Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk

2-1-2008 14:27:13
Hallo

Ik trouw in september en heb een open jurk dwz blote hals en schouders.
Het kan dan mssn al wat kouder zijn maar heb er helemaal niet aan gedacht bij men jurk een sjaal ofzo te bestellen.
Aanstaande bruidjes voor september hebben jullie iets om de schouders te bedekken als het wat frisser wordt?
Is dit duur? Moet je dat lang op voorhand bestellen?
groetjes!

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 928

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik2-1-2008 14:33:13

Dag Vicky,

Ik trouw in februari dus ga mij ook moeten voorzien van iets extra. Vaak gebruikt men een sjaal of jasje. (zeker voor buiten) Eens je binnen bent heb je dit niet nodig en vind ik het ook mooier om je kleed volledig te zien. Ik zou gewoon misschien terug naar de winkel gaan waar je je kleed gekocht hebt en hen vragen om een accessoire. Succes nog !

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik2-1-2008 16:23:06

Dag Vicky,

Ik trouw op 6 september en heb toch een bolero voorzien moest het slecht weer zijn. Hij wordt gemaakt uit dezelfde stof als mijn jurk dus het zal een mooi geheel zijn. Die van mij komt op 400 euro.

Marjan

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-1-2008 16:31:13

Hallo,
Ik had een stola, vooral omdat ik vond dat dat mijn kleed, een bustier, af maakte. Voor de kou heb ik hem niet nodig gehad want het was stralend weer! Hopelijk bij jullie ook

Sieglinde
20-9-2008
 Meld misbruik2-1-2008 16:52:34

wij huwen op 20 september.
bij mijn jurk van ian stuart was er standaard een stola bij, ook al hing die niet in de winkel, en had de verkoopster dat niet gezegd. misschien toch eerst eens nagaan dus?

succes

marleen
30-8-2008
 Meld misbruik2-1-2008 19:11:54

Hallo

Wij trouwen 30 augustus.

Ik heb ook een stola die perfect bij mijn kleed past. Ik moet er 45 euro extra voor betalen.

groetjes

marleen

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik3-1-2008 7:18:09

hoi
ik trouw dus 12 september en heb daar nog niet op gedacht eigenlijk.

ik hoop beetje voor het mooie weer.
mijn vriendin is ook getrouwd in 2007 op 28 sept en toen was het een zeer koude dag: zij heeft dus gewoon in haar kleedje foto's gaan trekken. ze zei dat ze daar eigenlijk niet veel van gevoeld heeft. (door opwinding zeker)

dus ik hoop voor hetzelfde lol

grts cindy 12.09.08

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-1-2008 8:57:51

Hey,

ik ben getrouwd op 1 september 2006 en had bij mijn jurk een bijhorende doorzichtige stola. Ik had echt veel schrik om koud te hebben, maar eigenlijk heb ik hem enkel in het stadhuis aan gehad. Hij kostte wel 100 euro, eigenlijk zonde.

Groetjes,
Lieve

christine
10-9-2008
 Meld misbruik3-1-2008 10:11:40

Hey Vicky, misschien kan je gewoon eens naar Veritas gaan in het voorjaar, daar hebben ze toch ook veel sjaaltjes en dat is misschien bijlange zo duur niet!! Maar hopelijk heb je het niet nodig, hé... Succes

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik3-1-2008 11:22:26

ik trouw op 13 september en heb zelf ook met deze vraag geworsteld...uiteindelijk heb ik beslist om niets extra te bestellen omdat: 1) iedereen zei da je die dag toch geen kou voelt 2) een stola of jasje mijn kleed (ian stuart) een heel stuk minder mooi maakte - ik heb ook een open kleed en als je het "open" aspect wegneemt door jas of stoal was da niet meer mooi 3) indien het toch koud gaat worden, kan er op zeer korte termijn in de winkel "iets" gemaakt worden in de stof van mijn kleed...groetjes!

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik3-1-2008 11:41:12

Ik trouw op 19september. Heb er even over getwijfeld mr uiteindelijk toch niet gedaan. Ik heb een kleedje van Ian Stuart en de bijpassende stola was nogal prijzig. En aangezien mijn kleed ook niet goedkoop is, vond ik het welletjes zo. Het kwam ook niet zo mooi uit en kdenk dat het op de dag meer op mn zenuwen zou werken of iets anders. Door de adrenaline zal ik de eventuele kou toch niet voelen...hoop ik.
Grtjs

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik6-1-2008 15:37:00

hey!

ik trouw in december en heb een gewone jurk: blote armen, decoletté,... ik heb gewoon een stola erbij gekocht, wel 120 euro, maar ja, 't is december he...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info