Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij moeder bruid

17-1-2008 14:34:04
Hey,

Afgelopen dagen rondgelopen op zoek naar een outfit voor ons mama. Zij wil niet in traditionele suitekledij gaan, maar liefst in iets casualer. Wel chique en deftig maar ni te stijf. Ze heeft maatje 46-48 en we weten echt niet waar we nog kunnen kijken.
We zijn van Antwerpen. Iemand enig idee? Vroeger had je in de Nationalestraat Astoria, maar dat bestaat daar ni meer. zoiets was anders echt perfect geweest...
Hopelijk kunnen jullie helpen.

Groetjes,

Karolien
19/07/2008

Karolien
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1997

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik17-1-2008 14:48:14

Misschien bij adolfo dominguez even kijken in antwerpen stad? groetjes

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik17-1-2008 14:50:31

Hallo,

er is mooie kleding voor de mana's te vinden bij Di Loco in Lichtaart.
Misschien niet dicht bij, maar wel de moeite. Ze beginnen vanaf maatje 42.

De moeder van een vriendin had haar kleding daar ook vandaan voor haar trouw, en het was echt prachtig!!

Groetjes

Katleen
dave-katleen.bruiloftsite.nl

katrien

Meld misbruik17-1-2008 16:11:22

Mijn moeder neemt iets van linea raffaelli. Ze passen dit aan aan jouw maatje. kijk eens op www.linearaffaelli.com

Groetjes
katrien
2/8/08

Katleen
28-6-2008
 Meld misbruik17-1-2008 17:35:10

Hey Karolien,

Mijn mama heeft maatje 48-50, dus ook ni zo evident om iets te vinden. Wij gaan volgende week eens kijken. Ofwel gaat ze ook iets van linea raffaeli op haar maat laten maken, maar Marina Rinaldi, kan je kopen in Huidevetterstraat, zijn ook wel mooie dingen voor feestkledij.

succes ermee.

Groetjes

dina
16-2-2008
 Meld misbruik18-1-2008 18:29:08

bij linx in hasselt of leuven hebben ze heel stijlvolle kledij voor de mama's mijn mama heeft het hare ook van daar. veel keuze en maken het op maat.
succes ermee!!
nog 29 dagen te gaan voor ons...
gr dien

carine

Meld misbruik5-2-2008 16:56:06

astoria bestaat nog wel. Ik ga er morgen zelf kijken (trouw van mijn zoon ) Weet niet hoe de straat heet. (Kaasrui ?) Als je met je rug naar de inkom van de Hilton staat ga je gewoon rechtdoor en je komt het vanzelf tegen op je linkerkant. Is wel een kleine winkel nu. Maar hij bestaat nog !

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:48:42

Hey Carine,

Ik weet waar je bedoelt, de Melkmarkt. ze zijn daar momenteel de winkel aan het uitbreiden en zijn voor de moment gesloten. Ik dacht tot 12/2 of 22/2. Misschien dus best eerst even bellen voor je er langs gaat. Mijn mama heeft het geduld niet om daarop te wachten en zou daarom al ergens anders willen kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...