Terug naar overzicht
Ik heb begin november de Simba besteld. 't Was liefde op het eerste gezicht! Nu nog tot eind april wachten om de eerste keer mijn eigen echte jurk te passen, zooooooooooooo lang nog
Bij mij nog tot begin juli :-(alst aan mij lag ging ik elke maand ene keer passen!
ik heb eind november de sun (collectie 2007 blijkbaar) besteld mag begin februari teruggaan om maten op te nemen want ben sinds de aankoop al 8 kg afgevallen dus mag een maatje kleiner zijn , joepie
Ik heb in december gekozen voor de Cara.Mag in augustus pas voor mijn eerste pasbeurt :-( Da's nog lang!GroetjesInes3/10/2008
Hoi,ook ik heb een kleedje van marylise (Stella). Kijk heel hard uit naar mijn 2de pasbeurt die PAS in juni is.groetjesMarijke
Hoi,Ik heb in september 2007 ook voor de cara gekozen en mag nu in februari mijn eigen kleedje gaan passen.Dat het maar snel is en ook dat het maar snel augustus is nu.Veel succes nog allemaalGroetjes Evi
ik heb 2 weken geleden de tulip gekocht, lijkt een beetje op de cara. prachtige collectie toch??? was er direct verliefd op!!veel plan-plezier!
De mijne is de Simba geworden.Ons huwelijk gaat door op 30/08/2008.GroetjesVero