boothals, maar heeft een erg mooie stof. Verder vind ik het fijn dat het niet van een merk is (dan is het echt 'mijn' jurk) en toch helemaal niet duurder was dan een merkjurk.
hey nip,ik ben ook in le chapeau geweest deze vrijdag en heb er ook een hele mooie jurk aangehad, maar ik vond hem ergens nog niet sober genoeg. ik zou graag je foto zien. je mag het doorsturen naar miet.leijssen@gmail.comdank je!
Hey Mietweet niet van waar je precies bent maar bij DianaDavid in Meise maken ze naar 't schijnt zelf jurken die heel sober zijn, je kan ze naar persoonlijke smaak aanpassen. Denk dat ze een website hebben, je moet het maar eens googelen...GroetjesEllen21-06-08