Terug naar overzicht
Misschien bij adolfo dominguez even kijken in antwerpen stad? groetjes
Hallo,er is mooie kleding voor de mana's te vinden bij Di Loco in Lichtaart.Misschien niet dicht bij, maar wel de moeite. Ze beginnen vanaf maatje 42.De moeder van een vriendin had haar kleding daar ook vandaan voor haar trouw, en het was echt prachtig!!GroetjesKatleendave-katleen.bruiloftsite.nl
Mijn moeder neemt iets van linea raffaelli. Ze passen dit aan aan jouw maatje. kijk eens op www.linearaffaelli.com Groetjeskatrien2/8/08
Hey Karolien,Mijn mama heeft maatje 48-50, dus ook ni zo evident om iets te vinden. Wij gaan volgende week eens kijken. Ofwel gaat ze ook iets van linea raffaeli op haar maat laten maken, maar Marina Rinaldi, kan je kopen in Huidevetterstraat, zijn ook wel mooie dingen voor feestkledij.succes ermee.Groetjes
bij linx in hasselt of leuven hebben ze heel stijlvolle kledij voor de mama's mijn mama heeft het hare ook van daar. veel keuze en maken het op maat.succes ermee!!nog 29 dagen te gaan voor ons...gr dien
astoria bestaat nog wel. Ik ga er morgen zelf kijken (trouw van mijn zoon ) Weet niet hoe de straat heet. (Kaasrui ?) Als je met je rug naar de inkom van de Hilton staat ga je gewoon rechtdoor en je komt het vanzelf tegen op je linkerkant. Is wel een kleine winkel nu. Maar hij bestaat nog !
Hey Carine,Ik weet waar je bedoelt, de Melkmarkt. ze zijn daar momenteel de winkel aan het uitbreiden en zijn voor de moment gesloten. Ik dacht tot 12/2 of 22/2. Misschien dus best eerst even bellen voor je er langs gaat. Mijn mama heeft het geduld niet om daarop te wachten en zou daarom al ergens anders willen kijken.