Terug naar overzicht
Hey Tina,Wij zijn ook aan het zoeken naar zo'n liedje maar we weten ook niets leuks :-(als ik iets vind hou ik u op de hoogte ;-)grz sylvie
Buena vista social club hebben een remake gemaakt van she will be loved! Heel mooi en een rumba!
Hey,wij hebben een rumba gedanst op een prachtig nummer: GORECKI van Lamb. De eerste helft van het nummer hebben we foto's geprojecteerd en ongeveer in het midden, waar het ritme goed begint, zijn we beginnen dansen. Geen klassieke rumba, maar wel schitterend!Groetjes,Lieve
Tengo que decirte algo Gloria Estefan Donde Esta Tu Amor Son By 4 Falling into you Celine Dion Now I know what made otis blue Paul Young Sally Vaya Con Dios Si quieres Juan Gabriel Happy ever after Julia Fordham Tegenpolen Marco Borsato World of hurt Ilse DeLange Blessed Elton John El farol Santana Fields of gold Sting How deep is your love Johnny Mathis Moscas en la casa Shakira One shining moment Marc Anthony Half the world Belinda Carlisle Hou me vast Kadanz My all Mariah Carey One way wind Cats Sign your name Terence Trent d'Arby Somethin' stupid Robbie Williams Tequila sunrise Eagles Wonderful life Black Wicked game Chris Isaak voila ... allemaal rumba'scheers, dj LeBart
Bedankt voor de tips, we gaan ze allemaal beluisteren!
Wij willen ook een rumba doen, en zou 'Groovy kind of love' van Phil Collins daarvoor passen? Groetjes!!!