TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
7-6-2008
|
9-1-2008 18:33:44
hallo,
ik heb ook een sleep van ongeveer 1.5 meter en was ook aan het twijfelen. ben vorige maand mijn kleed opnieuw gaan passen, en de verkoopster heeft toen de sleep dat stuk wat ik eraf wilde eens omgeplooid zodat ik kon zien hoe het dan was. en ik vond de eigenheid van het kleed weg. dus heb ik het maar gelaten zoals het is en heb veel rondgewandeld en gedraaid en hinderde niet.
groetjes heidi
|
|
Decraene
|
9-1-2008 19:45:46
Beste, ik heb hetzelfde gedaan als Heidi. Het kleed was veel minder mooi zonder de sleep. En wat het dansfeest betreft, dit viel wel mee. Maar een trouwkleed is sowieso niet zo makkelijk om mee te dansen. Daar moet je van uit gaan. Groetjes!
|
|
Sandra
25-7-2008
|
9-1-2008 21:09:05
ik zou de sleep er niet afdoen, dat is vaak net het mooie aan de jurk en hetgeen dat eigen is aan een trouwjurk
|
|
marjan
24-5-2008
|
11-1-2008 10:54:09
hallo ik heb woensdag mijn trouwkleed gekocht en dat heeft ook zo een lange sleep. ben er ook nog over aan het twijfelen om hem toch korter te maken. want kan me indenken dat dat overdag ook meer in het gras en zand enzovoort gaat hangen waardoor hij supervuil wordt...
Groetjes Marjan
|
|
Nathalie
14-9-2007
|
11-1-2008 19:46:31
Dames,ik kan jullie 1 raad geven. Als jullie van een sleep wegdromen - laat die eraan! Ik had ook een lange en heb hier helemaal geen last van gehad. Het was trouwens de eyecatcher van m'n jurk! Dat gaat vanzelf mee. 's avonds, na de openingsdans steek je'm omhoog om te dansen. Natuurlijk dat hij overdag vuiler wordt dan andere jurken. Wij hadden onze fotoshoot na de plechtigheden en ik heb me hier dan ook niks van aangetrokken. je kan'm tussendoor, als je van de ene fotoplaats naar de andere gaat, ook gewoon op je arm leggen hé. En voor die vuiligheid -> daar bestaat een droogkuis voor achteraf. Gewoon doen! Iedereen was vol lof over mijn kleed én ik was supercontent dat ik had wat ik wou. Veel succes nog, Nathalie 14/09/2007
|
|
Nathalie
14-9-2007
|
11-1-2008 19:46:44
Dames,ik kan jullie 1 raad geven. Als jullie van een sleep wegdromen - laat die eraan! Ik had ook een lange en heb hier helemaal geen last van gehad. Het was trouwens de eyecatcher van m'n jurk! Dat gaat vanzelf mee. 's avonds, na de openingsdans steek je'm omhoog om te dansen. Natuurlijk dat hij overdag vuiler wordt dan andere jurken. Wij hadden onze fotoshoot na de plechtigheden en ik heb me hier dan ook niks van aangetrokken. je kan'm tussendoor, als je van de ene fotoplaats naar de andere gaat, ook gewoon op je arm leggen hé. En voor die vuiligheid -> daar bestaat een droogkuis voor achteraf. Gewoon doen! Iedereen was vol lof over mijn kleed én ik was supercontent dat ik had wat ik wou. Veel succes nog, Nathalie 14/09/2007
|
|
Lien
21-7-2007
|
12-1-2008 21:25:40
Ok,
Dan ga ik even iets anders dan de rest antwoorden :-) Ik heb de mijne eraf geknipt. Ik vond de jurk fantastisch, maar de sleep toch echt te lang... (Ik wilde aanvankelijk geen sleep, ik wilde vrolijk rond kunnen huppelen zonder heel de tijd die sleep goed te leggen.) De sleep aan mijn kleed was ook echt enkel mooi (vond ik) als hij mooi open lag. En ik ging echt niet stilstaan die dag!
Ik heb heel hard op mijn strepen moeten staan in de winkel (de naaister vond het verschrikkelijk zonde), maar hij is er toch afgegaan. En toen paste mijn kleed helemaal perfect bij mij :-) Ik heb er ook waanzinnig veel complimenten over gekregen, nog lang na de trouw.
Je moet gewoon doen wat bij jou past. Vind je de sleep te lang, dan gaat ie eraf. Vind je het toch mooi, dan dan laat je hem eraan.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|