Terug naar overzicht
Drukkerij offset Frankie in de Tiensestraat in Leuven. Een klein winkeltje, t' is er een beetje rommelig, maar de meneer is heel erg vriendelijk en doet niets liever dan eigen gemaakte uitnodigingen drukken of printen. Ik heb er zelf al trouwuitnodigingen en geboortekaartjes laten maken die ik gemaakt had voor vrienden, telkens heel tevreden over.
waarom vlaams brabant.Als je alles toch al hebt geprepareerd en er netjes een pdf van gemaakt waarom dan niet via het internet.www.printcarrier.com ... goedkoop en snel aan huis geleverd, is er iets niet OK met het ontwerp dan mailen ze je toch.cheers, dj LeBart
Hallo,Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt en zijn ermee naar een drukker in Ransberg gegaan (Hoebreckx). Het enige met deze drukker is dat ik de indruk heb dat hij het heel druk heeft en daarom er wel wat achter moet zitten, maar bij ons is het dan ook heel dringend. Hij is zeer vriendelijk en denkt mee.Veel succes!Grtjes,Kelly
Beste Miet,Bij Dataprint in Dilbeek, kan je steeds terecht!! Je brengt gewoon je uitnodiging onder pdf vorm mee en zij printen dit zo uit, ook voor de enveloppes enz.. Kan je hier terecht!! Mijn uitnodigingen worden hier ook gemaakt wij trouwen op 7 juni!! Dus veel succes en ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!!Groetjes Sarah
Hoi Miet,Wij hebben ook zelf onze uitnodigingen ontworpen en zijn met onze USB naar Nelma geweest in Linden op de Diestsesteenweg. Zeer vriendelijk, en zeker niet te duur. Aanrader!!PS: ik vond hun referentie via dit forum.Sabine